Koop dat ding...installeer Unreal Tournament en game der op los zou k zeggexabre16v schreef op 14 July 2003 @ 11:27:
Even een klein vraagje, ik kan een 3dfx Voodoo3 2000 PCI kopen kopen, spiksplinternieuw en uitraad nog ongebruikt in doos, zal ik dat doen? Ik weet ook wel dat ik er niks aan heb maar gewoon voor de lol.
Ik heb er nog twee in een vergaarbak liggen. Een Helios Voodoo2 12 Mb en een Diamond Monster 3D Voodoo1 4 Mb. Wellicht worden ze ooit weer ingezet voor een oud systeem, beetje Quaken en zo
Das niet zo moeilijk he...in mijn pctje draait nog steeds de Voodoo3 2000.. Is nog steeds een prima kaartjeVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 13:12:
Wat is je favoriete 3dfx kaart , als nou een Voodoo of een Spectre of een Fear of Mojo is, ik wil weten van jullie welke dat is en waarom. Als het er meer dan 1 is maakt het niet uit maar op het minst 2 en niet 3 a.u.b.
Maakt me geen hol uit dat er mense zijn die 400 fps in Quake3 halen..dat ding van mij loopt nog uitstekend!
ennuuh...oowjah..kheb hier ook nog een Banshee draaien, maar wat heeft dat ding een 2D kwaliteitje zeg!
Ik vond nog een plaatje van 3dfx in betere tijden, binnen deze muren gebeurde het dus allemaal
Nu een bedevaartsoort voor 3dfx aanhangers, Palazzo di 3Dfx.

nieuwe kaartje van 3dfx

nieuwe kaartje van 3dfx

[ Voor 18% gewijzigd door xabre16v op 14-07-2003 14:17 ]
Verwijderd
Zo zo dat is nogal een groot gebouw zeg.. nooit verwacht, het is echt jammer dat 3dfx er niet meer is....xabre16v schreef op 14 July 2003 @ 13:12:
Ik vond nog een plaatje van 3dfx in betere tijden, binnen deze muren gebeurde het dus allemaalNu een bedevaartsoort voor 3dfx aanhangers, Palazzo di 3Dfx.
[afbeelding]
P.S.
maar ik moet je een tal dingen vragen, dus tot Vanavond dan maar.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 14:42 ]
Dit topic is gesloten.