[GP4] rondetijden competitie, wie durft?

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 785 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:13
potverdikkie heb deze week heel erg weinig tijd, en die setup van psychokiller kan ik niet mee rijden :P Heb ongeveer hetzelfde probleem als Master[ED]....

Verwijderd

Schuey schreef op 01 April 2003 @ 10:54:
potverdikkie heb deze week heel erg weinig tijd, en die setup van psychokiller kan ik niet mee rijden :P Heb ongeveer hetzelfde probleem als Master[ED]....
Dit is al de tweede keer dat ik het zie, maarre het is dus Master[D], als in meester D hoor :'( :P

Maar even ontopique, ik heb geprobeerd onder de 1:15 te komen, maar dat blijkt een hels karwei te zijn, ik heb ontzettend last van een 'losse' achterkant die ik dus steeds kwijtraak in de snelle bochten. Ik zal wel even minder voorvleugel zetten; dat zal het probleem moeten verhelpen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 12:48:
[...]

Dit is al de tweede keer dat ik het zie, maarre het is dus Master[D], als in meester D hoor :'( :P

Maar even ontopique, ik heb geprobeerd onder de 1:15 te komen, maar dat blijkt een hels karwei te zijn, ik heb ontzettend last van een 'losse' achterkant die ik dus steeds kwijtraak in de snelle bochten. Ik zal wel even minder voorvleugel zetten; dat zal het probleem moeten verhelpen.
Of je zet meer downforce op de achterwielen.
Maar ik had het probleem op maleisie heel irritant. In snelle bochten dan breekt hij in 1 keer uit.

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heb ut gister nog even geprobeert, aangezien de tijd maar 1 tiende boven het WR zit. Kwam niet meer onder de 1:11.2 Nog een keer daar 2 tiende onder gezeten, maar vergooide het in laatste deel :(
Heb wel wat meer packers gezet (Nivo2 in setup scherm), waardoor de rijhoogte nog lager kon.

Edit: Er vroeg nog iemand naar controller ?
Momo Racing Force iig. Had hiervoor een TM FF Racing wheel, mar deze is toch wat preciezer en fijner met schakelen enzo vind ik:)

[ Voor 24% gewijzigd door Psychokiller op 01-04-2003 12:55 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:06

Phydomir

Dennis

Psychokiller schreef op 01 April 2003 @ 12:52:
Heb ut gister nog even geprobeert, aangezien de tijd maar 1 tiende boven het WR zit. Kwam niet meer onder de 1:11.2 Nog een keer daar 2 tiende onder gezeten, maar vergooide het in laatste deel :(
Heb wel wat meer packers gezet (Nivo2 in setup scherm), waardoor de rijhoogte nog lager kon.

Momo Racing Force iig. Had hiervoor een TM FF Racing wheel, mar deze is toch wat preciezer en fijner met schakelen enzo vind ik:)
Das die met het leer om ut stuur toch?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 12:48:
[...]

Probeer de de rollbar aan de achterkant wat losser te gooien, dat wil ook nog wel eens helpen.
Psychokiller schreef op 01 april 2003 @ 12:52:

Rijd jij zonder stuurhulp? Ik heb hem op 0% hulp, dus alles zelf doen. Is veel leuker vind ik. Ik zag ook een hotlap (ik weet niet meer van wie) die in de bochten het stuur echt helemaal om had. Volgens mij had ie duidelijk stuurhulp aan staan.

• Fox-Racing
  • Laatst online: 31-12-2025
Phydomir schreef op 01 April 2003 @ 13:36:
[...]

Das die met het leer om ut stuur toch?
Nee das de MOMO Force _/-\o_

MOMO Racing force is met dat pookje :)

RichardVos.nl

• Psychokiller
  • Niet online
BoKToR schreef op 01 April 2003 @ 13:40:
[...]
Probeer de de rollbar aan de achterkant wat losser te gooien, dat wil ook nog wel eens helpen.
[...]
Rijd jij zonder stuurhulp? Ik heb hem op 0% hulp, dus alles zelf doen. Is veel leuker vind ik. Ik zag ook een hotlap (ik weet niet meer van wie) die in de bochten het stuur echt helemaal om had. Volgens mij had ie duidelijk stuurhulp aan staan.
Ik rij al vanaf Gp2 met stuurhulp, heb het geprobeert zonder maar dan verlies ik gewoon te snel de wagen bij uitaccelereren.
Rij dus met 10% als ik het goed heb.

En die Momo is idd niet met dat leer, die was toen nergens meer te krijgen...

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Fox-Racing schreef op 01 april 2003 @ 14:17:
[...]

