er is nu beta test maar ik heb niet de url van de map gekregen via email
was een hele leuke map en ik zal de groepsfoto ( :-/ ) hier wel ff posten
10100111001
de 2e heDark Lord schreef op 12 April 2003 @ 17:49:
was een hele leuke map en ik zal de groepsfoto ( :-/ ) hier wel ff posten
Zucht RS_003 
Wehehe
Was wel gezellig, maar ik vond het toch wel jammer dat het zoveel grafische gebrekken had, en ik vond de routes slechter dan b2!
(Sommige ook weer beter, zoals die achter het cafe'tje roelt!)

Wehehe
Was wel gezellig, maar ik vond het toch wel jammer dat het zoveel grafische gebrekken had, en ik vond de routes slechter dan b2!
(Sommige ook weer beter, zoals die achter het cafe'tje roelt!)
[ Voor 17% gewijzigd door aKra op 12-04-2003 19:59 ]
Intentionally left blank.
Mjah, dat je achter dat cafee'tje kan is eigenlijk nu wel handig ja 
Want /me ging daar altijd campen
, maar nu kan dat niet meer
Want /me ging daar altijd campen
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ik heb de origineelste plek gevonden, bovenop de MK machinesBlade_V schreef op 12 April 2003 @ 21:57:
Mjah, dat je achter dat cafee'tje kan is eigenlijk nu wel handig ja
Want /me ging daar altijd campen, maar nu kan dat niet meer
![]()
"Dr. DK|laidback: hey, ga daar niet zitten ik kan je niet doodschieten!"

server is down ... mja.. ik kon niet eerder
[ Voor 12% gewijzigd door ThaHandy op 12-04-2003 22:17 ]
Mjah, ik was er ook pas om kwart voor 5, en heb maar een half uurtje tot een uur zitten spelen....
Last.fm |
zeur niet ik heb toch mee geholpen, en ik was er eerder dan jou lekker puh

( das dus nofi he
[ Voor 7% gewijzigd door Roberto op 12-04-2003 22:58 ]
Server is down omdat ik ineens een leecher van de map tegenkwam, hoe die aan het pass kwam dunno

misschien was ik dat wel ik ging al vroeg naar de server connecten kon niet wachten
(later toch maar via de link ged-l..)
Maareh zijn er al screens van andere maps die meedoen aan die wedstrijd ?
Je kan je toch niet voorstellen dat dees niet gaat winnen

Maareh zijn er al screens van andere maps die meedoen aan die wedstrijd ?
Je kan je toch niet voorstellen dat dees niet gaat winnen
[ Voor 56% gewijzigd door Bear op 13-04-2003 09:49 ]
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Verwijderd
DK's maps zijn nou niet echt bepaald gemaakt om ingame snel te downloaden 
de_dowtnown ff binnenhalen met 6kb/sec
Verwijderd
ik heb dat gedaan, had geen mailtje met url gehad dus ging ingame dlen.. half uur bezig geweestVerwijderd schreef op 13 April 2003 @ 09:58:
DK's maps zijn nou niet echt bepaald gemaakt om ingame snel te downloaden
ja ja post die 2e groups pic nu eens ff
^^
Verwijderd
ik dacht dat ik ook de DL-url zou krijgen... maargoed heb m nu zondag dus niet kunnen bekijken.. dus geen commentaar
Mail me maar even je krijgt hem van me
De final natuurlijk
De final beta...

