Toon posts:

Welke muis voor preciesie?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:47
Ik heb hier thuis de MX700. Perfecte muis, en wel om de volgende redenen;
- Ten eerste issie draadloos, nou ik en opgeruimd zijn 2 tegenstellingen en is daarom erg handig ;)
- Ten tweede issie oplaadbaar. Je krijgt er oplaadbare batterijen bij, en in het ontvangsstation zit tevens een oplader dus dat scheelt geld aan batterijen, en je zit nooit zonder.
- Ten derde heeftie een lekkere reactietijd. Oke, hij tipt niet aan een muis met draad, maar ik merk er niet al te veel van (Nou moet ik zeggen dat ik hiervoor een draadloze muis had met wel een late reactietijd). En ik speel ook vaak CS over internet, en ik ondervindt er geen problemen mee. Ben zelfs beter geworden :*)
- Ten vierde ligtie precies goed in de hand en zitten er handige functieknoppen op;
een "volgende" en "vorige" knop bij je duim (maar niet in de weg); twee "cruise-scroll" knoppen die blijven scrollen tot je ze loslaat'uiteraard gewoon een muiswiel, en een soort ALT-TAB functieknop. Niet dat ik die vaak gebruik, maar ook hier geldt: Hij zit zeker niet in de weg bij mij en is nog nooit gebeurd dat ik hem per ongeluk indrukte (maar wat niet is, kan nog komen :P )
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/855.gif

Bij deze mijn bijdrage aan dit topic. Dit was puur informatief bedoelt en zeker niet om je over te halen om hem te kopen!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Morax op 20-03-2003 23:02 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.