Hoe sluit je twinview aan?

Pagina: 1
Acties:

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:42
Hallo, ik heb net een nieuwe V7100 (met veel probs, nog steeds niet opgelost, check dit), maar hoe sluit je twinview aan? Ik heb bij m'n V7100T Deluxe 2 stekkertjes bij gekregen, een tulp ding en een soort ps/2 ding. Wat moet waar op worden aangesloten worden. Ik wil namelijk het op m'n tv (met scart aansluiting) aansluiten. Help
Milenco

PS Help please ook bij ander topic

• Roeland_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 23:32
dat soort ps/2 ding is je s-vhs aansluiting, deze is beter dan dat andere tulp stekkertje.
Sommige televisies hebben hier een ingang voor, anders moet je een verloop stekker kopen waar je deze s-vhs in kan steken en die verloop stekker kan dan in je scart aansluiting van je tv. Geeft ie dan zwart/wit beeld, dan moet je het tulp snoertje gebruiken om tv te kijken, stop de tulp stekker in de verloop stekker en steek de verloop stekker in de scart van je tv.

Succes,
Roeland

• Milenco
Thanks for da info
Wat voor verloop stekker moet ik dan pcies gebruiken? (Kan ik morgen ff kijken). En kan in dezelfde stekker de s-vhs en de tulp stekker? En kan dat dan ook met windows 2000 (ik hoorde dat er nogal wat probs mee waren)
Thanks
Milenco

• Milenco
wat voor scart stekketje moet ik dan precies gebruiken?

• MF
  • Laatst online: 23-07 09:37

MF

Take a Seat

ja dit kan onder W2K en je moet een standaart scart stekker hebben kun je zo ophalen je moet er 1 hebben met 3 uitgangen 1 gluid links 1 gluid rechts 1 video (gluid dus eigenlijk niet maarja dan weet je welke stekker je hebben moet kost 10 piek ofzo) Misschien heb je een nintendo daar zaten die stekkers ook wel eens bij.