Nee das de MOMO Force _/-\o_

MOMO Racing force is met dat pookje :)
o ja... heb ze allebij nml..

maar heb die Racing Force aan m'n broertje gegeven :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Schuey
BoKToR schreef op 01 April 2003 @ 13:40:
[...]

[...]

zal die van mij wel geweest zijn :D Geen stuurhulp maar ik gooi me stuur altijd helemaal om :+

sorry MaStEr[D] :>

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:15

JdM

Humbled

/me vraagt zich nog steeds af welk stuk van de baan jullie nou precies afsnijden...... met een tijd van 1:16.132 en een strak gereden voorhoofdhuid ......

• Psychokiller
  • Niet online
Radian schreef op 01 April 2003 @ 17:20:
/me vraagt zich nog steeds af welk stuk van de baan jullie nou precies afsnijden...... met een tijd van 1:16.132 en een strak gereden voorhoofdhuid ......
Kijken = leren...
Bekijk meerdere malen de hotlaps van snellere rijders, en probeer jezelf te vinden in de rijstijl van de ander. Bekijk het vanuit de view waarmee je zelf rijdt, en probeer rempunten en instuurmomenten te vergelijken.
Waarschijnlijk denk je op de limiet te zitten, maar rem je eigenlijk 30 meter te vroeg bijvoorbeeld.

Je hebt hier ook niet de hele ronde Traction Control nodig, dus als je de optie ervoor op het stuur zou zetten zou je nog tijd kunnen winnen.
Rij je met keys is er (Als je GPxPatch hebt geinstalleerd) een keys.ini bestand, waarmee je opties onder een andere knop kunt zetten. Bijvoorbeeld TC onder de S, LC onder de X, F2 onder de M of watdan ook :)

• JeroenTheStig
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Psychokiller 1.11.068 +0.000
Red Baron    1:11.426 +0.358
BoKToR       1:12.663 +1.595
bassio       1:13.569 +2.501
Fox          1:13.602 +2.534
ND           1:14.723 +3.655
Wmm          1:15:325 +4.257
Napalm       1.15.627 +4,559
Radian       1:16.132 +5.064

Gewoon blijven oefenen Radian, we snijden echt niks af :)

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mag, kan * J0YR1D3R ook nog meedoen?

Ik heb ook GP4, weliswaar met 2002 patch, maar kan dat wel weer terug zetten als dat moet. Verder is alles standaard, ik zal morgen/zometeen is kijken wat ik van brazilie kan maken :) Ken dat hele circuit nog niet :D

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:15

JdM

Humbled

BoKToR schreef op 01 april 2003 @ 20:25:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9

Gewoon blijven oefenen Radian, we snijden echt niks af :)
Ik zal nog zeker onder de 1.15 proberen te komen, of het lukt is een tweede.
Oh btw ik rij met een microsoft ff racing wheel, en heb verder geen patches op mijn GP4 zitten, ik rij veel met de setup van Psychokiller. En ik heb natuurlijk alle hulpmiddelen uitstaan , alleen launch control, maar dat kan ik bij quicklaps ook wel uizetten neem ik aan.

Verwijderd

leuk en aardig maar met welke carset rijden jullie...de standaard gp4 rij je veel trager mee dan met zon 2003 carset...ik reed altijd 1.29.4 op melbourne en met de 2003 carset van www.alphaf1.com/gp4 rij ik opeens 1.27igers...

dus wat jullie hier doen, zegt geen ene fuck.

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:14
Volgens mij rijd iedereen met de standaard carset. Ik in ieder geval wel. Er is een heel mooi programma voor die de hotlaps checked op o.a. het aantal PK's, gewicht en brandstof. Het aantal pk's is standaard 855 pk, het gewicht moet minimaal 600 kg zijn.

(ik vind je posting nou niet echt van respect getuigen voor de spelers hier, een beetje genuanceerder kan ook wel)

Ik zal de hotlaps die hier staan even checken met het programma. Zullen we ff zien wie er valsspeelt....

Het programma is overigens hier te downloaden

• bassio
Hierbij een overzicht van de instellingen waarmee volgens de hotlap gereden is:

Napalm 1:15.627
PK's: 855
Gew: 610
Fuel: 2.2

Boktor 1:13.225
Gew: 612
Fuel: 2.9

Schuey 1:14.821
Gew: 607
Fuel: 1.0

Bassio 1:13.569
Gew: 610
Fuel: 1.9

We kunnen dus gerust zeggen dat het verschil in tijd veroorzaakt wordt door de setup, de instellingen van de controller en de aanwezigheid van hulpmiddelen (TC, SH etc), maar bovenal door de rijderskunsten van de spelers. Graag dus in het vervolg iets genuanceerder reageren.

Ik ga nu weer verder met het verbreken van mijn laprecord.....

