Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Anoniem: 58821
Tralalala WOEI hier ook al 1e yez! 
[/edit]
Hmz
[/edit]
Hmz
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 58821 op 18-03-2003 11:00 ]
Nog maar 1138 dagen. 
Wel goeie output van NC.
Alleen jammer dat, als we een plekje op willen schuiven, we ruim 2x zo veel moeten produceren
Wel goeie output van NC.
Alleen jammer dat, als we een plekje op willen schuiven, we ruim 2x zo veel moeten produceren

Nice flush van Calex zorgt mede voor onze nummer 1 vandaag
Het teamhoppen lijkt even voorbij. Helaas lopen we ook niet in op teams boven ons. Beetje vast geroest
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Lijkt er wel op, 8ste daily en 8ste totaal.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
ParaNoiMia schreef op 18 March 2003 @ 11:34:
Nice flush van Calex zorgt mede voor onze nummer 1 vandaag
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Ik schreef ook "mede"
* NoizyKalf geeft calex3000 een brilletje O-O
[ Voor 13% gewijzigd door ParaNoiMia op 18-03-2003 12:19 ]
zit idd niet veel rek meer in ja.... helaad maar waar, we moeten 2,5 keer zoveel produceren willen we een plekje kunnen stijgen, en dan duurd het nog heel langMobster schreef op 18 March 2003 @ 11:43:
Het teamhoppen lijkt even voorbij. Helaas lopen we ook niet in op teams boven ons. Beetje vast geroest
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
niet weer een !calex trigger!!!!ParaNoiMia schreef op 18 March 2003 @ 12:19:
Ik schreef ook "mede"![]()

offtopic:
Nah, 1tje is wel zat
[12:25] <ParaNoiM> !calex
[12:25] <TeamKoe> Ik zoek er altijd 1 met 2 gaatjes bij elkaar, anders weet ik toch niet waar ik em in moet steken
en bedankt...
jij gaat op de BBQ eerders!!!
offtopic:
Waren er in de stats van gister een stuk meer
(Na 8 NC postjes moet er toch weer een andere hoor
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1