Imac, PS3, HP Pavillion
Op www.elby.ch staat een complete lijst van cd-branders. Zover ik weet zijn alle 2sheep branders geschikt om SD 2.51 en hoger te branden, echter niet met CloneCD. Vanaf safedisc 2.70 kan alleen Alcohol 120% worden gebruikt om 100% werkende kopieen te maken.
Kijk voor meer informatie eens op www.cdfreaks.com of anders het forum van deze site.
Kijk voor meer informatie eens op www.cdfreaks.com of anders het forum van deze site.
De Lite-On is idd één van de fikkertjes die met geen enkele beveiliging problemen heeft... ik spreek uit ervaring...
Verwijderd
lite-on doet dus geen audio beveiligingenWildfire schreef op 18 March 2003 @ 14:25:
De Lite-On is idd één van de fikkertjes die met geen enkele beveiliging problemen heeft... ik spreek uit ervaring...
zou zelf voor een asus crw5224a gaan
doet alle data beveiligingen (behalve Tages en StarForce >3 maaR dat doet geen 1 brander)
en doet ook sommige audio beveiligingen
Plextor was hier toch aardig goed in 
* nero355 overweegt eentje te kopen en vroeg zich dit ook af
* nero355 overweegt eentje te kopen en vroeg zich dit ook af
[ Voor 9% gewijzigd door nero355 op 18-03-2003 22:22 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
En mocht je veel geld hebben, dan zou ik voor de Toshiba SD-R5002 DVD-brander gaan, prijs is ong. 350 euro. Deze brander is tot nu toe de enige brander die alle beveiligingen, zowel audio als data, aankan en vrijwel zeker ook alle beveiligingen in de toekomst kan branden.
Op www.cdfreaks.com is hier het e.e.a. over geschreven: zoek maar eens op 3sheep branders.
Op www.cdfreaks.com is hier het e.e.a. over geschreven: zoek maar eens op 3sheep branders.
Lite-On kan alle audiobeveiligingen gewoon inlezen en een audiobeveiliging branden is nooit nodig, het is immers toch alleen maar een audio-CD.Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 22:18:
[...]
lite-on doet dus geen audio beveiligingen
zou zelf voor een asus crw5224a gaan
doet alle data beveiligingen (behalve Tages en StarForce >3 maaR dat doet geen 1 brander)
en doet ook sommige audio beveiligingen
Die beveiligingen die ervoor zorgen dat je je audio CD niet in je DVD-speler af kan spelen MOET je tegenwoordig wel kraken...
Anders kun je de CD nog niet luisteren.
You can't have everything. Where would you put it?
Pagina: 1