Toon posts:

W2k NT 4.0 upgrade naar w2k benodigde hardware

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
We gaan binnenkort hier upgraden naar w2k pdc's we hebben al het nodige testwerk gedaan succesvol.

Maar nu zittten we met de vraag kan onze hardware die overstap aan ?

Er zit nu in de server 256 mb is dit genoeg of heeft windows 2000 advanced server meer nodig om goed te kunnen draaien ?

(Mocht je nog wat specs missen vraag het)

Verwijderd

Dit zijn de specs die ik nu zou willen weten.
- Proc
- HDD
- Type geheugen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 14:13 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Def103 hoeveel cpu's hebben jullie huidige server. Het enige voordeel van Advanced server is als je meer dan 2 cpu's draait. Moet er wel mark bij zetten als je nu WindowsNT4 Enterprise draait MOET je upgraden met Windows2000 advanced server.
Bij Compaq servers moet je de nieuwste drivers op een diskette klaar hebben liggen bij upgraden....(ervaring mee)

[ Voor 22% gewijzigd door mutsje op 19-03-2003 22:12 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 14:06:
Maar nu zittten we met de vraag kan onze hardware die overstap aan ?

(Mocht je nog wat specs missen vraag het)
Ik mis een heleboel in je post, niet in het minste je hardware config (en dat is zelfs de kern van je vraag.)
Vind je dat wij helderziend moeten zijn en jou een pasklaar antwoord moeten geven op de vraag:
"ik heb hier een PC, is die goed genoeg om XYZ te doen"

Wij zouden jou helemaal niet om specs moeten vragen.

Of:
Lijkt het je niet handiger om je HCL eens erbij te pakken en je hardware te controleren (drivers, e.d.) bij de desbetreffende fabrikant?

Verder zijn geheugen-eisen ook afhankelijk van de taken die de machines in kwestie krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 19-03-2003 22:21 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat jullie misschien wel een link hadden waar ik de benodigde spec kon vinden, zoals hierboven al iemand gepost heeft.
Thankx

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Specs kun je gewoon vinden in onze FAQ, staat een directe link naar Microsoft.com

offtopic:
beetje oud topic, beetje kick, dus ach }:O

[ Voor 16% gewijzigd door blackd op 22-03-2003 18:02 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.