Mijn laatste creatie, een evolutie van de bovenste: Killerturn II
- Vier van de zwaarste 120cm pneumatische beukers met spikes aan de voorzijde
- Twee 100cm pneumatische punten aan de achterzijde
- 4 100cm zagen op de hoeken met zware electromotoren
- 2 grannys wielen met 2 zware electromotoren
- lager op de grond kan niet
- meer dan voldoende stroom en lucht voor een match tegen 3 anderen
- 798,8 kg
Hij kan bijna elke bot aan de kant duwen, is vrij goed te controleren (al wil ie wel een beetje doortollen bij bochten soms). Ondanks de geringe grondspeling kan ie toch obstakels nemen, de 4 spikes zijn zo krachtig dat ie zichzelf daarmee over een bult kan zwiepen.
De zagen geven bij impact scores van 150-350 en daarna continue 10-50 als ze aan het zagen zijn. Als ik om mijn as ga draaien en de vijand komt in de buurt dan vliegen de onderdelen in het rond (250-500 schade).
De 4 spikes kunnen bij een volle impact meer dan
1200 punten schade doen, m.a.w. 3 volle beuken is voldoende om de meeste bots aan stukke te raggen
Als een bot eenmaal kreupel begint te worden maak ik het karwei af met de 2 spikes aan de achterzijde om de voorzijde te sparen of met de zaagbladen omdat ik daar bijna geen schade mee oploop.
De achterzijde gebruik ik op zich eigenlijk nauwelijks, de 2 zaagbladen zijn natuurlijk een goede bescherming en werken mee als ik ga tollen, maar de 2 spikes zouden nog wel naar voren kunnen: 6 spikes voor het betere priemwerk
Het enige nadeel is dat ie op kop hulpeloos is, maar er is bijna geen bot die dat klaarkrijgt

en als ik een beetje uitkijk hoef ik ook nergens vast te komen zitten.
Met deze bot kan ik alle events op rij winnen zonder 1x te verliezen, dus dit is wel zo'n beetje mijn ultieme bot, nu heb ik wel genoeg gebouwd, maar het blijft een leuk spel
[
Voor 13% gewijzigd door
Stefke op 27-03-2003 21:59
]