Ik ben op zoek naar een interne USB 2.0 HUB. Nu heb ik al verschillende modellen gevonden, van verschillende merken. Maar de meeste zijn 3,5 inch, en zo'n bracket heb ik niet meer vrij. Nu wordt dat bij de meeste modellen opgelost door een bracket mee te leren zodat de 3,5 inch hub in een 5,25 inch bracket gemonteerd kan worden.
Maar ik weet dat er ook 5,25 inch hub's zijn, die je tevens de mogelijkheid geven om 3,5 inch over te houden, zodat daar bijvoorbeeld een cardreader in kan. Weet iemand van welk merk die zijn en waar ik ze kan kopen?
Ik zoek dus een USB 2.0 HUB die in een 5,25 inch bracket gaat, waarin ook nog eens een 3,5 inch device kan monteren...
Zoiets:
Maar ik weet dat er ook 5,25 inch hub's zijn, die je tevens de mogelijkheid geven om 3,5 inch over te houden, zodat daar bijvoorbeeld een cardreader in kan. Weet iemand van welk merk die zijn en waar ik ze kan kopen?
Ik zoek dus een USB 2.0 HUB die in een 5,25 inch bracket gaat, waarin ook nog eens een 3,5 inch device kan monteren...
Zoiets:
code:
1
2
3
4
5
6
| _______________________________ | | | |________3,5 " Leeg_ ___| | | | | USB-aansluitingen | |______________________________| |