Rock solid op de 8e plek... Doe's wat meer actie ofzo! Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Blijft toch wel leuk project dat je met 1 dag draaien toch in top 5 kunt komen.
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Met wat voor PC? Dan betekent het namelijk dat je met een dikke 2 maanden grazen met 1 PC in de overall Top 15 staat
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Met een AMD XP2100+ bijvoorbeeld. Als ik geen spelletjes zou spelen zou ik elke dag rond de 100 candidates uitkomen. En idd, ik denk dat ik nu een dikke 2 maanden aan het grazen ben, en zie mijn positie: 12.
wees eerder blij dat er geen inhaalstats zijn
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Mmm... interessant. Misschien dat we na ECC2 hier Los Alcoholicos maar even in de Top 15 moeten zetten danArmEagle schreef op 19 maart 2003 @ 10:03:
Met een AMD XP2100+ bijvoorbeeld. Als ik geen spelletjes zou spelen zou ik elke dag rond de 100 candidates uitkomen. En idd, ik denk dat ik nu een dikke 2 maanden aan het grazen ben, en zie mijn positie: 12.
Dat lijkt mij een erg fijn planMobster schreef op 19 maart 2003 @ 10:27:
[...]
Mmm... interessant. Misschien dat we na ECC2 hier Los Alcoholicos maar even in de Top 15 moeten zetten dan
Kdraai hier met een P4 1.7G 24h. maar geloof dat deze score van 2 dagen is. had eergister niet geflusht zit ik me te bedenken. Maar goed, dan nog kun je in principe elke dag ongeveer top 10 doen.
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Eej Sjef, OGR-24 stond ook nog in de planning. Edoch enfin ik vind het bestMobster schreef op 19 March 2003 @ 10:27:
[...]
Mmm... interessant. Misschien dat we na ECC2 hier Los Alcoholicos maar even in de Top 15 moeten zetten dan
We need more pc's, maarja wie niet?
Lastig he, kiezen tussen de projecten.MarcyDarcy schreef op 19 maart 2003 @ 12:21:
[...]
Eej Sjef, OGR-24 stond ook nog in de planning. Edoch enfin ik vind het best
Ik switch af en toe van RC5 naar TSC naar ECC2 naar dFolding met mn eigen pc, want ik kan niet kiezen
O ja.MarcyDarcy schreef op 19 maart 2003 @ 12:21:
[...]
Eej Sjef, OGR-24 stond ook nog in de planning. Edoch enfin ik vind het best

Vanavond even die dnet shit kortsluiten?
Poepoe, AnandTech 80.000 mijlpaal
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1