Verwijderd

Ik heb ook even geprobeerd om een tijd op de klokken te zetten, maar die is nog niet zo snel omdat ik nogal moeite heb met remmen en schakelen, ik heb met standaard instellingen van GP4 een tijd van 1:19:492 maar ik hoop het nog te verbeteren

• bassio
Wellicht kan je in het begin even gebruik maken van Traction control en Auto Shift. Dan hoef je je alleen te concentreren op het gassen en remmen en kan je de baan verkennen. Uiteindelijk is er wel een aardige mate van oefening nodig om een beetje knappe tijd neer te zetten.

Succes..

• JeroenTheStig
J0YR1D3R schreef op 01 april 2003 @ 21:41:
Mag, kan * J0YR1D3R ook nog meedoen?

Ik heb ook GP4, weliswaar met 2002 patch, maar kan dat wel weer terug zetten als dat moet. Verder is alles standaard, ik zal morgen/zometeen is kijken wat ik van brazilie kan maken :) Ken dat hele circuit nog niet :D
Tuurlijk kan dat :) En we gaan het hele seizoen gewoon lekker door op het circuit waar het formule1 circus is neergestreken.

Het is wel de bedoeling dat er met de standaard carsets wordt gespeeld, dus zoals bassio al zei met 855 pk en minimaal 600 kilogram.
Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 23:38:
leuk en aardig maar met welke carset rijden jullie...de standaard gp4 rij je veel trager mee dan met zon 2003 carset...ik reed altijd 1.29.4 op melbourne en met de 2003 carset van www.alphaf1.com/gp4 rij ik opeens 1.27igers...

dus wat jullie hier doen, zegt geen ene fuck.
:O :Z
bassio schreef op 02 april 2003 @ 11:13:
Wellicht kan je in het begin even gebruik maken van Traction control en Auto Shift. Dan hoef je je alleen te concentreren op het gassen en remmen en kan je de baan verkennen. Uiteindelijk is er wel een aardige mate van oefening nodig om een beetje knappe tijd neer te zetten.

Succes..
Ik las ook ergens een tip dat je in bepaalde stukken je TC uit kunt zetten. Met het stuur wat ik gebruik kan dat heel makkelijk (Microsoft SW FF Wheel) door een knopje te programmeren. Dat ga ik straks eens even proberen.

Ik zal trouwens de hotlap van mijn 1:12 even posten, want dat had ik nog niet gedaan. Deze is neergezet met de setup van Psychokiller:

http://www.winkhem.com/jeroen/boktor2.hlc

bassio, cool dat je even de hotlaps hebt gecheckt op eerlijkheid :) Ik zal het programma ook even downloaden :)

• Schuey
crap vergeet ik elke keer mezelf in de lijst te zetten :D
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Schuey       1:14.821 +3,753

vanmiddag maar weer een stukkie rijden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 02-04-2003 12:07 ]

• bassio
BoKToR schreef op 02 April 2003 @ 11:51:
[...]

bassio, cool dat je even de hotlaps hebt gecheckt op eerlijkheid :) Ik zal het programma ook even downloaden :)
Thx, ik vind het altijd handig dit soort tooltjes. Zeker voor dit soort leuke wedstrijdjes. Je kan natuurlijk altijd vals spelen maar hiermee wordt het een beetje moeilijker gemaakt. Plus dat je kan bewijzen dat je gewoon een goede tijd neerzet zonder dat mensen je gelijk gaan beschuldigen....

Verwijderd

Hmm voor mij geldt:

Lap time: 1:14.750 (split1 0:23.199, split2 0:53.391)
Power: 855 BHP
weight 608 kg
fuel laps: 1.3

Ik heb het gevoel dat ik vooral verlies in dat 2e gedeelte.

• bassio
Volgens mij verlies je in beide gedeelte ongeveer 1,5 sec. De toptijd heeft volgens mij een 1e sectie tijd van 21.6 en de 2e sectie een tijd van 50.0. Dus op zich verlies het niet op een specifiek gedeelte van de baan.

Verwijderd

Ohja even vergeten daarnet, mijn hotlap van Interlagos:
hotlap

Misschien dat de kenners even kunnen vertellen waar ik het precies laat liggen (rempunten e.d.) :P

• bassio
Ik zal vanavond eens even kijken. Ik heb geen idee of ik je goede tips kan geven maar dat zien we dan wel weer.

Wellicht kan je ook de andere hotlaps downloaden en het daar "afkijken"?

Verwijderd

bassio schreef op 02 April 2003 @ 13:47:
Ik zal vanavond eens even kijken. Ik heb geen idee of ik je goede tips kan geven maar dat zien we dan wel weer.

