Ja dat importeren doe ik normaal ook, alleen nu maakte ik een vergissing. Heb als het goed
is nog een file van de eerste versie.
is nog een file van de eerste versie.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Je moet ook even wat knoppen ed maken op de afstandsbedieningschnumi schreef op 25 March 2003 @ 15:00:
He ik heb het spel nu ook maar ik kan als ik zelf een bot maak hem maar niet aan de gang krijgen.![]()
Ik heb een paar batterijen erin + de wielin zitten goed aangesloten en control board erin alleen hij komt maar niet van zijn plaats af.![]()
Wat doe ik verkeerd?
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 25-03-2003 15:01 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Heb je ook die dingen met de componenten verbonden dmv stroomdraadjes ?schnumi schreef op 25 March 2003 @ 15:03:
jah klopt maar volgens mij klopt dat allemaal.![]()
Ik zal zo nog wel eens kijken.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
toet toet dat zal het wel zijn.eMAeRCe schreef op 25 March 2003 @ 15:07:
[...]
Heb je ook die dingen met de componenten verbonden dmv stroomdraadjes ?
Verwijderd
Ook dat een beweging aan een knopvast zit?eMAeRCe schreef op 25 March 2003 @ 15:07:
[...]
Heb je ook die dingen met de componenten verbonden dmv stroomdraadjes ?
jah dat wel hij rijd nu wel maar de hele tijd rondjes.
bij w en s links clockwise, counterclockwise, rechts counterclockwise, clockwise. bij a en d links clockwise, counterclockwise, rechts clockwise, counterclockwise..stefijn schreef op 25 maart 2003 @ 15:30:
Motoren aan de linkerkant moeten clockwise, motoren aan de rechterkant moeten counterclockwise. Tenminste, normaliter, misschien bij bepaalde vage constructies niet, maar bij een bot met links en rechts wielen wel
Verwijderd

dan moet je hem wat lager maken, je hebt nu een hoop ongebruikte ruimte, en de armor daarop weegt wel mee..Animal Mother schreef op 25 March 2003 @ 20:06:
Heb een lopende robot gemaakt
[afbeelding]
In het begin deed ie het wel goed, maar toen ie zwaarder werd kon ie zich zelf niet meer optillen

ja, heb ik ook last van, erg irritanteMAeRCe schreef op 25 maart 2003 @ 21:42:
Net een half uur bezig geweest met een mooie robot, sluit plotseling het spel ineens af.... Ik kan nu helemaal opnieuw beginnen met de robot.. Meer mensen hier last van ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hoe korter de hefboom hoe sterker en meer hij kan optillen, zonder zelf op 2 wielen tekomenRocketKoen schreef op 26 March 2003 @ 17:53:
een paar high power rotation motors aan een lange hefboom doet wonderen
Verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 26-03-2003 18:53 ]
Verwijderd
Nee, waar de bak aan vast zit, (dat HELE LANGE ding, die onder de cabine verdwijnt, (zie je iig 1 Hydroliek cylinder? Daar zit ie aan vast (zwart))RocketKoen schreef op 26 March 2003 @ 18:53:
giek = die tandjes aan de schep?
nee, dat kan niet nee, maar maak het niet te moellik, tis maar een spelletje, geen CAD

2 wielen:Control 1 Motor A Positive = CCW
Negative = CW
Control 1 Motor B Positive = CCW
Negative = CW
Control 1 Motor C Positive = CW
Negative = CCW
Control 1 Motor D Positive = CW
Negative = CCW
Control 2 Motor A Positive = CW
Negative = CCW
Control 2 Motor B Positive = CW
Negative = CCW
Control 2 Motor C Positive = CW
Negative = CCW
Control 2 Motor D Positive = CW
Negative = CCW
Verwijderd

[ Voor 34% gewijzigd door Stefke op 27-03-2003 01:27 ]

LOLAnimal Mother schreef op 27 maart 2003 @ 07:27:
4 zaagbladen maar?![]()
Is best snel, en stuurt ook goedAlleen heeft ie totaal geen grip
Verwijderd
Verwijderd
Als je te snel draait moet je 2 motortjes niks laten doen als je een bocht maakt, spin je iets minder snel en spaart je energie.Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 22:40:
Mijne vliegt er soms bijna over, Zosnel kan mijne spinnen(4 wielen)
Maar jah tis een Leuk spel
Verwijderd
Jah, Maar ik heb punten aan de zijkant, Dus als ik hard draai, en ze komen tegen mijn GRUWELIJKE Punten, aan dan vliegen de wielen in het rond (van de vijand),Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 12:25:
[...]
Als je te snel draait moet je 2 motortjes niks laten doen als je een bocht maakt, spin je iets minder snel en spaart je energie.
Verwijderd

[ Voor 13% gewijzigd door Stefke op 27-03-2003 21:59 ]
Verwijderd
Dit mooie voertuig heb ik ook ongeveer

[ Voor 53% gewijzigd door Stefke op 28-03-2003 09:11 ]
Verwijderd
Hoeft niet? (werkt zo ook wel,)Chaot schreef op 28 March 2003 @ 20:50:
Ik heb een (waarschijnlijk dom) vraagje. Hoe krijg je zo gaten in je bot om zaagbladen ect uit te laten steken. (zoals hierboven dus.)
Ik vind mijn handleiding niet...
Always outnumbered, never outgunned!
[ Voor 31% gewijzigd door Stefke op 28-03-2003 21:34 ]
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd
heys Stefijn,stefijn schreef op 27 March 2003 @ 23:15:
Tis niet mijn bot btwde quote is verkeerd.
Ik heb Killerturn nog verder geoptimaliseerd, ik krijg nu damages van >1600wie durft? Lol ik win nu zowat elke ronde binnen 30 sec
meestal binnen 15
[afbeelding]
Deze ronde duurde 16 sec
[ Voor 75% gewijzigd door Stefke op 29-03-2003 22:31 ]
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
[ Voor 7% gewijzigd door MailMan op 16-04-2003 21:38 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door iets op 17-04-2003 22:04 ]
tvw

