cd-brander die ook SD2.70.03 brandt

Pagina: 1
Acties:

• AI0003
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-04-2023
Ik zoek een brander die alle Safedisc etc beveiligingen kan branden. Ik heb gegoogeled, maar ik zou toch wat ervaringen van jullie willen weten. Ik denk aan een lite-on 40 spd, veel hoger maakt in tijd volgens mij toch niet veel uit. In de reviews hebben ze het nooit over Safedisc beveiliging boven 2.5 of ik zoek niet goed, dus een linkje maakt mij ook blij. ;)

Imac, PS3, HP Pavillion

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:31
Op www.elby.ch staat een complete lijst van cd-branders. Zover ik weet zijn alle 2sheep branders geschikt om SD 2.51 en hoger te branden, echter niet met CloneCD. Vanaf safedisc 2.70 kan alleen Alcohol 120% worden gebruikt om 100% werkende kopieen te maken.

Kijk voor meer informatie eens op www.cdfreaks.com of anders het forum van deze site.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Wildfire

Joy to the world!

De Lite-On is idd één van de fikkertjes die met geen enkele beveiliging problemen heeft... ik spreek uit ervaring... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Wildfire schreef op 18 March 2003 @ 14:25:
De Lite-On is idd één van de fikkertjes die met geen enkele beveiliging problemen heeft... ik spreek uit ervaring... :)
lite-on doet dus geen audio beveiligingen

zou zelf voor een asus crw5224a gaan
doet alle data beveiligingen (behalve Tages en StarForce >3 maaR dat doet geen 1 brander)
en doet ook sommige audio beveiligingen

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Plextor was hier toch aardig goed in :?

* nero355 overweegt eentje te kopen en vroeg zich dit ook af :)

[ Voor 9% gewijzigd door nero355 op 18-03-2003 22:22 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:31
En mocht je veel geld hebben, dan zou ik voor de Toshiba SD-R5002 DVD-brander gaan, prijs is ong. 350 euro. Deze brander is tot nu toe de enige brander die alle beveiligingen, zowel audio als data, aankan en vrijwel zeker ook alle beveiligingen in de toekomst kan branden.

Op www.cdfreaks.com is hier het e.e.a. over geschreven: zoek maar eens op 3sheep branders.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 22:18:
[...]

lite-on doet dus geen audio beveiligingen

zou zelf voor een asus crw5224a gaan
doet alle data beveiligingen (behalve Tages en StarForce >3 maaR dat doet geen 1 brander)
en doet ook sommige audio beveiligingen
Lite-On kan alle audiobeveiligingen gewoon inlezen en een audiobeveiliging branden is nooit nodig, het is immers toch alleen maar een audio-CD.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:10

tweakerbee

dus..?

Die beveiligingen die ervoor zorgen dat je je audio CD niet in je DVD-speler af kan spelen MOET je tegenwoordig wel kraken... :( Anders kun je de CD nog niet luisteren.

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1