Toon posts:

php forum op mijn site wil dat er met naam wordt ingelogd

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
php forum op mijn site wil dat er met naam wordt ingelogd
Gebruikers ID is nu nummeriek, wil dat er met een nickname wordt ingelogd
wordt nu automatisch een nummerieke id gemaakt wil dit uitschakelen, wie weet wat voor soort string dat is

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Euh, welkom op GoT om maar te beginnen; en misschien kun je je vraag iets duidelijker formuleren? Om welke Forum Software gaat het en heb je zelf al gekeken in Readme files, officiele site ed ?

Misschien leuk om hier even te kijken?

[ Voor 19% gewijzigd door Spider.007 op 16-03-2003 19:32 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik snap er niet veel van, ook ik gebruik invboard en bij het inloggen wordt er standaart om een gebruikersnaam gevraagd en niet om een nummer. Zou je misschien wat tijd in de vraag willen steken zodat het ook duidelijker wordt voor iedereen?

Edit:
Bedoel je dat je het nummerieke ID wilt uitschakelen. :?
Volgens mij gaat dat niet omdat dit nummerieke ID in de SQL-database gezet wordt en dit ID wordt aan de rest van de gegevens gebonden. Dat kun je niet zomaar uitschakelen.

[ Voor 35% gewijzigd door bazs2000 op 16-03-2003 19:37 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt , dat was precies wat ik bedoelde

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Wat bedoelde je? Het is nog niemand duidelijk, maar je hebt wel je antwoord gekregen?
Misschien kun je beter even een _duidelijk_ topic aanmaken volgens de Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002) okay? Neem dan rustig de tijd om alles uit te leggen.

Dit topic is gesloten.