Ik ga hopelijk ooit men modstuff binnenkrijgen diek ooit besteld heb...
en al die zooi wilde ik in een Chieftec DX-01BD gooien

het wordt waarschijnlijk de chieftec omdat dat gewoon een goeie goedkope kast is!
maar wat ik nou zou irritant/jammer vind van die CT dat ie een deurtje heeft
en ik wilde er nou net een leuke rheobus in gooien... maar neej hoor er zit een deurtje voor
dat past niet zeggen ze dan!!!!!
ik zat eigenlijk te geilen op deze rheobus

maar zoals je ziet zijn die knopjes nogal groot... en dus zou het niet passen...
ik wilde graag weten of jullie originele ideetjes hadden... want ik wil ze toch eigenlijk beiden... en een oplossing zoals "laat je deurtje open" vink niet echt geslaagd
ik dacht eerder om
een jah hoe zal ik het noemen... een gat waar de rheobus komt te dremelen (alsk die ergens vandaan kan regelen
) gewoon op de plek van de rhebus in het deurtje een gat in dremelen ter grootte van de rheobus...
is dat wat?
ik hoop dat jullie wat ideetjes voor me hebben... ik ga nu maar is slapen...
alvast bedankt jongens
en al die zooi wilde ik in een Chieftec DX-01BD gooien

het wordt waarschijnlijk de chieftec omdat dat gewoon een goeie goedkope kast is!
maar wat ik nou zou irritant/jammer vind van die CT dat ie een deurtje heeft
en ik wilde er nou net een leuke rheobus in gooien... maar neej hoor er zit een deurtje voor
ik zat eigenlijk te geilen op deze rheobus

maar zoals je ziet zijn die knopjes nogal groot... en dus zou het niet passen...
ik wilde graag weten of jullie originele ideetjes hadden... want ik wil ze toch eigenlijk beiden... en een oplossing zoals "laat je deurtje open" vink niet echt geslaagd
ik dacht eerder om
een jah hoe zal ik het noemen... een gat waar de rheobus komt te dremelen (alsk die ergens vandaan kan regelen
is dat wat?
ik hoop dat jullie wat ideetjes voor me hebben... ik ga nu maar is slapen...
alvast bedankt jongens
-- Mx-Generætion --