Maxtor 40gb probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• djurny
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-08-2022
hoi, ben nieuw hier, maar heb wel een probleempje :) heb laatst een 2e hands (goedwerkende ;)) 40 gb maxtor aangeschaft... deze was gepartitioneerd met 8 en 32 gieg, nu wil ik 1 grote van 40 gieg hebben, dus de extended part. gewist en met veel gehakketak 1 grote partitie gemaakt... (maxblast ff ingeschakeld en wa jumpers verwisseld)....
nu had ik tijdens dit alles ook ff mn swap partitie op mn c disk weggegooid omdat ik die toch niet meer gebruik... nu zien fdisk, maxblast en win98se(safemode) geen f partitie meer (die van mn c schijf) als ik de nieuwe hd (40gb) erUIT heb...
doe ik de 40gieger erin, boot windows niet meer!! bij een herstart wordt vrolijk drive f (mn GEWISTE partitie van de c schijf) gecheckt op fouten???
wat heb ik nu niet goed gedaan?

groeten

...oja?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welkom op GoT; lees dit eens door; zoek vervolgens eens door de al opgelosten topics heen en leg daarna je probleem eens stapsgewijs uit.... Dit is namelijk een onleesbare lap tekst die mensen die gaan lezen voor hun plezier :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier kunnen we niet echt veel mee.. We kunnen hooguit suggereren dat je het boeltje maar eens opnieuw moet configureren en goed moet opletten cq bedenken waarmee je bezig bent. Een computer doet heus niet uit zichzelf "wazige" dingen. Da's 100% afhankelijk van de user-input ;)

Maar mocht je een nieuw topic te willen openen, weest dan duidelijk en volledig. Het is nu bijvoorbeeld nog in het duister tasten wat voor een moederbord je hebt, welke stappen je exact had doorgenomen; jouw openingspost is namelijk een beetje onsamenhangend.

Lees ook eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voor zekere richtlijnen mbt topicstarten en reageren hier op GoT ;)

/kansloos

Dit topic is gesloten.