Verwijderd
kan nu niet bij me mail maar thuis staat outlook om de 2 min te checken dus als je tijd hebt mail m ff
Done
Volgens mij wordt hij eerst getest enzo bij de Bikini nogiets, en dan komt hij evt. final uit ja ...Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 13:33:
is deze map uit ? Final versie bedoel ik dan..
Ik laat Dr. DK het woord doen
True... Maar geen zin in 
Ik hide hem wel
Ik hide hem wel
De map is af. Bedankt voor het testen.
Houd de Bikini Hangout en CS Central in de gaten voor de laatste ontwikkelingen omtrent de ingeleverde maps, download links, voting system en server info.
Houd de Bikini Hangout en CS Central in de gaten voor de laatste ontwikkelingen omtrent de ingeleverde maps, download links, voting system en server info.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 16:08 ]
Verwijderd
woei!!Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 16:08:
De map is af. Bedankt voor het testen.
Houd de Bikini Hangout en CS Central in de gaten voor de laatste ontwikkelingen omtrent de ingeleverde maps, voting system en server info.
ik wil hem speuleh...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 16:09 ]
Verwijderd
huh? ik snap er niks meer van
er draait al een servertje met de maps maar als je op de downloadlink van de mappack klikt staat er dit
er draait al een servertje met de maps maar als je op de downloadlink van de mappack klikt staat er dit
Die Bikini Hangout pack was incompleet EN Sebastian van CS Central was nog niet klaar met de voting poll. Je kunt namelijk straks bij CS Central stemmen op je favoriete map. Hint 
Ik verwacht 'm toch wel binnen een paar daagies...
Ik verwacht 'm toch wel binnen een paar daagies...
Ik zie nergens een "vote" staan?
En nog niet die groeps pic gezien
btw dk ik zat @ je site maar ik zag de uitslag er niet op staan hebbie nog gewonnen of niet ?
btw dk ik zat @ je site maar ik zag de uitslag er niet op staan hebbie nog gewonnen of niet ?
volgens mij heb dark_lord die groeps foto gemaakt...
Verwijderd
w00t!! Eindelijke! Ga ze gelijk downen! Trouwens wat is het verschil tussen mod / retail?
Verwijderd
voted 
ik ga vanmiddag thuis eens kijken of ik me servertje in binikinistand kan zetten
wel passworded omdat ik geen mapleechers wil
*edit*
uhm worden de originele hostage models ook nog gebackupped?? ik heb nu 4 chicks rondlopen op militia ??
ik ga vanmiddag thuis eens kijken of ik me servertje in binikinistand kan zetten
wel passworded omdat ik geen mapleechers wil
*edit*
uhm worden de originele hostage models ook nog gebackupped?? ik heb nu 4 chicks rondlopen op militia ??
[ Voor 119% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 14:41 ]
Verwijderd
Allemaal even voten, beetje lame als hij met 1 stem verschil verliest terwijl wij gewoon ff konden voten voor hem 
Ik ben me nu aan het reggen, vote zo
Ik ben me nu aan het reggen, vote zo
Voor een map van Dr. DK stem ik altijd
Last.fm |
Verwijderd
http://fluitje.xs4all.nl:27015/
draait nu de top10 bikinimaps waaronder die van dk
sv_allowupload staat weer op 0 dus als jullie even willen kijken of je erin kunt komen (indien je de pack al hebt) GRAAG (kan nu ff niet csen omdat me baas weer binnen is)
draait nu de top10 bikinimaps waaronder die van dk
sv_allowupload staat weer op 0 dus als jullie even willen kijken of je erin kunt komen (indien je de pack al hebt) GRAAG (kan nu ff niet csen omdat me baas weer binnen is)
Ook maar eens gestemd.
Jammer alleen dat Dr.DK 16-33 achter staat
Jammer alleen dat Dr.DK 16-33 achter staat
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Ik heb op DK gestemd.
3DMike gaat winenn denk ik, al die amerikanen zijn ook dol op hem.
Maar hierbij verklaar ik iedere Gotter die op 3DMike stemt voor verrader:p
3DMike gaat winenn denk ik, al die amerikanen zijn ook dol op hem.
Maar hierbij verklaar ik iedere Gotter die op 3DMike stemt voor verrader:p
hehe
Gohan: Dat van die hostages is waarschijnlijk een foutje van een aantal mappers...... Ze zijn dus waarschijnlijk ook niet gebackupped. Maar is toch cool zo?
Gohan: Dat van die hostages is waarschijnlijk een foutje van een aantal mappers...... Ze zijn dus waarschijnlijk ook niet gebackupped. Maar is toch cool zo?
Shit
. Loop ik een half uur die maps te downloaden, is er niemand
.
offtopic:
Maar ik had je wel wirf
Maar ik had je wel wirf
[ Voor 23% gewijzigd door iets op 07-05-2003 22:35 ]
tvw
hijs goed bevonden 
maar wanneer komt downtown nou??
maar wanneer komt downtown nou??
Alle maps van de CSC pack #2 schijnen nu klaar te zijn dus de_downtown komt ook zo....!
final screens op de frontpage!
final screens op de frontpage!
Doe mij maar een euh... Sappie
Last.fm |
Verwijderd
mail mij de de_downtown final en je hebt mijn 2evote 
ik heb nog 4 email aliasjes @ xs4all
ik heb nog 4 email aliasjes @ xs4all
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 23:37 ]
kom op stem ff (cs_costabrava) dr.dk hij heeft nog 9 votes nodig en hij staat eerste!!!
edit MODJE: geliefe al mijn posts inc deze hieronder verwijderen
[ Voor 243% gewijzigd door Icingdeath op 08-05-2003 22:48 ]
Zow dk heeft nu 33.97% van de vote's en als ik morgen nog met paar mail accountje's post denk ik dat we gaan winnen, aleen idd we moeten geen aandacht trekken en het duurt toch tot 6 juni.
Dus beetje gespreid voten ?
Dus beetje gespreid voten ?
Pcies! Ik had het zelf niet beter kunnen zeggenJelleStoel schreef op 08 May 2003 @ 21:42:
wow 3dmike reageerd pist of in dat topic hij vind het abnormaal dat costabrava in uur 17 votes kreeg
Als je nog niet gevote hebt reg dan ff en vote dan, want je gunt dr.dk wel een mooie computer zodat ie als de half life 2 mod counter-strike 2 uit komt hij weer mooie maps kan maken
Alleen laat ik de final van Costa_Brava maar eens proberen

