Moordloze games à la Descent?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er nog spelen zijn waarin geen mensen worden vermoord maar die wel spannend zijn (à la Descent, met robots en zo) en die dan ook nog werken onder XP Home...? (Dus ook niet Mercenaries en zo waarin je alsnog door mensen bestuurde machines moet vernietigen). Ik kan ze niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:02

grootw

groot, groter, grootw

Pacman?

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Het nieuwe Gun Metal?

En Carmagaddon natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tjonge jonge, wat zijn we weer origineel... Heel creatief, hoor! Pffffff...

Heeft iemand misschien nog een nuttige suggestie...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

serious sam met de bloemetjes modus :)
kan je niet rommetjes spelen. of Z the game (met die robotten)
Of zoiets als the phantom menace. Ook met robotten

Is dit voor thuis ofzo? ofv voor school. Kan een hoop uitmaken

die kan je bij je opties instellen, dat de bloodmode uitstaat. Althans bij ons is het wel gelukt >:)

[ Voor 38% gewijzigd door Outerspace op 18-03-2003 11:43 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS Pinball, "C:\Program Files\Windows NT\Pinball\PINBALL.EXE" :P (bij mij iig) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

OUTerspace schreef op 18 maart 2003 @ 11:31:
serious sam met de bloemetjes modus :)
kan je niet rommetjes spelen. of Z the game (met die robotten)
Of zoiets als the phantom menace. Ook met robotten

Is dit voor thuis ofzo? ofv voor school. Kan een hoop uitmaken
Bloemetjes mode???? Hoe ziet die eruit en hoe doe je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Ik neem aan dat je first-person shooters zoekt? Waar leg je dan de grens? Er zijn genoeg FPS-sen waarbij je monsters verslaat. Versta je dat ook onder 'moorden'?

En ik neem aan dat je Descent 2 en 3 al kent :)

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quake 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens de Mech spellen, of inderdaad z2: steel soldiers.
Descent heeft niet veel vergelijkbare klonen, alleen zou je wat space sim's kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek inderdaad een soort van fps waar geen mensen en monsters in voorkomen. Ook niet als bestuurders van Mechs, dus. Dus tja, dan zijn robots eigenlijk het enige wat overblijft... Steel Soldiers is wel geen fps maar ik zal 's ff kijken. Alleen betwijfel ik of die nog ergens te krijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 14:17
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 14:07:
Ik zoek inderdaad een soort van fps waar geen mensen en monsters in voorkomen. Ook niet als bestuurders van Mechs, dus. Dus tja, dan zijn robots eigenlijk het enige wat overblijft... Steel Soldiers is wel geen fps maar ik zal 's ff kijken. Alleen betwijfel ik of die nog ergens te krijgen is...
Jah je heb er wel een van Atari! Nerf Arena blast :) als je die gaat spelen lijkt het alleen of je aan het trippen bent met die felle kleurtjes :) die is wel grappig als je in een bezopen bui bent ofzo :)

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn genoeg mods out there voor quake enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:01
LOL, ja hier worden idd geen mensen vermoord, maar wel iets anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
In dezelfde trant als Descent: Forsaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
offtopic:
Kent iemand toevallig ook zo'n spel dat ik vroeger altijd speelde.. Je had een soort van kamer met 2 'vliegtuigjes', 1 van jou en 1 van de computer.. er waren dan 2 doelen en dan moest je met die vliegtuigjes als een soort van voetbal (maar dan dus met die vliegtuigjes) het bal in het doel krijgen..

Beetje vaag maar beter kan ik het niet uitleggen.. Zat altijd te hopen dat ze er eens een nieuwe versie van zouden maken maar ben het nooit meer tegengekomen.. Komt uit ik denk 1994 ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
^^^moet draaien onder XP :P

enter the matrix komt binnenkort(mei), dan moet je computers vermoorden (alleen lijken ze een beetje erg op mensen, maja)

misschien is robot arena wel iets voor je, wel geen fps, maar wel leuk tegen je vrienden.

veel niet bloederige spellen komen er niet meer uit nowadays. nog wel genoeg platformers op de consoles (NGC)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:15

Cyphax

Moderator LNX
devv05 schreef op 18 maart 2003 @ 21:20:
offtopic:
Kent iemand toevallig ook zo'n spel dat ik vroeger altijd speelde.. Je had een soort van kamer met 2 'vliegtuigjes', 1 van jou en 1 van de computer.. er waren dan 2 doelen en dan moest je met die vliegtuigjes als een soort van voetbal (maar dan dus met die vliegtuigjes) het bal in het doel krijgen..