[ Voor 16% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 17-04-2003 22:38 . Reden: layout etc... ]
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Verwijderd
Iw zijn dat uitbreidingspacks? Ik dacht dat je die kreeg door toernooien te winnen.
Nee voorzover ik weet is dat alleen maar om je bezig te houdenVerwijderd schreef op 18 April 2003 @ 11:35:
[...]
Iw zijn dat uitbreidingspacks? Ik dacht dat je die kreeg door toernooien te winnen.
Jammer...
U vraagt, wij draaienPostov schreef op 18 April 2003 @ 11:34:
Is et niet veel leuker om een zo licht mogelijk ding te maken inplaats van telkens 800lbs dingen die toch altijd winnen?
[ Voor 46% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 18-04-2003 23:20 . Reden: toevoeging a/h geheel ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd

tvw
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
tvw
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
HuhMrData schreef op 25 april 2003 @ 09:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wou eigenlijk 3 motoren achter elkaar plaatsen, maar dat ging niet helemaal goed..
tvw
je kan kiezen met welke connetie puntjes je iets vast wil maken (groene stippies in ontwerp scherm)ShotGun schreef op 25 April 2003 @ 13:35:
[...]
Huh. Hoe krijg je zo'n motor op een andere motor
?. Bij mij wil hij er dan alleen maar schuin op
![]()
.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dat werkt niet bij mijHu9o schreef op 25 April 2003 @ 13:56:
[...]
je kan kiezen met welke connetie puntjes je iets vast wil maken (groene stippies in ontwerp scherm)

tvw
Ah zo werkt ie welHu9o schreef op 25 april 2003 @ 14:43:
ja je doet iets verkeerd. Als je kiest welk item je wilt plaatsen zie je rechtsonder een plaatje van dat ding.
In dat plaatje staan een aantal groene connectie punten. Als je daar een andere aan klikt dan gaat in het scherm waar je de robot bouwt het object aan dat punt connecten.
p.s. (je kan in het rechter scherm ook gewoon draaien)
Dus:
selecteer object
klik op groene connectie plek (draaien eventueel)
Plaats object in robot

[ Voor 19% gewijzigd door iets op 25-04-2003 16:22 ]
tvw
[ Voor 23% gewijzigd door iets op 27-04-2003 01:16 ]
tvw
Verwijderd
over je sig: je kunt geen plaatjes in je sig zetten.Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 10:29:
lo allemaal.
heb me net ff geregistreerd.. vond dit wel een nice stukje forum.
heb heel wat mooie bots gezien en ben der zelf ook ff aan begonnen
maar dit was eigenlijk ff een test post..kijken of me sig enzo goed stonden
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
In de workshop in de overvieuw pagina zit een knop waarmee je een screentje maakt. Die worden dan in je RA2 directory ergens gestopt.Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 10:35:
ohh. dat was ik dus aan het testen ja
thnx
maareh hoe maken jullie die screenys van dei bots?? is daar een speciale button voor of gebruiken jullie gewoon printscreen?
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat kan nietVerwijderd schreef op 27 April 2003 @ 13:23:
W00TTT kheb een bot gemaakt die 860 DMG deed .. ik nam maar een kleine aanloop maar volgens mij kan ie wel overde 1000 doen.
ik wil em ff posten hier maar dat snapshot bestandje is een .bot bestand.. hoe zet ik dat om in jpg?

[ Voor 16% gewijzigd door RocketKoen op 27-04-2003 16:22 ]
Lol, zulke bots zijn echt irritantBlackSash schreef op 27 April 2003 @ 14:10:
[...]
Dat kan nietJe moet ff met printscreen een shotje maken en die in paint oid opslaan. Zo kan je ook de binnenant gewoon laten zien
Ziehier mijn nieuwe bot:
Wheelie Medium Cheese:
-- Ontzettend sterk tegen middel- en zwaargewichten, maar absoluut nutteloos tegen zelfoprichters of robots die ondersteboven kunnen rijden --
[afbeelding]
en
[afbeelding]
En nou mogen jullie raden waar deze van afgeleid is
tvw

[ Voor 33% gewijzigd door Hu9o op 27-04-2003 20:24 ]
Omdat de AI toch te dom is en je altijd frontaal aanvaltM@NIC schreef op 27 april 2003 @ 20:13:
Waarom heeft bijna iedereen zijn wielen aan de buitenkant ?
Dat is toch hartstikke gevaarlijk ? Die dingen heb je er zo af als je het mij vraagt ...
tvw
Speelde nooit tegen AI, bouwen was veel leukerShotGun schreef op 27 april 2003 @ 20:40:
[...]
Omdat de AI toch te dom is en je altijd frontaal aanvalt.
Ergens aan het begin van dit topic staat een link waar je component packs kan downloaden.Hu9o schreef op 27 April 2003 @ 20:18:
Ik heb dus net versie 1.2 geinstalleerd, maar ik ehb nogsteeds niet de extra items
Ook staat nergens in eht scherm welke versie het spel heeft....
Zijn er soms nog meer updates?
edit:
dit bedoel ik
[afbeelding]
[afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq