He, ik heb er nu al 3 dagen last van dat iemand mij DoS (Denial of Service) aanvallen aan het sturen is...
Heb m'n HD gecheckt met een wel-up-to-date Norman Viruscontrol maar er werden geen virussen gevonden. Verder heb ik gescanned met Trojan Remover, en er werd niks gevonden. Ook heb ik nog met Ad Aware alle troep weggegooid, maar het wil allemaal niet helpen. Het opvallende is dat alle ip-adressen wel met 62 beginnen, maar toch zijn het steeds andere. Ook komen ze uit allerlei landen waaronder ook Nederland. Een paar van die ip's:
62.131.1.45
62.98.205.95
62.178.62.173
62.57.200.109
Ik wil hier nu weleens vanaf zijn, dus ik zou graag willen weten hoe ik dat doe.
M'n firewall is trouwens Sygate Personal Firewall.
P.S. Ik kan eventueel wel een screenshotje van alle aanvallen plaatsen...
Heb m'n HD gecheckt met een wel-up-to-date Norman Viruscontrol maar er werden geen virussen gevonden. Verder heb ik gescanned met Trojan Remover, en er werd niks gevonden. Ook heb ik nog met Ad Aware alle troep weggegooid, maar het wil allemaal niet helpen. Het opvallende is dat alle ip-adressen wel met 62 beginnen, maar toch zijn het steeds andere. Ook komen ze uit allerlei landen waaronder ook Nederland. Een paar van die ip's:
62.131.1.45
62.98.205.95
62.178.62.173
62.57.200.109
Ik wil hier nu weleens vanaf zijn, dus ik zou graag willen weten hoe ik dat doe.
M'n firewall is trouwens Sygate Personal Firewall.
P.S. Ik kan eventueel wel een screenshotje van alle aanvallen plaatsen...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 16:15 ]