Wellicht kan je ook de andere hotlaps downloaden en het daar "afkijken"?
Dat heb ik inderdaad gedaan, maar dan kijk je dus ongeveer af waar men remt en hoe men de bochten neemt, maar je hebt dan geen idee of je het exact nadoet of niet :)

Verwijderd

bassio schreef op 02 April 2003 @ 11:13:

Succes..
Het schakelen kost me niet zoveel tijd, en Traction control heb ik aanstaan maar ik verlies in sectie twee heel veel tijd in die bochtencombinatie. Ik denk dat ik morgen een stuk snellere tijd heb.

BTW als je de Traction control in het middenstuk uitzet kan je dan tijd winnen??

• JeroenTheStig
MaStEr[D]

Ik heb even je hotlap geanalyseerd :p en ik leg per bocht uit wat mij opvalt:

bocht 1: Rempunt is prima, zorg er vervolgens voor dat wanneer je de binnenkant van de bocht (apex) raakt je weer vol gas kunt geven. Je houdt nu namelijk veel in, dit kost minimaal een halve seconde. Probeer de curbs van de apex in bocht 2 ook te raken, zodat je niet in het gras komt bij bocht 3. Vervolgens komt het lange rechte stuk.

Bij bocht 4 is je rempunt ook goed, zorg er voor dat je hem in de 2e versnelling houdt. Echt waar, als je zelf schakelen onder de knieen hebt, kun je een ronde veel sneller afleggen. Bocht 5 kun je weinig fout doen.

Vervolgens komen we bij bocht 6 en 7 aan. Dubbele apex, deze kun je sneller nemen dan je denkt. Houd hem daarbij in beide bochten in versnelling 3 of 4, zodat je netjes op de curbs komt bij het uitkomen van bocht 7.

De langzame bocht rechtsaf (bocht 8) kun je flink over de curbs aan de binnenkant van de bocht rijden. Scheelt weer een paar metertjes :P en je kunt hem daardoor iets sneller nemen. Als je daarna in bocht 9 in het midden van de bocht zit, kun je alweer vol gas gaan. De curbs aan de buitenkant hierbij niet TE vol nemen, want dan lig je er af.

Bocht 10, de langzaamste bocht van het circuit, kun je bijna je hele auto over de curbs heengooien. Ook hier weer vol op het gas als je net over het midden van de bocht zeg maar zit. Dit is wel lastig, het is dan ook puur gokwerk.

Bocht 11 is goed, en 12 is prima. Volgens mij wil die niet veel sneller.
Naja, de rest is gewoon plankgas, en zo weinig mogelijk meters maken :p

Ik heb de hotlap van psychokiller bekeken, en hij rijdt de hele ronde zonder traction control. Ik denk dat ik ook even flink moet oefenen zonder traction control, want volgens mij kun je dan iets sneller uitaccelereren.

Verwijderd

BoKToR schreef op 02 april 2003 @ 15:14:
MaStEr[D]

Ik heb even je hotlap geanalyseerd :p en ik leg per bocht uit wat mij opvalt:

....Goed verhaal....
Meester BoKToR,

Bedankt voor je goede uitleg :) Ik zal zomteen weer even lekker planken. De reden waarom ik met TC aan rijd, is omdat ik met toetsenbord rijd. En met het toetsenbord kun je je gas niet doseren, vandaar. Het is dus alles of niets zodra je A indrukt, tenzij je tikjes geeft maar dat kost veel tijd.

Ik zal in ieder geval proberen meer over de curbs te beuken (in hoeverre dat gaat, want sommige curbs moet je zo weinig mogelijk aanraken heb ik gemerkt :P)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik heb zojuist een aantal rondes gereden, voor het eerst om dit circuit, of het was zooo lang geleden dat ik het niet meer herkende :) Ik heb gebruik gemaakt van een aangepaste setup van Psychokiller en kwam tot een ronde van 1:14:983

Er zijn echter nog heeel veeel dingen die ik kan verbeteren , 1:12 laag of 1:11 hoog moet te halen zijn, ik heb echt zoveel dingen wat nog niet goed gaat :)

[ Voor 1% gewijzigd door J0YR1D3R op 02-04-2003 16:50 . Reden: 4=!3 ]

