Toon posts:

Sitecast layout aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik plaats m nog een keer want hij werd net gesloten. De reden snap ik wel maar dat was niet het antwoord op mijn vraag. Als het zo simpel was, was ik er ook wel zelf achter gekomen!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Weet iemand misschien hoe ik de layout van het sitecast script aanpas? (www.sitecast.nl) Ik kan wel de tekst aanpassen (lettertype enz) maar niet de kleur van de tabellen. Ik heb de tekst met css kunnen bewerken. De hele pagina veranderd dan mee maar dat is met de tekst niet zo erg. Maar ik wil natuurlijk niet alle tabellen op de pagina gekleurd hebben, alleen het sitecast gedeelte. De sitecast tabellen zijn nu blauw maar wil ze graag rood hebben!

Dit is het script: <script language="Javascript" src="http://www.sitecast.nl/NewSite/js.php?category=E-NWS&style=sc&pid=4044"></script>

Er was al eens een topic over maar daar wordt ik niet echt wijzer van (beetje ingewikkeld)
Achteraf kleuren tabel aanpassen

Kan iemand me verder helpen??
Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 11:31 ]

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Genoeg antwoord antwoord gegeven door Cheatah lijkt mij ?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb dezelfde vraag als in het andere topic (achteraf kleuren tabel aanpassen). De antwoorden die daar worden gegeven zijn me niet helemaal duidelijk. Is er geen makkelijkere manier??

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 12:50
nee...

En het is toch echt makkelijk.

Verbouwing

Verwijderd

Topicstarter
OK. vertel mij dan welk script ik ervoor moet gebruiken en welke codes ik dan in moet vullen (id etc.) En waar moet dat script komen?? Sorry hoor, maar ik ben geen pro webdesigner....

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Als je bezwaren hebt tegen het sluiten van een topic dan kun je dit melden in Lieve Adjes.

Cheatah was duidelijk lijkt me.

Zie anders ook hier: http://www.sitecast.nl/info.php?sub=tips

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 15-03-2003 12:00 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.