Toon posts:

[XP] Kopiëren naar... *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb *ergens* met een programmaatje een aantal opties in het rechtermuisknop-menu erbij gekregen. Oa 'Kopieren naar...' waarbij je vervolgens zelf een map kon aanwijzen waar het desbetreffende bestand heen moest.
Na een herinstallatie van Windows was dit helaas weer weg. Iemand een idee hoe ik dit weer voor elkaar krijg?

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

kan je vinden in:

bij XP en 200: C:\Documents and Settings\PietjePuk\SendTo

en bij ouderre versies was het d8 ik in de map c:\windows\sendto

suc6!

[ Voor 45% gewijzigd door MeIsTwisted op 20-03-2003 14:35 ]

Multimonitor is relax :P

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het "programmaatje" ff opnieuw installeren ?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Welk OS hebben we het hier over? Het verschil namelijk per Windows versie geloof ik waar het staat. Er staat ergens een SendTo folder, en hier kun je lokaties aan toevoegen. [search=kopieren naar]. Zie bijvoorbeeld dit artikel op support.microsoft.com: "Send To" Command Missing When You Right-Click a File or Folder

OS zien we in Windows Operated Systems sowieso graag in je topictitel, zie ook de WOS-Policy voor uitleg :).

Verwijderd

Topicstarter
Gaat om XP, maar daar staat 't verder los van. In de SendTo directory kun je weliswaar locaties toevoegen, maar het was een aparte functie, die dus niet in het 'mapje' Kopiëren naar > stond.
Het was: rechtermuisknop op file -> Kopiëren naar... -> klein schermpje met inhoud van de PC, waar je directory kan kiezen c.q. toevoegen.
Hoe dat proggie heet weet ik dus niet meer ;) Maar misschien dat iemand het kent.
Over die SendTo dir, kan ik daar iets inzetten waarbij ik hetzelfde effect heb? Dus kopiëren naar *iets* waarna ik vervolgens de gewenste dir kan selecteren?

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 14:44:
Gaat om XP, maar daar staat 't verder los van. In de SendTo directory kun je weliswaar locaties toevoegen, maar het was een aparte functie, die dus niet in het 'mapje' Kopiëren naar > stond.
Het was: rechtermuisknop op file -> Kopiëren naar... -> klein schermpje met inhoud van de PC, waar je directory kan kiezen c.q. toevoegen.
Hoe dat proggie heet weet ik dus niet meer ;) Maar misschien dat iemand het kent.
Over die SendTo dir, kan ik daar iets inzetten waarbij ik hetzelfde effect heb? Dus kopiëren naar *iets* waarna ik vervolgens de gewenste dir kan selecteren?
je kan in die SendTo map een snelkoppeling plaatsen naar een andere map

Multimonitor is relax :P

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op 20 March 2003 @ 14:48:
[...]

je kan in die SendTo map een snelkoppeling plaatsen naar een andere map
Ja, maar hij wil gewoon dat hij de inhoud van 'Deze computer' + onderliggende mappen krijgt te zien. Lezen valt niet mee he ;)

Is het niet SendTo Magic?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 14:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niet wat ik bedoelde, maar heeft hetzelfde effect. Danke sehr! :>

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 15:17 ]

Pagina: 1