Toon posts:

Welke muis voor preciesie?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oi oi ,

ik maak vaak websites en speel af en toe us wat spelletjes... lees counterstrike ofzow..

nu heb ik de intelli mouse, met rood ledje..

deze muis is sinds vandaag dood verklaard, alweer dat draadje wat niet goed meer vast zit.. is al de 3e keer..

Nu zit ik te denken om de MX serie van logitech te halen
Welke zou van mij het beste van toepassing zijn? De MX700 of de 500?
en wrom?

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 22:41:
Oi oi ,

ik maak vaak websites en speel af en toe us wat spelletjes... lees counterstrike ofzow..

nu heb ik de intelli mouse, met rood ledje..

deze muis is sinds vandaag dood verklaard, alweer dat draadje wat niet goed meer vast zit.. is al de 3e keer..

Nu zit ik te denken om de MX serie van logitech te halen
Welke zou van mij het beste van toepassing zijn? De MX700 of de 500?
en wrom?
700 is draadloos en 500 niet :P
Verder geen verschil..
En dat had je zelf ook wel kunnen vinden..

Sowieso is dit een bit een search-topique > er zijn genoeg dingen over te vinden @ GoT (ook recente dingen) en www.google.com is ook je vriendje :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04 19:11
Vreemd. 1854 posts en dan nog geen ervaring met UTFS :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 12:31

n00bs

Het is weer Zomer!

500 :) heb ik ook gekocht, IR sux is net iets trager... daarnaast kan je uit de mx500 het gewicht halen... is die lekker licht :) relaxder voor gamen vind ik dan

Verwijderd

Topicstarter
whehe .. sorry sorry ... maar zocht ook naar ervaringen van die muisjes...
maar dan gaat mij voor de mx700.. vind dat wel fijn draadloos.. iig dat denk ik

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

n00bs schreef op 20 March 2003 @ 22:45:
500 :) heb ik ook gekocht, IR sux is net iets trager... daarnaast kan je uit de mx500 het gewicht halen... is die lekker licht :) relaxder voor gamen vind ik dan
mx700 is niet IR, hoor :)

Welke fps muis :?

Dit is btw wel een ok topique om in te kijken en eventueel door te gaan :)

[ Voor 20% gewijzigd door Okyah op 20-03-2003 22:47 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

• yohan
Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 22:46:
whehe .. sorry sorry ... maar zocht ook naar ervaringen van die muisjes...
maar dan gaat mij voor de mx700.. vind dat wel fijn draadloos.. iig dat denk ik
Dan zou je ook voor de Cordless Desktop MX kunnen overwegen. De MX700 in combinatie met een draadloos toetsenbord.

Zie ook mijn topic hierover :

Logitech MX700

en het uiteindelijke resultaat na vele telefoontjes richting Logitech:

Tweakers Nieuws vandaag
Logitech presenteert...

:)

[ Voor 9% gewijzigd door yohan op 20-03-2003 22:51 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
kan je de mx700 niet los kopen ?????:S:S:S:S..wil geen nieuw toetsenbord.. heb een keytronic.. super ding

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-04 20:45
komt er dan ook een natural keyboard uit met de MX, daar zit ik eigenlijk op te wachten

Hello fellow humans

• yohan
Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 22:52:
kan je de mx700 niet los kopen ?????:S:S:S:S..wil geen nieuw toetsenbord.. heb een keytronic.. super ding
Tuurlijk kan dat.

Verwijderd

ik heb de mx700 en door de nieuwe techniek hier achter is hij even snel als een usb muis(dus lekker rap)
meer info over de sensor: op de logitech site

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik gebruik zelf een Razor Boomslang voor o.a. modelling en gamen. Ding is zeer precies en goed instelbaar. Je kan daarbij on the fly je gevoelgheid instellen zodat je OF heel weinig hoeft te bewegen voor snelle reacties, OF heel veel moet bewegen voor een uitermate hoge precisie. Dat laatste gebruik ik vooral bij modelling waarbij je op sommige momenten wat nauwkeuriger wil werken.
Yohan schreef op 20 maart 2003 @ 22:44:
Vreemd. 1854 posts en dan nog geen ervaring met UTFS :P
Vreemd, bijna een jaar geregistreerd en nog altijd niet van de FAQ gehoord...
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
* Reacties die niets bijdragen aan een thread en/of die niet bijster constructief zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door GA!S op 20-03-2003 22:59 ]

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
FAQ ??? was dat.... UTFS :? ikke nei sjnap!..
heheh

edit:
ben toch wel langer dan een jaar geregged toch?