• Psychokiller
  • Niet online
BoKToR schreef op 02 april 2003 @ 15:14:
MaStEr[D]
Ik heb de hotlap van psychokiller bekeken, en hij rijdt de hele ronde zonder traction control. Ik denk dat ik ook even flink moet oefenen zonder traction control, want volgens mij kun je dan iets sneller uitaccelereren.
Hehe tjah, in de Gp4 league waar ik rij is TC niet toegestaan.
Zelfs de race die in de regen was moest zonder :D
(Wel heel erg gaaf, en daar leer je het ook het meest mee)
Iig:
1e sectie, TC controle alleen aanzetten bij insturen 1e bocht, waarna je meteen volgas de bochtencombinatie erna neemt. Daarna niet meer nodig in 1e sectie. Binnenrijden van de 2e sectie is zonder sneller omdat je toch al in de 2 zit meestal.
2e sectie: Paar bochten combo's met langzame bochten zou het sneller kunnen zijn. Als je de 2e versnelling hebt bereikt kun je um ook even uitzetten en aanzetten als je grip verliest weer.
3e sectie: Alleen heel even TC nodig bij opkomen rechte stuk. Over de curbs ermee, wachten tot 2e versnelling en uit ermee...

De ronde... zoals die op Hotlaps.de staat

[ Voor 1% gewijzigd door Psychokiller op 02-04-2003 17:21 . Reden: Niet meewerkende url... ]

• Schuey
woei toch die setup van psychokiller geprobeerd en een nieuwe tijd:D Strax ff uppen, moet eerst nog een film gaan monteren.... :'( :P

Verwijderd

Ok ik heb wederom iets van mijn tijd afgesnoept :P

Lap time: 1:14.466 (split1 0:22.972, split2 0:53.110)

Hotlap

Zoals je op de hotlap kan zien, zit ik echt super op de limiet (soms er net overheen). En dit allemaal met toetsenbord ;)

• Fox-Racing
daar kan nog wel 8 tiende af... ;)

ik heb nog m'n 1:13:602 staan met toetsenbord >:)

RichardVos.nl

Verwijderd

Fox-Racing schreef op 02 april 2003 @ 22:15:
daar kan nog wel 8 tiende af... ;)

ik heb nog m'n 1:13:602 staan met toetsenbord >:)
Ok nu ben ik extra gemotiveerd, ik zal verdomme die 8 tienden vinden :P

Maar wat mij opvalt is dat mensen met stuur scherper kunnen insturen en dus in sommige gevallen eerder op het gas kunnen.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik zal geen tijd insturen aangezien we in de league in de regen rijden, maar ik wilde wel even zeggen dat ik altijd zonder TC rij. Ik heb ook het idee dat het sneller is als met TC

Verwijderd

Phydomir schreef op 02 April 2003 @ 22:23:
Ik zal geen tijd insturen aangezien we in de league in de regen rijden, maar ik wilde wel even zeggen dat ik altijd zonder TC rij. Ik heb ook het idee dat het sneller is als met TC
Met toetsenbord is er gewoonweg niet of nauwelijks _zonder_ TC te rijden. Vrijwel onmogelijk ;)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 22:19:
[...]

Ok nu ben ik extra gemotiveerd, ik zal verdomme die 8 tienden vinden :P

Maar wat mij opvalt is dat mensen met stuur scherper kunnen insturen en dus in sommige gevallen eerder op het gas kunnen.
Dat idee heb ik dus ook, vooral met scherpe bochten enzo heb je dat. Ik heb zelf ook een toetsenbord en heb nu 1:14:888 staan en ik heb het idee dat dat zeker nog sneller moet kunnen. Heb al een aantal keer 0.4 sec onder me eerste splittime gezeten, me tussentijden zijn sneller en als ik alles bij elkaar optel moet die 1:13:6 nogwat te halen zijn >:)

Verwijderd

Hè hè, eindelijk onder die 1:14 :)

Lap time: 1:13.874 (split1 0:22.744, split2 0:52.462)
Hotlap

• Schuey
eindelijk ook onder de 1:14 :D Iets langzamer als master[d]

sectie 1: 22.681
sectie 2: 52.420
finish 1:13.966

daarnet ff hotlap een paar keer gekeken en precies gezien wat ik fout deed....
alles :D
Eigenlijk was geeneen bocht zuiver :P Dus vanavond weer knallen })

Trouwens, hebben jullie dat ook dat hoe harder jullie geluid staat hoe sneller je gaat? als het geluid zacht staat ben ik niet vooruit te branden |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Schuey op 03-04-2003 10:27 ]

• Phydomir

Phydomir

Dennis

misschien dat ik zo ook ff een rondje of 10 ga rijden op het droog :P

Verwijderd

Phydomir schreef op 03 April 2003 @ 10:44:
misschien dat ik zo ook ff een rondje of 10 ga rijden op het droog :P
Ik ga altijd een setupje maken. En dan de tank volgooien op 10 ronden. En dan aan 1 stuk door tijden rijden.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Net ff wat gereden, beste tijd was een 1.14.286.

Best lastig als je 100+ rondjes in de regen hebt gereden om dan in eens op het droge te gaan rijden, totaal andere baan ineens :P

Verwijderd

Phydomir schreef op 03 April 2003 @ 11:14:
Net ff wat gereden, beste tijd was een 1.14.286.

