Toon posts:

progje voor livestream

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik heb een vraagje ik zit hier achter een proxy en een hardwarematige firewall, hier door kan ik geen livestreams ontvangen. Ik zit op men stage, maar de systeembeheerder(zit er zelf ook) wil dit niet open zetten voor mij.

Is er soms een progje die hier om heen gaat??
Misschien iets via socks??

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:39

Outerspace

Admin General Chat
Lees de faq over policy Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
. als je systeembeheerder dit niet wilt, dan mag het niet.
Ook al gekeken op google en op de search van GoT

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet op google, wel bij de search.

En over die systeembeheerder, het mag wel, maar hij wil het niet, dus ken ik hem misschien terug pakken. De verbinding hier is groot genoeg voor een livestream en ook nog om te interneten.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 12:16:
En over die systeembeheerder, het mag wel, maar hij wil het niet, dus ken ik hem misschien terug pakken.
Zoals OUTerspace al aangaaf, in FAQ Algemeen Beleid - Beveiliging omzeilen staat dat we dit soort dingen liever niet zien op GoT. Ik zou toch nog even met je systeembeheerder gaan praten, als jij gegronde redenen hebt om toch livestreams te mogen bekijken, kun je dit gewoon met hem bespreken. Indien hij er geen zin in heeft, moet je het gewoon met je chef bespreken. Maar zo'n beveiliging zit er natuurlijk niet voor niets op en wij kunnen niet zien of jij wel recht hebt om livestream te mogen bekijken. :).

Dit topic is gesloten.