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:47
Ik heb hier thuis de MX700. Perfecte muis, en wel om de volgende redenen;
- Ten eerste issie draadloos, nou ik en opgeruimd zijn 2 tegenstellingen en is daarom erg handig ;)
- Ten tweede issie oplaadbaar. Je krijgt er oplaadbare batterijen bij, en in het ontvangsstation zit tevens een oplader dus dat scheelt geld aan batterijen, en je zit nooit zonder.
- Ten derde heeftie een lekkere reactietijd. Oke, hij tipt niet aan een muis met draad, maar ik merk er niet al te veel van (Nou moet ik zeggen dat ik hiervoor een draadloze muis had met wel een late reactietijd). En ik speel ook vaak CS over internet, en ik ondervindt er geen problemen mee. Ben zelfs beter geworden :*)
- Ten vierde ligtie precies goed in de hand en zitten er handige functieknoppen op;
een "volgende" en "vorige" knop bij je duim (maar niet in de weg); twee "cruise-scroll" knoppen die blijven scrollen tot je ze loslaat'uiteraard gewoon een muiswiel, en een soort ALT-TAB functieknop. Niet dat ik die vaak gebruik, maar ook hier geldt: Hij zit zeker niet in de weg bij mij en is nog nooit gebeurd dat ik hem per ongeluk indrukte (maar wat niet is, kan nog komen :P )
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/855.gif

Bij deze mijn bijdrage aan dit topic. Dit was puur informatief bedoelt en zeker niet om je over te halen om hem te kopen!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Morax op 20-03-2003 23:02 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• yohan
GA!S schreef op 20 maart 2003 @ 22:58:

[...]

Vreemd, bijna een jaar geregistreerd en nog altijd niet van de FAQ gehoord...

[...]
Als je de moeite had genomen m'n andere posts in deze thread te lezen had je geweten dat ik wel degelijk constructieve bijdragen heb geleverd :)

[ Voor 7% gewijzigd door yohan op 20-03-2003 23:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
eeey thx man... ik ga hem lekker kopen morgen.... ik zit nu met een serial muisje... van primax ofzow.. schiet niet op.. ding is net zo verlept!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Yohan schreef op 20 March 2003 @ 23:02:
[...]

Als je de moeite had genomen m'n andere posts in deze thread te lezen had je geweten dat ik wel degelijk constructieve bijdragen heb geleverd :)
offtopic:
hehehe, oeps, net niet gezien ;)

had je die dan niet ff kunnen editten :+

[ Voor 5% gewijzigd door GA!S op 20-03-2003 23:10 ]

de betaler vervuilt

Verwijderd

hm...... als je dan toch voor precisie gaat waarom dan niet de dual optical van logitec? Die heb ik inmiddels een maandje of 6. Wil niet meer zonder. Nou ken ik de MX500 niet qua gebruik natuurlijk.

Ik zou sowieso niet voor een draadloze gaan, altijd trager en uiteindelijk zit je toch te klooien met baterijen die het begeven (ook oplaadbare)

• yohan
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 23:06:
eeey thx man... ik ga hem lekker kopen morgen.... ik zit nu met een serial muisje... van primax ofzow.. schiet niet op.. ding is net zo verlept!
Meld je nog ff je ervaringen er mee in deze thread? Sta nl. op het punt 'em ook te kopen :)

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 23:10:
hm...... als je dan toch voor precisie gaat waarom dan niet de dual optical van logitec? Die heb ik inmiddels een maandje of 6. Wil niet meer zonder. Nou ken ik de MX500 niet qua gebruik natuurlijk.

Ik zou sowieso niet voor een draadloze gaan, altijd trager en uiteindelijk zit je toch te klooien met baterijen die het begeven (ook oplaadbare)
mx500 is beter dan de dual optical :)

eerstgenoemde heb ik geprobeerd en dual optical heb ik zelf :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:00

LopeZ

Too much is never enough

Zoek dus
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.