DPC RSAttak576 FAQ

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 328 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
hmm zat zo ff te kijken en Randy gooit er per sec wel een puntje of wat uit, lijkt erop dat hij heel wat power hierop heeft staan op het moment (off-topic: wat goed is voor ecc2 natuurlijk :p) Oh, zie net dat het alweer stil staat... ;)

Wel leuk beginnend project dit, had een mailtje gehad ff geleden dat het weer liep.
Ben even wat projectjes aan het rondlopen, zit ook bij Seventeen or Burst te kijken. Waarom doet DPC daar eigenlijk niet met meer mensen aan mee? Veel andere grote teams zitten ook in dat project.

[ Voor 52% gewijzigd door Murtceps op 22-05-2003 17:49 ]

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Murtceps schreef op 22 mei 2003 @ 17:22:
Wel leuk beginnend project dit, had een mailtje gehad ff geleden dat het weer liep.
Ben even wat projectjes aan het rondlopen, zit ook bij Seventeen or Burst te kijken. Waarom doet DPC daar eigenlijk niet met meer mensen aan mee? Veel andere grote teams zitten ook in dat project.
Geen idee, ik doe zelf al een tijdje mee aan SoB (CrEsH), maar echt veel mensen die actief mee blijven doen zijn er helaas niet. 't Is wel een leuk project met een stabiele client, maar je kan hem helaas niet lang offline draaien...

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb ook al bij SoB zitten kijken, maar ik moet persé een client hebben die minstens 24 uur offline kan draaien. Veel projecten vallen dan al af...

🖥️ | 🚗

• Murtceps
En dat Eon, gebeurt daar nog wat mee? En ik zag nog een project, Lifemapper, daar komt DPC nog helemaal niet voor volgens mij. Ik weet verder ook niet of het wel een boeiend project is. Weinig spannede stats zo te zien...

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Murtceps schreef op 23 May 2003 @ 00:30:
En dat Eon, gebeurt daar nog wat mee? En ik zag nog een project, Lifemapper, daar komt DPC nog helemaal niet voor volgens mij. Ik weet verder ook niet of het wel een boeiend project is. Weinig spannede stats zo te zien...
Met Eon gebeurt op het moment helemaal niets meer. Ik heb er wat aan bijgedragen, maar het is geen offline client(dus erg lastig icm. dial-up)
Stephen202 is voor de meeste punten verantwoordelijk, die is denk ik gestopt omdat het in je eentje niet erg opschiet in de stats :/

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Ik vind eigenlijk nog niet dat de problemen met de server zijn opgelost. Ze zijn op het moment niet aanwezig, maar dat komt omdat de server nog maar 10% van zijn oorsrpronkelijke werk hoeft te doen. Waardoor simpelweg meer tijd is per query.

• Murtceps
hmm, we zijn in ieder geval weer even 2 plekjes gestegen ;)
Ik ga weer SoB doen.... Maar nu even niet!!!.... (ff weekeindje hotelletje pakken :))

Verwijderd

MadMarky schreef op 23 May 2003 @ 00:39:
[...]

Met Eon gebeurt op het moment helemaal niets meer. Ik heb er wat aan bijgedragen, maar het is geen offline client(dus erg lastig icm. dial-up)
Stephan202 is voor de meeste punten verantwoordelijk, die is denk ik gestopt omdat het in je eentje niet erg opschiet in de stats :/
Ik ben gestopt met EON om verschillende redenen. De voornaamste reden was het verdwijnen van het forum:
The company that was hosting the eon forum has gone up in flames. We are currently trying to get the data from their servers so that we can rehost the forum here. Sorry for the inconvenience.
Dat bericht staat daar nou al maanden. Ik vind het belangrijk bij het project dat ik run betrokken te blijven en een forum is daarbij een absolute vereiste.
Verder lag de server en zo nu en dan uit, soms wel gedurende meer dan 24 uur.
Tevens hadden ze toentertijd een bepaalde feature niet in de client verwerkt die een vrijetijds programmeur/'wetenschapper' als ik er zelf in zou hebben verwerkt (lees: zou hebben bedacht --> ik claim niet zoveel kennis als zij te hebben). Gevolg was dat veel van de results uiteindelijk niets toevoegden aan het project. Beetje verspilling van CPU tijd imo.

En om nog terug te komen op het forum: Ik had na korte tijd al de op één na hoogste postcount. Dat forum was vrij dood. De leiding van het project checkte het forum zelf ook maar sporadisch. Ze kwamen dus niet echt betrokken op me over.

En dan nog tot slot het 'foutje' bij de install van de client waar staat dat je een emailadres op mág geven, maar anders ook gewoon een nickname. Gevolg: iedereen typed een nickname in en kan vervolgens geen wachtwoord voor een statsaccount toegestuurd krijgen 8)7

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Murtceps schreef op 23 May 2003 @ 08:59:
hmm, we zijn in ieder geval weer even 2 plekjes gestegen ;)
Ik ga weer SoB doen.... Maar nu even niet!!!.... (ff weekeindje hotelletje pakken :))
En we zijn vandaag ook weer keihard voorbijgegaan door Team Ninja, staan we weer op #10.

🖥️ | 🚗

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
En nu staan we 11de..
Maar dit project is voor mij ook niet echt een belangrijk project
OGR 24, 25, ECC2 en SoB (die kan trouwens offline draaien) vind ik belangrijker!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

X-G schreef op 29 May 2003 @ 12:59:
En nu staan we 11de..
Maar dit project is voor mij ook niet echt een belangrijk project
OGR 24, 25, ECC2 en SoB (die kan trouwens offline draaien) vind ik belangrijker!
Staan we 11e?
* MadMarky check de stats
hmm, 2 teams hebben ons de afgelopen 12 uur ingehaald, en hebben nu een voorsprong van 300 packets.
* MadMarky flusht z'n client
zo, opgelost :Y)

Ik vind dit trouwens een vrij belangrijk project. Ik crunch voor DPC in het algemeen, en doe projecten waar hulp nodig is. Op sites als DCRankings wordt RSA576 best wel zwaar meegerekend. Nu is het ideale moment om snel veel punten te pakken. Alleen wil dat niet echt lukken met +/- 2 actieve members :/

🖥️ | 🚗

Pagina: 1 2 Laatste