Best lastig als je 100+ rondjes in de regen hebt gereden om dan in eens op het droge te gaan rijden, totaal andere baan ineens :P
Ja je moet dan veel aanpassen. Je rijgedrag is anders je rempunt het gas geven en insturen enz... Maar wel een goeie oefening trouwens.

Verwijderd

Pfff net weer even wezen karren, maar ik kom maar niet onder me beste tijd van 1:13.8

Het komt ook waarschijnlijk omdat ik té hard ga pushen, waardoor je juist trager gaat uiteindelijk. Eerst even wat rust, straks weer verder :P

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Net nog ff een paar rondjes gereden.

1.13.784 is m'n nieuwe snelste tijd.

• bassio
Gisteren ook weer even gereden. Ging weer ietsje beter maar kan nog steeds veel sneller. Vooral het insturen van de eerste bocht en de bocht na het rechte stuk kunnen nog beter.

Mijn snelste tijd is nu 1.13.221

Verwijderd

Sjonge jonge, dan ben ik de hele tijd aan het oefenen en gooien en smijten, haal ik er maar een paar honderdsten af. Tsssk :P

Nou ja, ik heb in ieder geval een lichte verbetering :D

Lap time: 1:13.842 (split1 0:22.735, split2 0:52.670)

• JeroenTheStig
Zojuist zonder tractioncontrol gereden, en ik heb m'n tijd weer scherper gezet. Ik sta nu op 1:12.492.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
BoKToR       1:12.492 
Phydomir     1:13.784
bassio       1:13.842
MaStEr[D]    1:13.874
Schuey       1:13.966
J0YR1D3R     1:14.888

http://www.winkhem.com/jeroen/boktor_notc.hlc
En dat is m'n hotlap :D

Hier en daar nog wat foutjes, dus het kan nog sneller... probleem is alleen dat de perfecte ronde erg moeilijk is om te rijden.

PS: wil iedereen z'n eigen snelste ronde even updaten in de stand?

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenTheStig op 03-04-2003 17:19 ]

Verwijderd

Hopsakee, weer even een tiende eraf gesnoept van me beste tijd :)

Lap time: 1:13.662 (split1 0:22.640, split2 0:52.295)

Stand:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
BoKToR       1:12.492 
MaStEr[D]    1:13.662
Phydomir     1:13.784
bassio       1:13.842
Schuey       1:13.966
J0YR1D3R     1:14.888

Edit: Ik ging daarnet weer een tiende harder :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 18:03 ]

• J0YR1D3R
  • Niet online
Damn he , ik sta echt laag :X Ik ga nu vanavond is kijken wat ik er aan kan doen , ben nog geen een keer onder de 23 seconden geweest bij de eerste split :{ En zit toch best wel te pushen eigenlijk...

• bassio
Ik was helemaal vergeten mijn eigen tijd er weer tussen te zetten. Hier dan volgens mij de meest actuele tabel.

Stand:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
BoKToR       1:12.492 +1.324
bassio       1:13:221 +2.153
MaStEr[D]    1:13.662 +2.596
Phydomir     1:13.784 +2.716
Schuey       1:13.966 +2.898
J0YR1D3R     1:14.888 +3.820
Napalm       1.15.627 +4.559

Ook nog maar even de verschillen bijgewerkt t.o.v. de nummer 1.

• Schuey
pff moet morgen maar weer eens hard aan de bak :D Gelukkig hele dag vrij 8) Dus heel erg veel stints rijden :7

• JeroenTheStig
Waarom bestaat er geen league waar ALLE hulp verboden is? Dus geen TC, stuurhulp op 0%, zelf schakelen, enz.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenTheStig op 03-04-2003 21:06 ]

• Psychokiller
  • Niet online
Omdat meeste leagues echte F1 kwa regels na proberen te bootsen.
GPxPL staat geen Traction Controle toe, maar weer wel Stuurhulp (max 50%) en automatisch schakelen
GpChamps zijn nog verder met nabootsen vind ik zelf dan:
Enkel schakelen en weer wel Tractie controle. Verder dan nog beperkte tijd om te rijden, dus 2 stints van een uur om een geldige kwalificatietijd te zetten, en 1 stint van 80 minuten ofzo om een race uit te rijden.

