Ik bied me excuus ook aan sorry

[ Voor 56% gewijzigd door Icingdeath op 09-05-2003 00:16 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Icingdeath op 09-05-2003 00:16 ]
We are all accidents waiting to happen
Verwijderd
Verwijderd
Mike geef ff een linkje waar ik op jouw map kan stemmenVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 08:52:
doen ik niet. Maar je had er beter aan gedaan om het te voorkomen, nu is alles naar da klote
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
This space is occupied
Verwijderd
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Vind ik ook, ik heb ze allemaal gespeeld, en ik vond die van dk net iets beter dan 1 andere ( en die van 3d-mike nja ... zo geweldig vond "ik" hem niet ) + ik hem em ge-beta test, en dan is het logisch dat de mensen die em hebben getest naar die map neigen.TheEvilCuber schreef op 08 mei 2003 @ 23:02:
[...]
de meeste mensen stemmen gewoon op de bekendste.. dat ben jij lijkt me, en dat vind ik ik niet eerlijk.. (ik las hier dat je erg popu bent bij USA'ers) daarom is het niet eerlijk dat jij meer stemmen krijgt, daarom probeer ik het een btje recht te zetten door te stemmen op mjn favo map.
voor de duidelijkheid:
Ik heb alle maps gewoon gespeeld en vind DR.DK's gewoon echt de beste.. hij verdient dit echt.
[ Voor 26% gewijzigd door Roberto op 09-05-2003 16:54 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 20:41 ]
Hoeveel mb is het totaal ?Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 20:23:
Al met al mag je uiteraard nog steeds (eerlijk) voten.
Het biertje geldt nog steeds
Ik bedank hierbij alvast degenen die dat (eerlijk) gedaan hebben.
Probeer ook eens deze podBOT waypoint file van [iMPC]Fast. Deze is stukken beter afgestemd op de map dan die je nu bij CS Central kunt downen.
/edit: Ik zoek nog iemand die de map tijdelijk wil hosten (een andere file, die geef ik je dan). Thanks.
[ Voor 5% gewijzigd door Roberto op 09-05-2003 21:52 ]
*steekt weer z'n handje omhoog :P*Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 20:23:
Probeer ook eens deze podBOT waypoint file van [iMPC]Fast. Deze is stukken beter afgestemd op de map dan die je nu bij CS Central kunt downen.
/edit: Ik zoek nog iemand die de map tijdelijk wil hosten (een andere file, die geef ik je dan). Thanks.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
mail maar dan kijk ik wat ik kan regelenVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 20:23:
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq