Ik moet weer verantwoording afleggen lees ik?

GbM schreef:
[...]
level 40 is nu het maximaal haalbare level....
zou dat trouwens nog verder omhoog kunnen?
Daar zou ik een .dll voor moeten hacken, en laat dat nou net een library zijn die niet naar clients synct. **
Switch schreef:
Zag trouwens net
dit:
[...]
Compleet serversided, misschien kunnen we die gebruiken en dat Kloot dan een boel aanpast ofzo?

Dat is -ie nadrukkelijk _NIET_, client EN server moeten de mod draaien.
zion schreef:
[...]
p.s.: Ik krijg de laatste tijd de hele tijd de melding: "Too many users are using the jobboard, try again later" in MP, maar zelfs als er maar 1 of 2 mensen op de server zitten, iemand enig idee hoe dat komt?
Nee, maar er steekt geen mod achter, mocht je dat denken.

ThenAgain schreef:
AI scheepjes met betere wapens.
betere missiles, mines, counter measures et cetera afhankelijk van hun lvl.
Enig idee HOEVEEL scheepjes (templates) de AI gebruikt? Er zijn grenzen (aan tijd, geduld, motivatie, en bovendien ben ik gewoon lui).

AI scheepjes met dropable shields (alleen de police/navy dropt ze voorzover ik heb ervaren)
Zie boven.

Bij sommige wrecks zijn niet genoeg hardpoints, zodat bijv. de paralyzer missile en ripper(?) mine launcher niet gedropt worden. (bug in het spel ofzo)
Dat valt te fixen door een ander scheepje die wel genoeg hardpoints heeft te gebruiken. (denk ik ;-)
Niet server-side. **
Kunnen de nomads iets moeilijker gemaakt worden?
Minder gunboats, sterkere fighters. Is nu niet moeilijk om aan blasters
te komen (wat een van de hoogste doelen is

)
Niet server-side. **
hmm ze zijn inderdaad wel too tough right now

Zie onder.

non-NPC shields een optie ?
Zijn ze al mee uitgerust.
kan dat server-side ?
Nee. **
zion schreef:
Sterker nog, ik begin het een beetje irritant te vinden, ben vandaag iets van 10x kapot geschoten door die fuck liberty navy. Daar valt niet meer tegen te vechten man, je word van 5 kanten beschoten en na 5 schoten zijn je shield weg, nog 5 later ook je hull. Lvl 9 shields en weapons zetten op een heavy fighter die dus wendbaarder is en daar dan ook nog eens de hele tijd minstens 5 tot 20 van laten spawnen schiet niet erg op. Aangezien er gemiddeld maar een mannetje of 5 op de server zit kan je ook niet altijd teamen. Zo word het universum dus alleen maar kleiner, Bretonia en Liberty space kan ik niet meer in. (en aangezien ze ook niet te briben zijn doe je er dus ook weinig tegen)
Ik zou het wel prettig vinden als de NPC's sterker werden, maar ik vind het niet de goede oplossing om er dan maar gewoon héél veel te laten komen, je kan niet 10 kanten tegelijk op schieten, doe mij maar een sterke NPC waar ik een beetje mee kan dogfighten.
Mijn redenatie: het dwingt je keuzes af te wegen. Opteer je voor een life of crime, dan zijn daar zware consequenties aan verbonden - oa. dat je een graag geziene gast (liefst een dooie) van police en navy wordt. Oplossing: criminelen opjagen.
Over sterkere NPC's: feit is dat de AI zo dom is als 't achterend van een varken, grotere aantallen compenseren daar enigszins voor.
zion schreef:
Goed, Kloot, mag ik misschien even een uitleg:
Ik word de hele tijd aangevallen in alle systems door politie waar ik helemaal niet hostile mee ben? Ik ben er ondertussen behoorlijk ZIEK van.

Don't look at me, je huidige reputatie KAN ik niet eens wijzigen al zou ik dat willen. Ik kan de verstandhouding van facties onderling verslechteren en opkrikken, of nieuwe spelers neutraliteit verlenen aan, zeg, de Rogues, maar NIET data van bestaande characters editen.
** dwz., clients zouden bestanden moeten downloaden om 1) er iets van te merken en 2) uberhaupt nog met de server connecten - ik ga er vanuit dat NIEMAND het server news leest, dus je kunt je voorstellen tot wat voor chaos dat zou leiden.
[edit] En nee, je komt niet zeikerig over, maar ik ben ook menselijk
[
Voor 4% gewijzigd door
DroogKloot op 19-04-2003 23:06
]