Beetje vaag maar beter kan ik het niet uitleggen.. Zat altijd te hopen dat ze er eens een nieuwe versie van zouden maken maar ben het nooit meer tegengekomen.. Komt uit ik denk 1994 ofzo??
Mja Cyberpuck, da's een dosgame (en wat voor een, je moest een dosis conventioneel geheugen vrijhebben voor 't kreng waar je niet goed van werd), wel een leuke maar dat werkt niet echt lekker in XP natuurlijk.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Cyphax schreef op 18 maart 2003 @ 22:31:
[...]

Mja Cyberpuck, da's een dosgame (en wat voor een, je moest een dosis conventioneel geheugen vrijhebben voor 't kreng waar je niet goed van werd), wel een leuke maar dat werkt niet echt lekker in XP natuurlijk.
Cyberpuck zou 'm idd wel eens kunnen zijn.. Nooit een windows variant van verschenen? Was er vroeger echt aan verslaafd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

muhahaha.. descent.. 1, 2 en 3.. echt helemaal gaar gespeeld. Zo vet was dat, jammer dat ze niet meer van dat soort spelletjes maken!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

terminal velocity

DAT was pas een gave game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Tunnel B1 :) (nu hou ik op met opsommen)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:08

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Sick Nick schreef op 18 March 2003 @ 22:59:
terminal velocity

DAT was pas een gave game :)
Idd, ik heb hem hier nog origineel liggen _/-\o_

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet erg tof om nu te doen maaar " wat beschouw je onder moord?" Kijk bij warcraft vermoord je bijna geen mensen. Net zo als bij descent, je vermoord alleen robots.
Ik vind de issue altijd zo vaag. Je kan dan zelfs mario aanklagen voor moord.
Goed ik weet dat mensen problemen hebben wanneer er virtueel geweld op virtueele mensen wordt gepleegd. Maar ik heb bv bij C&C genrelas echt niet het idee dat er gemoord wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Amsterdoom.. lol

En een robot vermoorden is toch ook zielig. Waarom wil je perse geen mensachtigen in je games killen? Anders heb je toch aan het killen, dus wat maakt het uit of het een mens VOORSTELT of iets anders?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt Descent 3 ownZ, speel het nog steeds online. :) Beste van Nederland. Al zijn er maar 10 ofzo.... :P

Een soort gelijke game is nTrap ( www.agdsoft.com ) die over een tijdje komt. Ziet er strak uit. Kun je zoal in space vliegen, gewoon normaal in de lucht en in binnen locaties. Relax!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet dat een heleboel lui het onzin vinden om verschil te maken tussen het neerschieten van mensen en robots of sowieso het neerschieten van wat dan ook ('het zijn allebei alleen maar pixels op je beeldscherm') maar ja... ik vind het geen onzin. Simpel.
Ik zoek dus een spel waarin de spanning van een fps zit, maar waarin geen mensen of monsters of wat dan ook voor levende wezens worden neergeschoten.
Als de robots in Descent bemand waren geweest met mensen (of wat dan ook) zou ik het ook niet willen spelen. nTrap valt dus ook al af. Ja, heel flauw misschien, maar ik heb gewoon ergens een grens getrokken en daar wil ik me aan houden. Ik ben waarschijnlijk zowat de enige hier die die grens zo hard trekt, maar het is niet anders.

Weet iemand trouwens of Descent 3 nog ergens te koop is en of 'ie draait onder XP Home? Ik heb alleen D1 en D2 en dat ziet er niet echt lekker uit... Er schijnt niets anders te zijn, dus moet ik het maar met deze gouwe ouwe doen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 10:30:
Ja, ik weet dat een heleboel lui het onzin vinden om verschil te maken tussen het neerschieten van mensen en robots of sowieso het neerschieten van wat dan ook ('het zijn allebei alleen maar pixels op je beeldscherm') maar ja... ik vind het geen onzin. Simpel.
Je hebt gelijk.............................................het is onzin. :)

Als je nou bij nTrap die bemande shipjes niet neerschiet dan is er ook geen blood verspilling. :+ Trouwens zijn er wel bemande ships in nTrap?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

