Toon posts:

[VIA 4 in 1 drivers] wat en hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als iemand een probleem heeft, komen er mensen met.. heb je de nieuwste beeld drivers.. heb je dit en dat.. en ook altijd zeggen ze, heb je de nieuwste VIA 4 in 1 drivers....

Nou kan ik niet erg veel hier over vinden.. maar dit word altijd bij iedereen gezegd...

wat zijn deze drivers.. kan iedereen ze zo installeren... moeten ze niet bij een speciale moederbord?
Wat updaten ze dan precies? En als ze zo belangrijk zijn, waarom zie je dat nooit in een Readme staan, want ik ken ze eigenlijk alleen van tweakers..

Misschien dat deze topic in de verkeerde forum staat, maar ik nam aan dat het moederbord (?) drivers waren..

btw ik heb een Gigabyte Columbia II, sis 651 mobo

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Download de 4in1 en léés de readme en/of installatieinstructies..

/zoekertje

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er is enorm veel te vinden over de Via 4-in-1 drivers (tegenwoordig Hyperion geheten)- als jij er niet veel over kunt vinden, zou ik aanraden wat effectiever te zoeken (er staan tips in ondermeer de FAQ)

Verder zijn de Via drivers voor Via chipsets bedoeld, terwijl jij duidelijk een SiS chipset hebt. Je zult dus SiS drivers nodig hebben (www.sis.com).

Dit is ERG basic: als jij een device hebt, heb je er drivers voor nodig. Als je dat niet helemaal snapt stel ik voor dat je de Technische PMG FAQ eens goed doorleest en evt op www.beginnersweb.nl en www.iksnaphetniet.nl gaat kijken.

/extreem basic dus dicht :/

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.