Heb um nog niet helemaal gezien
Last.fm |
[ Voor 202% gewijzigd door Icingdeath op 08-05-2003 22:48 ]
jaJelleStoel schreef op 08 mei 2003 @ 21:45:
[...]
jah als we nou ff afspreken dat iedereen versprijd 4 keer regt en vote
En het zo helemaal gaaf zijn als die pc met een paar votes onder 3dmikes neus weggekaapt word

oke morgen ff onder een andere nick en andere email registeren
ik heb nu al 3x gevote.. ik heb nog een handig TK. addres
This space is occupied
[ Voor 207% gewijzigd door Icingdeath op 08-05-2003 22:48 ]
[ Voor 187% gewijzigd door Icingdeath op 08-05-2003 22:48 ]
he he
En dan vote ook hem ze familie... maar 3d-mike ik heb alle maps gespeeld, En ik vind echt die map het beste er is 1 map die ik ook goed vind, maar jouw map is imho zeker niet de 1e ... sorry hoor.
Oja en in warior bot.... wasda
[ Voor 11% gewijzigd door Roberto op 08-05-2003 22:25 ]
[ Voor 189% gewijzigd door Icingdeath op 08-05-2003 22:48 ]
Mike, ik sta hier helemaal buiten. Ik zet niemand aan tot meerdere votes oid (niet doen. Jellestoel pls editen). Ik heb ze slechts verteld waar ze kunnen voten. Ik kan niet aansprakelijk worden gehouden voor andermans gedrag.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 22:49 ]
Sorry dr.dkVerwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 22:45:
Mike, ik sta hier helemaal buiten. Ik zet niemand aan tot meerdere votes oid (niet doen. Jellestoel pls editen). Ik heb ze slechts verteld waar ze kunnen voten. Ik kan niet aansprakelijk worden gehouden voor andermans gedrag.