In descent 3 word gebruik gemaakt van tussenfilmpjes waar duidelijk uit blijkt dat mensen de robots besturen. In ieder geval is jouw karakter degene die jouw robot bestuurd, je kan er natuurlijk voor zorgen dat je niet doodgaat ;)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In descent singleplayer is er zo´n level waar je in de stad vliegt ofzo aan het einde van die level moet je tegen van die zwarte vliegtuigjes die er bijna hetzelfde uitzien als jezelf. Daar zitten vet lui in!!! >:) MURDERER! :D

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Laatst online: 03-09 19:08
Ik zoek dus een spel waarin de spanning van een fps zit, maar waarin geen mensen of monsters of wat dan ook voor levende wezens worden neergeschoten.
Als de robots in Descent bemand waren geweest met mensen (of wat dan ook) zou ik het ook niet willen spelen. nTrap valt dus ook al af. Ja, heel flauw misschien, maar ik heb gewoon ergens een grens getrokken en daar wil ik me aan houden. Ik ben waarschijnlijk zowat de enige hier die die grens zo hard trekt, maar het is niet anders.
Hulde voor mensen die gewoon hun principes blijven vasthouden :)
Weet iemand trouwens of Descent 3 nog ergens te koop is en of 'ie draait onder XP Home? Ik heb alleen D1 en D2 en dat ziet er niet echt lekker uit... Er schijnt niets anders te zijn, dus moet ik het maar met deze gouwe ouwe doen...
Ik heb Descent 3 ongeveer 2 jaar geleden uit de budgetbakken van V&D geplukt, maar daarna ben ik 'm niet meer tegengekomen (wat natuurlijk niet veel zegt :)). Volgens ntcompatible.com draait 'ie ook onder Windows XP.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem op xp draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 08:34
offtopic:
Die robots worden bemand door een computer die blijkbaar dezelfde kennis en vaardigheden heeft om zo'n schip te besturen. Waarom zou die computer in de basis minder zijn dan een mensenleven? Wie zegt mij dat die computer technisch niet gelijk is aan de mens. Het feit dat zoiets in het 'echt' nog niet bestaat gaat niet echt op, want monsters bestaan ook niet, maar die vallen wel onder je 'norm' :) Maar goed, we leven in een vrij land, en iedereen moet kunnen doen en denken wat hij of zij wil :) Maar toen ik je stukje las moest ik toch een beetje denken aan iemand die vegetarisch is, maar vervolgens wel bij de snackbar een kroket gaat halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 01:40

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik vind het een beetje hypocriet eigenlijk, wel een "robot" naar de klote kunnen schieten maar iets wat lijkt op een mens of een monster (<- die moeten toch juist dood? :)) niet.

Maar ja, Nerf Blast Arena (op de unreal engine ;)) is wel een leuke bloed en moordloze FPS.

Ik heb bijna medelijden met je dat je jezelf zoveel plezier ontneemt, je lijkt wel een priester >:)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 19 March 2003 @ 11:53:
Ik vind het een beetje hypocriet eigenlijk, wel een "robot" naar de klote kunnen schieten maar iets wat lijkt op een mens of een monster (<- die moeten toch juist dood? :)) niet.

Maar ja, Nerf Blast Arena (op de unreal engine ;)) is wel een leuke bloed en moordloze FPS.

Ik heb bijna medelijden met je dat je jezelf zoveel plezier ontneemt, je lijkt wel een priester >:)
Kun je Nerf Blast Arena niet hard op de grond vallen? Kan IRL doodelijk zijn. Stel je voor dat kinderen dat gaan doen. :P

Wordt wel heel moeilijk als je er zo over gaat doordenken. Er blijft weinig over zo....

Met andere woorden gaat toch een boek lezen.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Der is ook nog een paintball mod voor quake3 :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Anders zou je platform games moeten proberen.
Of MechWarrior? Tribes?

