[DVD Media] Wat gebruiken jullie voor DVD+R

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:44
Ik heb dit weekend mijn nieuwe Plextor DVD Brander (PX-504A) gekocht, en nou heb ik een aantal dingen geprobeerd te branden. Aangezien mijn dochter graag DVD's kijkt en niet echt voorzichtig is wou ik backups branden, ik heb DVD ecnrypter gebruikt om te rippen en dan met DVD2One 1 DVD aangemaakt met alleen de film (extra's intreseert mij niets).
Deze film draait niet in mijn DVD speler (Cyberhome AD-M512), ik krijg No Disc.
In mijn PS2 deed de film het eerst niet, toen had ik Imation DVD+R gebruikt, maar als ik Verbatim DVD+RW gebruik, werkt het wel in mijn PS2 maar niet in mijn DVD Speler. Mijn DVD speler deed ook al vreemd met SVCD als ik op een goedkope CD-R brandde. Maar als ik op (bijvoorbeeld) philips brandde werkte het wel. Dus misschien tijd voor een nieuwe....

Maar mijn uiteindelijke vraag, na dit lange verhaal, is dus. Wat gebruiken jullie als DVD+R media en werkt bij jullie (bijna) altijd goed?

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Er zijn op dit moment nog maar 2 fabrikanten van +R plaatjes: Ricoh en Mitsubishi (anderen zijn op komst) . Zelf gebruik ik op een Philips DVDRW228 steeds Mitsubishi's (Verbatim), en dat loopt goed. Dit zijn evenwel 2,4x plaatjes. 4x plaatjes +R heb ik nog nergens in een wikel zien liggen, maar zo dikwijls ga ik niet shoppen.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:44
Angels2 dankje voor je reply. Ik heb nog Verbatim liggen, dan ga ik die wel even proberen, brand jij op 4x of op 2x? Je zegt dat loopt goed, bedoel je met films? en zo ja, speel je dat af op je stand alone DVD speler?

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gelieve de search ook even te gebruiken. Topics als deze zijn reeds voorgekomen: [Ervaringen] Welk merk DVD+R(W)/-R(W) is het best?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

/opsom

Zie linkje van SatCP :)

Dit topic is gesloten.