Maargoe, dat wat betreft die leagues dan :)
Moet zeggen dat er hier flink doorgereden wordt om de tienden, da's altijd leuk om te zien.
Kom zelf niet meer aan me tijd, dus waarschijnlijk blijft ut erbij :)

Verwijderd

Hopsakee, wat een beetje nachtelijk rijden niet allemaal kan losmaken:

Lap time: 1:13.540 (split1 0:22.761, split2 0:52.181)

Ik heb trouwens andere type banden geprobeerd, te weten de harde banden, maar ik bleek toch sneller te zijn met de vertrouwde zachtere banden. Ik heb een tiende verloren in de eerste sectie ten opzichte van me oude tijd, maar die pakte ik weer terug in de 2e sectie, wat dus moet betekenen dat ik in het laatste stuk nog een tiende heb weten te vinden :)

De bijgewerkte stand:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
MaStEr[D]    1:13.540 +2.472

• JeroenTheStig
Hey MaStEr[D], hij gaat wel lekker he :) Ik kan er niks meer van af rijden, het lukt me gewoon niet :(

Verwijderd

waar kun je eigenlijk de % van je stuurhulp veranderen?
En op welk circuit gaan we nu rijden? :)

• JeroenTheStig
Dat was weer een weekendje Brazilie, erg spectaculair :)
De eindstand:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
MaStEr[D]    1:13.540 +2.472

De volgende race is de Grand Prix van Imola, dus veel succes :)
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 10:58:
waar kun je eigenlijk de % van je stuurhulp veranderen?
En op welk circuit gaan we nu rijden? :)
Als je naar Options gaat, kun je bij controls de percentage veranderen. Ga naar de instellingen van je stuurtje, druk op advanced, waar je alle instellingen kunt veranderen. Bij steering heb ik de volgende instellingen:

low sensitivity zone: 4 procent
steering help: 0 procent
max lock: 16 degree (is net te doen in Lows op Monaco, maar 1 of 2 graadjes extra is aanbevolen op dit circuit :) )
reduce with car speed: 0 procent

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenTheStig op 07-04-2003 11:33 ]

• bassio
% van je stuurhulp kun je aanpassen bij de setup van je controler (zo uit mijn hoofd).

Verder lijkt het mij verstandig dat we het schema van de officiele GP races aanhouden. We gaan dus vanaf vandaag op Imola racen. Ik ben weer erg benieuwd wat de tijden zullen zijn. Ik vermoed dat de tijden dichter bij elkaar gaan liggen omdat brazilie toch een vrij moeilijke baan is.

Ik hoop deze week mijn eerste tijden te laten zien.....

Verwijderd

BoKToR schreef op 07 April 2003 @ 11:23:
[...]

Als je naar Options gaat, kun je bij controls de percentage veranderen. Ga naar de instellingen van je stuurtje, druk op advanced, waar je alle instellingen kunt veranderen. Bij steering heb ik de volgende instellingen:

low sensitivity zone: 4 procent
steering help: 0 procent
max lock: 16 degree (is net te doen in Lows op Monaco, maar 1 of 2 graadjes extra is aanbevolen op dit circuit :) )
reduce with car speed: 0 procent
Dus het kan alleen als je stuurtje hebt aangesloten... jammer... ;(

• Psychokiller
  • Niet online
Imola dan maar weer :)
niet echt baan waar ik van hou, maar me lap zit wel 2 tiende onder het huidige WR op Hotlaps.de

Car #23, driven by haiko benthem (rabobank - porsche)
Power: 855 BHP, weight 608 kg, fuel laps: 1.0
Lap time: 1:18.976 (split1 0:26.357, split2 0:51.385)

code:
1
2
1. Psychokiller  1:18.976 +0.000
2. ............  ........ +x.xxx

Verwijderd

Op naar Imola inderdaad.
Ik als toetsenbord rijder schrik toch maar weer eens van de tijd die Psychokiller rijdt :P

Maar goed, met een vrij standaard setup kom ik tot het volgende:
Lap time: 1:23.836 (split1 0:27.952, split2 0:54.890)

Zoals je ziet, verlies ik in alle secties nog flink tijd :)
Flink oefenen nog dus!

De bijgewerkte (voor mij alsnog beschamende :P) stand:
code:
1
2
1. Psychokiller  1:18.976 +0.000
2. MaStEr[D]  1:23.836 + 4.860

• JeroenTheStig
sjesus, niet zo snel!! zo kan ik toch nooit eens een keer winnen :( ;)

Verwijderd

Ik zit nu in de 1.25.XXX maar ik denk dat ik nog wel sneller kan. Alleen kan er heel snel een foutje gemaakt worden in zo'n ronde. Ik zal vanavond wel mijn Hotlap online zetten. Hoe moest ik die ook alweer oplsaan? (Als naam) :)

• bassio
Hierbij dan mijn hotlap. Ik heb er een aardig tijdje op zitten te oefenen maar nu heb ik toch een knappe tijd neergezet. Verbazingwekkend overigens dat er nog zo enorm veel verschil is met de nummer 1.

