hoi, ben nieuw hier, maar heb wel een probleempje
heb laatst een 2e hands (goedwerkende
) 40 gb maxtor aangeschaft... deze was gepartitioneerd met 8 en 32 gieg, nu wil ik 1 grote van 40 gieg hebben, dus de extended part. gewist en met veel gehakketak 1 grote partitie gemaakt... (maxblast ff ingeschakeld en wa jumpers verwisseld)....
nu had ik tijdens dit alles ook ff mn swap partitie op mn c disk weggegooid omdat ik die toch niet meer gebruik... nu zien fdisk, maxblast en win98se(safemode) geen f partitie meer (die van mn c schijf) als ik de nieuwe hd (40gb) erUIT heb...
doe ik de 40gieger erin, boot windows niet meer!! bij een herstart wordt vrolijk drive f (mn GEWISTE partitie van de c schijf) gecheckt op fouten???
wat heb ik nu niet goed gedaan?
groeten
nu had ik tijdens dit alles ook ff mn swap partitie op mn c disk weggegooid omdat ik die toch niet meer gebruik... nu zien fdisk, maxblast en win98se(safemode) geen f partitie meer (die van mn c schijf) als ik de nieuwe hd (40gb) erUIT heb...
doe ik de 40gieger erin, boot windows niet meer!! bij een herstart wordt vrolijk drive f (mn GEWISTE partitie van de c schijf) gecheckt op fouten???
wat heb ik nu niet goed gedaan?
groeten
...oja?