Chello maakt uitzondering voor Xbox

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-06 18:08
In de algemene voorwaarden las ik het volgende:

Kan en mag ik met een chello computer een Xbox aansluiten?
Ja, dat mag. Netwerken zijn door UPC in de chello Algemene Voorwaarden (en Acceptable Use Policy) verboden. Alleen voor Xbox live maakt UPC een uitzondering. De Xbox kunt u aansluiten via ICS op uw PC. Instructies hiervoor kunt u vinden op de Xbox website.
De Xbox live setup installatie handleiding voor KPN ADSL klanten geldt niet voor chello.

Wat ontzettend flauw dat ze dit wel accepteren in plaats van gedogen (in hun algemene voorwaarden). ik vraag me direct af, hoeveel geld hebben ze van van microsoft gekregen om dit te legalizeren? Verder denk ik dat spelletjes doen via de xbox op het internet veel meer kost dan dat iemand met een netwerkje illegaal zijn mail checkt.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Who cares. Iedereen heeft een thuis-netwerk, en UPC kan er niets tegen beginnen. :)

Verwijderd

Ik snap uberhaupt niet wrm die providers moeilijk doen over netwerkjes maken en internet delen, ok ik snap wel dat de algemene bandwidth omlaag gaat en je betaald niet voor de extra pc's maar zoals @home nu doet meer geld vragen voor de @home breedband service voor niets? dat mag dan weer wel? belachelijk!

Verwijderd

Als ik chello internet met één andere pc deel dmv een crosslink utp kabel, en in windows gewoon ics aanzet, dat kan chello toch nooit zien..?
kheb geen chello meer btw..

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

[rml][ Chello] Eindelijk Legaal Een Netwerk aansluiten[/rml]
Kijk eens hier, dat is het algemene topic hierover.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.