Verwijderd
Dude, je weet wat er gebeurt en je staat het toe. Daarmee maakt het jou niet uit dat de beste map wint. Zou toch belangrijkste moeten zijn.
de meeste mensen stemmen gewoon op de bekendste.. dat ben jij lijkt me, en dat vind ik ik niet eerlijk.. (ik las hier dat je erg popu bent bij USA'ers) daarom is het niet eerlijk dat jij meer stemmen krijgt, daarom probeer ik het een btje recht te zetten door te stemmen op mjn favo map.Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 22:57:
Dude, je weet wat er gebeurt en je staat het toe. Daarmee maakt het jou niet uit dat de beste map wint. Zou toch belangrijkste moeten zijn.
voor de duidelijkheid:
Ik heb alle maps gewoon gespeeld en vind DR.DK's gewoon echt de beste.. hij verdient dit echt.
This space is occupied
Ik vind het allemaal erg zielig en schijnheilig hoe hier het eraan toe gaat,
ik heb ook gepost op csc, dat het gewoon een eerlijke wedstrijd zou moeten zijn
die gaat om het maken van de leukste/mooiste/best spelende map,
niet om de bekendheid van de map/mapper.
Erg jammer dat er weer eens word bewezen dat niet iedereen even serieus en eerlijk mee kan doen.
ik heb ook gepost op csc, dat het gewoon een eerlijke wedstrijd zou moeten zijn
die gaat om het maken van de leukste/mooiste/best spelende map,
niet om de bekendheid van de map/mapper.
Erg jammer dat er weer eens word bewezen dat niet iedereen even serieus en eerlijk mee kan doen.
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Verwijderd
euhm mike mijn fout...Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 22:57:
ik begon met die opmerking..
maar aangezien ik mijn reputatie @ csc never niet op het spel zou zetten zet ik dus geen daad bij woord...
ik heb wel een maat van mij omgepraat om te reggen en te voten maar dat is gewoon eerlijk (hij heeft de jouwe en die van dk en vond de jouwe grafish mooier en die van dk speelbaarder
het valt me ook op dat alleen de maps van dk / 3d_mike goed geoptimized zijn andere maps hebben toch nog een hoop cpu/memvretende dingen erin...
aangezien ik alleen op brava / bikini echt 4 vs 4 trek met me 512kbps upstream op andere maps komt de ping kicker soms bij 2 vs 2 al in actie

DISCLAIMERTJE: ik heb dus NIET dubbel geregd en zei het alleen voor de GEIN!!
offtopic:
waarom doen jullie niet een keertje samen een projectje?
waarom doen jullie niet een keertje samen een projectje?
**edit**
3d_mike.. je mail komt niet aan ofsow??
----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <*******@soneramail.nl>
(reason: 550 5.7.1 <*******@soneramail.nl>... Relaying denied)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 23:39 ]
Ik bied me excuus ook aan sorry

