Kheb net nieuwe PC met een ASRock K7VT2 Mobo en ik heb APM ingeschakeld. Toch wil de pc niet automatisch uitgaan en ik heb eens gezocht hier op GOT en daar zag ik vaak die foutcode bij NT APM bij apparaatbeheer --> Verborgen apparaten weergeven. De drivers zijn iet in orde ofzo (code 31). Nu heb ik ook veel gehoord over APCI en ik heb net me BIOS ge-update want ik zag er iets over APCI bij staan maar ik zie die optie niet in me bios. Hoe kan ik nou toch mijn computer automatisch uit laten gaan?
FAQ Forumgedrag - Not done
Binnen 4 uur dus niet alsjeblieftWat we ook duidelijk niet op prijs • Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.
Hoe bedoel je uit laten gaan? Bedoel je dat hij na een tijdje niet gebruikt te zijn geweest zichzelf uitschakeld, of bedoel je dat je problemen hebt met het uitschakelen, in de zin dat hij opnieuw opstart? Zie ook: Waarom sluit XP niet af, maar reboot hij?. Hierin staat ook een linkje naar Microsoft met daarin uitleg over APM
Hoi, en welkom op GoT, ik zie dat je vrij nieuw bent, gezien je gedrag op het forum.
kicken binnen 24 uur wordt hier niet echt gewardeerd. ik zou je daarom ook willen aanraden, de volgende FAQ even door te lezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Oplossing voor je probleem:
Je moet een nieuwe installatie doen van je OS, hier kan je selecteren wat voor een type pc je hebt.
ow ja, dat antwoord had je ook kunnen vinden met behulp van de:
http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find
kicken binnen 24 uur wordt hier niet echt gewardeerd. ik zou je daarom ook willen aanraden, de volgende FAQ even door te lezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Oplossing voor je probleem:
Je moet een nieuwe installatie doen van je OS, hier kan je selecteren wat voor een type pc je hebt.
ow ja, dat antwoord had je ook kunnen vinden met behulp van de:
http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find
Ja van het omhoog kicken snap ik wel. Maar om te zeggen dat ik niet gezocht heb (O_o) Ik zal wel eerst een frisse XP installatie proberen en dan zal ik wel weer reageren als het nog steeds niet lukt (het gaat erom dat je het bericht "De computer kan nu worden uitgeschakeld" ziet ipv. dat ie uitgaat)
Ja, je kan tijdens de installatie kiezen of het een standaard PC is, of een ACPI pc etc.FaNtJuH schreef op 19 March 2003 @ 16:29:
Ja van het omhoog kicken snap ik wel. Maar om te zeggen dat ik niet gezocht heb (O_o) Ik zal wel eerst een frisse XP installatie proberen en dan zal ik wel weer reageren als het nog steeds niet lukt (het gaat erom dat je het bericht "De computer kan nu worden uitgeschakeld" ziet ipv. dat ie uitgaat)
suc6 iig
Herinstallatie is altijd een oplossing die het wellicht wel oplost, maar meestal zijn er oplossingen die beter werken en effectiever zijn. Ik weet dat ik vandeweek, bij het updaten van de FAQ, een artikel ben tegengekomen hierover op support.microsoft.com of in de search van GoT, dus er zal vast wel een oplossing voor zijn. Ik ga even zoeken.FaNtJuH schreef op 19 maart 2003 @ 16:29:
Ik zal wel eerst een frisse XP installatie proberen en dan zal ik wel weer reageren als het nog steeds niet lukt (het gaat erom dat je het bericht "De computer kan nu worden uitgeschakeld" ziet ipv. dat ie uitgaat)
En als je gezocht hebt, zou je dan in het vervolg in je openingspost aan willen geven wat je al gevonden had? Zie ook: FAQ Forumgedrag - Topicstart
[Edit]
Ging om dit artikel: Computer wordt uitgeschakeld wanneer u Windows afsluit. Alleen dan precies andersom voor jou dus
[ Voor 13% gewijzigd door Compubiter op 19-03-2003 16:34 ]
Pagina: 1