Toon posts:

s300 mini antenne

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
gister een s300 gekocht. Topper alleen jammer dat je bij t9 gebruik geen woorden kan aanmaken zelf. De antenne is iets te groot weet iemand of er al mini antenne's zijn en waar te kopen. Pas die van de A800 er soms op ?
al gezocht bij diverse winkels internet maar dat geeft geen uitsluitsel

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Heb je ook geprobeert om de search te gebruiken voordat je je vraag stelde ?
Dit wordt namelijk wel verwacht van je voordat je een topic opent op got.
Ik zie dat je nogal leergierig bent ;), lees dan ook eventjes de faq door.

Een soortgelijke vraag is namelijk al eens langs geweest en die kan je hier vinden:
Super kleine antenne mobiele telefoon

Verwijderd

Topicstarter
dat klopt ook maar dat gaat niet over de s300 die helemaal nieuw is. vandaar een nieuwe topic. en ja ik had al gezocht bij search en op het zelfde vraag uitgekomen. dus de faq is wel doorgelezen.

• Attilla
Afbeeldingslocatie: http://www.salesplaza.nl/images/foto/antenne021.jpg
Deze staat op salesplaza.nl, en is wel voor de A1/3/4/800, maar uit een andere topic heb ik begrepen dat deze gewoon werkt.

Je zou opzich naar hun eens een mailtje kunnen sturen met de vraag of hij ook op de S300 werkt, mocht dit niet zo zijn dan is mijn ervaring dat ze bij salesplaza wel iets anders hebben wat wel aan jou eisen voldoet.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb inderdaad al eerder gemaild maar geen reactie. bedankt in ieder geval

• Attilla
Misschien is het een idee om hem dan gewoon aan te schaffen ?
9€ is nou niet echt een extreem bedrag en als het werkt is het mooi, mocht dat niet zo zijn dan vind je vast wel iemand aan wie je hem zou kunnen verkopen.

Verwijderd

Topicstarter
klopt, straks op de markt ff kijken. hebben ze ook wel.

• Jordan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 12:08
de antenne die op de a800 past, past niet op de s300. Ik heb zelf beide telefoons, en het werkt dus niet

• Xandrios
  • Laatst online: 20:06
Beetje zoeken aub. Er zijn meerdere algemene topics geweest over deze antenne's.
Ik raad ze je niet aan btw, maar das niet echt terzake ;)

En zoals je zelf ook al aangeeft: waarschijnlijk is het handiger om gewoon even op de markt oid te kijken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.