Ja idd, als ik mijn pc opstart heb ik geen beeld. Maar eerst even een korte samenvatting van de geschiedenis van mijn hardware.
Mijn mobo kon een tijdje terug geen bios settings meer herinneren zonder power op het sys. Zie: Asus A7V266-E vergeet alle BIOS settings zonder voeding
nu is dit moederbord terug geweest bij asus voor reparatie.
Dus tijdje geleden moederbord terug gekregen en ik in de zevende hemel.
Nu probeerde ik vanavond dit mobo eens aan de praat te krijgen.
Met de volgende combinatie van hardware: asus a7v266e mobo, duron 1300, ge-force 2 ti, 512 mb ddr pc2100, floppy drive, harde schijf en ethernet kaart, voeding 300 watt.
En je raad het al, geen suc6.
Dus ik de cpu op mijn ander sys geprobeerd, geen probleem.
Het BIOS nog maar eens hardwarematig geresset.
De vga kaart zit nu in mijn orginele sys en doet het perfect. Net zoals de HD.
Ondertussen begin ik een beetje moe te worden van de problemen rond het a7v266-e mobo. Morgen maar eens informatique belagen.
Ow ja, de fans (cpu,power,northbrige en vga) gaan gewoon draaien bij een power-on. Alleen ik krijg geen beeld
Iemand een idee?? Kom maar op, want ik ben ten einde raad.
Mijn mobo kon een tijdje terug geen bios settings meer herinneren zonder power op het sys. Zie: Asus A7V266-E vergeet alle BIOS settings zonder voeding
nu is dit moederbord terug geweest bij asus voor reparatie.
Dus tijdje geleden moederbord terug gekregen en ik in de zevende hemel.
Nu probeerde ik vanavond dit mobo eens aan de praat te krijgen.
Met de volgende combinatie van hardware: asus a7v266e mobo, duron 1300, ge-force 2 ti, 512 mb ddr pc2100, floppy drive, harde schijf en ethernet kaart, voeding 300 watt.
En je raad het al, geen suc6.
Dus ik de cpu op mijn ander sys geprobeerd, geen probleem.
Het BIOS nog maar eens hardwarematig geresset.
De vga kaart zit nu in mijn orginele sys en doet het perfect. Net zoals de HD.
Ondertussen begin ik een beetje moe te worden van de problemen rond het a7v266-e mobo. Morgen maar eens informatique belagen.
Ow ja, de fans (cpu,power,northbrige en vga) gaan gewoon draaien bij een power-on. Alleen ik krijg geen beeld
Iemand een idee?? Kom maar op, want ik ben ten einde raad.