Toon posts:

[Win2K] Laptop blijft booten *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Laptop (compaq armada E500) bliojft booten. Als laatste had ik RAdmin geinstalleerd en deze vroeg om opnieuw te booten. Nu dat doet hij dan ook, maar dan wel als enige. Ik heb alles al geprobeerd(bootoopties, dus safe, last best config...) niets helpt. Hij start op, compaq logo, w2k startlijn, w2k logo scherm, blauwe achtergrond (let op GEEN BSOD), reboot. Dus voor dat netwerk, profielen etc. worden opgestart reboot het systeem.

Betreft dus Compaq Armada E500, 192Mb RAM, W2KproUk Sp3.

wie.... of hoe....

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
veilige modus? of anders effe de bootcd erin, dan naar CONSOLE (repair/herstel optie) dan toets je in HELP
voor de commando's, dan doe je LISTSRV voor de lijst met services en dan kijk je of je RAdmin ziet staan en doe je DISABLE radmin (als ie zo heet) endan weer op nieuw booten,

ik heb dat herstel console net een beetje onder de knie, en echt waar het scheelt je zoveel herinstallaties... zo makkelijk om mee te werken!

Verwijderd

Geef is een ram op f8 en kijk in wat voor bootmodus ie staat :)

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Misschien een dom ideetje, maar Win2K opnieuw installen?
(als de bovenstaande oplossing niet werkt dan hè)

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Titelfix, Win2K toegevoegd aan topictitel :). Zie de WOS-Policy voor uitleg.

Verwijderd

Dat had ik eerst dus ook en ik wist niet wat ik moest doen, later ben ik er8er gekomen dat het aan mn geheugen lag. Ik heb een compaq, en in de bios had ik Fullboot verandert in quickboot, waardoor hij geen geheugen testte. Daarna merkte ik dat er iets niet goed was met mn geheugen die heb ik vervangen. En nu werkt ie perfect 8) Dus effe je geheugen testen en dan windows er opniew opzetten (herstellen is ook wel genoeg denk ik)
Pagina: 1