Kijk je wel naar aktie films btw?
Of alleen robot wars? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit wel wat?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet eens even normaal. :{

[ Voor 29% gewijzigd door The Will op 19-03-2003 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Haay schreef op 18 March 2003 @ 21:14:
Was ik ook verslaafd aan. Draai je nog op een P100 16MB voodoo1.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
executor schreef op 19 March 2003 @ 11:57:
Der is ook nog een paintball mod voor quake3 :)
Ook q3 pong, een zeer verslavende mod waarin je moet voetballen. Je kunt er helaas wel in moorden (met de bal >:) )

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nerf arena blast :?
zelf nooit gespeeld.. mar het is volgens mij kind vriendelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 19:56:
nerf arena blast :?
zelf nooit gespeeld.. mar het is volgens mij kind vriendelijk
Is slechts 2 keer genoemd :P
BOCmetalhead schreef op 18 maart 2003 @ 14:24:
[...]

Jah je heb er wel een van Atari! Nerf Arena blast :) als je die gaat spelen lijkt het alleen of je aan het trippen bent met die felle kleurtjes :) die is wel grappig als je in een bezopen bui bent ofzo :)
Termy schreef op 19 maart 2003 @ 11:53:

:P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
Star trek elite force holomatch. Het is gewoon een deathmatch, maar je speelt het op het holodeck en safety protocols zijn online. (zegt die computerstem ook bij het laden)
Je ziet trouwens wel bloed, maar dat is vast holografisch.
Maar ja, je speelt wel dat je speelt dat je lui omver schiet :D

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op 18 March 2003 @ 21:14:
zitten mensen op die motoren... valt dus af
zeikstraal schreef op 24 March 2003 @ 19:59:
Star trek elite force holomatch. Het is gewoon een deathmatch, maar je speelt het op het holodeck en safety protocols zijn online. (zegt die computerstem ook bij het laden)
Je ziet trouwens wel bloed, maar dat is vast holografisch.
Maar ja, je speelt wel dat je speelt dat je lui omver schiet :D
klopt... hierin dood je GEEN mensen, het zijn hologrammen... dit is een kanshebber mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

er was toch ook een fps met aardappelen ?? soort aardappel hoofd uit toystory

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaot
  • Laatst online: 22:52
Met Southpark moet je kalkoenen enzo vermoorden. Mag dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Laatst online: 11-09 22:50
Probeer anders System Shock 1&2 (2 is mooier)
Daarin mol je in principe geen mensen, het zijn namelijk een soort van zombies geworden. En voor de rest zijn het allemaal op hol geslagen robots.

En het is een hele "enge" en vette FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stunts ofzow, is 1,4 mb groot en is alleen maar racen..maar dat wil je dus nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Laatst online: 05-08 18:32
Shogo mobile armor devision.
Erg tof en niet eng

[ Voor 150% gewijzigd door Rody op 25-03-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Met Shogo loop je in je dikke armor andere armor's met mensen erin kapot te blazen + te stampen op domme militairtjes zonder armor .. :P Dus niet bepaald vrij van bloed en mensen-moord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
over militairtjes gesproken.... dat spel waar je met allemaal kleine plastic soldaatjes speelt... kan even niet op de naam komen.... Het is in ieder geval een RTS. In de naam zat iets met army ofzo geloof ik :?

edit:

army men was het, van 3DO.

[ Voor 11% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 25-03-2003 15:08 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 10:30:
Ja dan blijft er echt niet veel over kerel. De spanning van een fps zit hem nou eenmaal in het schieten. En het enige wat jij in jou geval kan neerschieten zijn robots.
Laten er daar nou niet zoveel van zijn :) MachWarrior ofzo ?

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, maar wat is er mis met andere tegenstanders dan robotten ?

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
likkepot schreef op 25 March 2003 @ 23:19:
[...]

Ja dan blijft er echt niet veel over kerel. De spanning van een fps zit hem nou eenmaal in het schieten. En het enige wat jij in jou geval kan neerschieten zijn robots.
Laten er daar nou niet zoveel van zijn :) MachWarrior ofzo ?

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, maar wat is er mis met andere tegenstanders dan robotten ?
Ach ja, de bekende ethische toestanden en zo... Maar eh... ik heb me al overgegeven: :o zie mijn volgende topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent niet echt een extreme dan he.....leek meer op een ik zoek aandacht...... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Bij Splinter Cell hoef je ook geen mensen te vermoorden als je dat niet wilt, je maakt ze alleen bewusteloos. Maar soms bewegen ze nog een beetje. En dat is natuurlijk wel goed voor de families. Want papa en mama komen 's avonds wel weer thuis. Je schijnt het moordloos uit te kunnen spelen. (altans dat zeggen de makers)
Pagina: 1