[ Voor 56% gewijzigd door Icingdeath op 09-05-2003 00:16 ]
tjees wat een trieste lui hier, nou DR DK als je zo je PC moet verdienen...blijf daar dan maar...
We are all accidents waiting to happen
Verwijderd
doen ik niet. Maar je had er beter aan gedaan om het te voorkomen, nu is alles naar da klote
Verwijderd
Mike geef ff een linkje waar ik op jouw map kan stemmenVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 08:52:
doen ik niet. Maar je had er beter aan gedaan om het te voorkomen, nu is alles naar da klote
Nee, ik heb wel getracht om me nog een keer te registreren, maar dat vind ik zelf ook heel erg lame
Ten 2e kwam me mailtje helemaal niet aan...
Ten 2e kwam me mailtje helemaal niet aan...
Last.fm |
bij mij is ook alleen de eerste aangekomen (kijk bij de reaties van de mod bij CS central waarom) .. dus er is niks onrechtmatigs bijgekomen naast mijn gewone stem..
maar sorry 3d_Mike het was eigelijk wel lame.. maar iedereen hier kent Dr. Dk goed van zijn vele maps, en iedereen hoopt dat hij wint. ik vind igg dat hij de PC het meest verdient.
Maar ik bepaal gelukkig niet wie er wint
Dus moge de beste mapper winnen.
maar sorry 3d_Mike het was eigelijk wel lame.. maar iedereen hier kent Dr. Dk goed van zijn vele maps, en iedereen hoopt dat hij wint. ik vind igg dat hij de PC het meest verdient.
Maar ik bepaal gelukkig niet wie er wint
Dus moge de beste mapper winnen.
This space is occupied
Verwijderd
ik heb gestemt op costabrava, omdat ik meegedaan heb met de betatest en geen tijd heb om de andere maps te testen.. btw 3dmike: je ligt nog 10 votes voor
speelt er nog iemand op die server van gohan, want elke keer dat ik kijk is hij leeg
Vind ik ook, ik heb ze allemaal gespeeld, en ik vond die van dk net iets beter dan 1 andere ( en die van 3d-mike nja ... zo geweldig vond "ik" hem niet ) + ik hem em ge-beta test, en dan is het logisch dat de mensen die em hebben getest naar die map neigen.TheEvilCuber schreef op 08 mei 2003 @ 23:02:
[...]
de meeste mensen stemmen gewoon op de bekendste.. dat ben jij lijkt me, en dat vind ik ik niet eerlijk.. (ik las hier dat je erg popu bent bij USA'ers) daarom is het niet eerlijk dat jij meer stemmen krijgt, daarom probeer ik het een btje recht te zetten door te stemmen op mjn favo map.
voor de duidelijkheid:
Ik heb alle maps gewoon gespeeld en vind DR.DK's gewoon echt de beste.. hij verdient dit echt.
Ik vote waar ik wil voor voten.
Ook hier van toepasing : DISCLAIMERTJE: ik heb dus NIET dubbel geregd en zei het alleen voor de GEIN!!
edit:
Dit is allemaal nofi.
Ik geef "mijn" mening en is dus imho
Dit is allemaal nofi.
Ik geef "mijn" mening en is dus imho
en dis me 10e edit ofzow

[ Voor 26% gewijzigd door Roberto op 09-05-2003 16:54 ]
Al met al mag je uiteraard nog steeds (eerlijk) voten.
Het biertje geldt nog steeds
Ik bedank hierbij alvast degenen die dat (eerlijk) gedaan hebben.
Probeer ook eens deze podBOT waypoint file van [iMPC]Fast. Deze is stukken beter afgestemd op de map dan die je nu bij CS Central kunt downen.
/edit: Ik zoek nog iemand die de map tijdelijk wil hosten (een andere file, die geef ik je dan). Thanks.
Probeer ook eens deze podBOT waypoint file van [iMPC]Fast. Deze is stukken beter afgestemd op de map dan die je nu bij CS Central kunt downen.
/edit: Ik zoek nog iemand die de map tijdelijk wil hosten (een andere file, die geef ik je dan). Thanks.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 20:41 ]
Hoeveel mb is het totaal ?Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 20:23:
[ Voor 5% gewijzigd door Roberto op 09-05-2003 21:52 ]
Wow, zeer mooie map, ik moet zeggen dat hij qua design een van de besten is die ik ooit heb gezien
Ik weet alleen niet of hij ook lekker speelt, heb nog niet echt geprobeerd; maar mijn complimenten: prachtig.
*steekt weer z'n handje omhoog :P*Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 20:23:
Last.fm |
Verwijderd
mail maar dan kijk ik wat ik kan regelenVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 20:23:
als je m op http://games.xs4all.nl onder downloads wilt hebben valt dat te regellen als je mailt naar [url=mailto:yomama@xs4all.nl?subject=hosting-cs-map]degene die erover gaat[/url]
Verwijderd
ik heb net even snel mijn originele mapcycle weer teruggezet en draai dus weer funmaps (server stond 2 dagen leeg bikinimaps te draaien)
server info >> http://www.fragvalley.nl/index.php?s=csserver
ip: fluitje.xs4all.nl:27015
server info >> http://www.fragvalley.nl/index.php?s=csserver
ip: fluitje.xs4all.nl:27015