DC Connection failure met Arcam A85 + B&W N805

Pagina: 1
Acties:

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 13:59
Ik heb de combinatie die in de topic-titel staat al een kleine anderhalf jaar naar volle tevredenheid in gebruik. Vanochtend draaide ik een cd'tje.. maar plotseling gaf hij een paar kanllen..en daarna stond er op mijn arcam: DC Connection failure. Aangezien de techneut die hier alles regelt voor een half jaar op vakantie is, wil ik graag weten of ik zelf iets kan doen, of moet ik contact opnemen met de dealer!

Alvast bedankt!

Verwijderd

uhm vertander eerst de topictitle maar want zo denkt iedereen dat het om ghebruikerservaringen gaat

Verwijderd

Onweer, spanningspiek in je stroomvoorziening? Haal je DC stekker er is uit en laat hem even rusten en steek m er dan weer in en kijk wat je versterker dan doet. Is het een geaard stopcontact?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
(fixed :))

Wil je zekerheid dan kun je het beste contact opnemen met de dealer. Misschien dat zelf 'onder de kap kijken' geen kwaad kan, mogelijk dat een paar zekeringen gesprongen zijn. Maar ook dat gebeurt niet zomaar. (wat foto's zijn nooit verkeerd trouwens ;))

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Tano
thx voor de topic-titel

geen bliksem ed.
Hij heeft al een dag van de stroom af gelegen.. geen verandering!

overigens had ik er natuurlijk meteen bij moeten vermelden dat de versterker het nog doet.. hij geeft alleen geen geluid

[ Voor 37% gewijzigd door Tano op 17-03-2003 17:45 . Reden: typo ]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:52

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Arcam customer support is bijzonder goed. Je kan natuurlijk je dealer bellen, maar als ik jou was zou ik op www.arcam.co.uk het customer service nummer voor Engeland opzoeken. Daar kunnen ze je gegarandeerd goed helpen (moet je wel een beetje engels kunnen spreken natuurlijk).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Tano
ik heb ff gemaild naar arcam, maar ze vragen of ik eerst contact op wil nemen met de dealer, dus als jullie het niet weten, dan ga ik dat maar eens doen. THX voor de hulp!

• Tano
Ik heb intussen mijn versterker weg gebracht, en het blijkt dus een bekende fout te zijn in de firmware (waarom ze met dat niet meteen vertelt hebben :| ).. In ieder geval wordt de firmware geupgraded. Dus..als andere mensen hetzelfde probleem hebben, check ff je firmware (de eerste, derde en vijfde knop van links in houde bij de bronselectie (cd, tuner ed.)). Wanneer hier versie 1.20 wordt gemeld, is het mis. Er is me verteld dat de huidige frimware 2.00 is. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:52

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Bij mij is de firmware 2.2, d.d. 8 april 2001.

Ik had bij aankoop ook speciaal gevraagd om de laatste firmware, misschien dat dat geholpen heeft :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Tano
Ik heb hem 3 Mei 2001 gekocht.. en versie 1.0 :(
Pagina: 1