1.21.697

Ik denk dat er nog wel een halve seconde in zit maar dan wordt het ook wel weer wat.

Psychokiller, wil jij je hotlap ook even neerzetten. Kan ik even kijken waar ik die 2 seconden nog moet vinden.

Lapinformation:

Car #6, driven by bassio (williams - bmw)
Power: 855 BHP, weight 611 kg, fuel laps: 2.3
Lap time: 1:21.697 (split1 0:27.040, split2 0:52.885)

code:
1
2
3
1. Psychokiller  1:18.976 + 0.000
2. bassio        1:21.697 + 2.721
3. MaStEr[D]     1:23.836 + 4.860

• Psychokiller
  • Niet online
Zal ze even posten, heb ze verder nog nergens online staan ofzo, komt omdat ik setup nog voor me wou houden tot na de race in de league. Maargoe, uitzondering hiero kan geen kwaad ;)
Setup Imola
Hotlap Imola

Verwijderd

Heee Haiko... leuk om hier setup te zien van jou! ;) Ik rij ook in gp4pl zei het in de f3000 klasse.. Dus met TC aan.. mijn tijd:
Mathijs Twisk 0:27.045 0:53.126 1:21.286
code:
1
2
3
4
1. Psychokiller   1:18.976 + 0.000
2. Twix King Size 1:21.286 + 2.310
3. bassio         1:21.697 + 2.721
4. MaStEr[D]      1:23.836 + 4.860

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 16:27 . Reden: Naam even korter gemaakt.. zodat layout oke blijft ]

• JeroenTheStig
ftpIk heb ook weer een tijd neergezet, ik sta nu op 1:21.422
Hotlap: http://www.winkhem.com/jeroen/boktor_notc.hld

• bassio
Als ik de tijden zo zie dan kan ik vooral in het laatste gedeelte nog flink winnen. En dat klopt volgens mij ook want daar heb ik wel wat laten liggen. Dus er is weer een uitdaging om toch nog die halve seconden sneller te gaan zoals ik reeds aangegeven had.

Verwijderd

Ik zit echt te trappen voor wat ik waard ben, maar met het toetsenbord valt dat toch vies tegen. Misschien is het handig even voor de volledigheid erbij te zetten met wat voor soort input device je rijdt :)

Update
Na rondenlang trappen en gooien en smijten (het gaat nog steeds niet lekker, te geforseerd) lukt me het volgende: Lap time: 1:23.607 (split1 0:27.683, split2 0:54.757).

code:
1
2
3
4
1. Psychokiller   1:18.976 + 0.000 s
2. Twix King Size 1:21.286 + 2.310 ?
3. bassio         1:21.697 + 2.721 ?
4. MaStEr[D]      1:23.607 + 4.631 t

Ik heb overigens even achter de tijd een s of een t geplaatst, wat duidt op stuur (s) of toetsenbord (t).

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 18:49 ]

• JeroenTheStig
uuh... mijn tijd staat niet in de lijst? :(

code:
1
2
3
4
5
Psychokiller   1:18.976 + 0.000 s
Twix King Size 1:21.286 + 2.310 ?
BoKToR         1:21.422 + 2.446 (stuur, no aids, 0% stuurhulp)
bassio         1:21.697 + 2.721 ?
MaStEr[D]      1:23.607 + 4.631 t

als iedereen even z'n instellingen erbij zet, dat is misschien ook wel leuk

Verwijderd

BoKToR schreef op 08 april 2003 @ 19:26:
uuh... mijn tijd staat niet in de lijst? :(
Whoops, soz :*
als iedereen even z'n instellingen erbij zet, dat is misschien ook wel leuk
Zo:
code:
1
2
3
4
5
MaStEr[D]      1:23.607 + 4.631 (toetsenbord, F2, TC, Stuurhulp)

• JeroenTheStig
oke dan :)
beetje verkeers smijltje gebruikt, bedoelde eigenlijk :| anders komt dat weer zo kwaad over he ;)

• Napalm
  • Laatst online: 01-12-2025
code:
1
2
3
4
5
6
Napalm         1.25.242 + 6.266 (stuur, F2, 35% stuurhulp)

Goed, ik zie dat mijn tijd eigenlijk niets toevoegd. :'( Toch wil ik ook hen die net als mij vechten tegen deze supertijden een hart onder de riem steken. Ik heb gebruik gemaakt van de setup van Psychokiller, wel met 2 mm meer bodemruimte en 10 ronden brandstof, zodat ik wat meer feeling krijg in de baan. Ik bleef eerst steken op een 1.30.xxx maar nadat ik mijn stuurhulp van 10 % naar 30 % zette, reed ik in 3 ronden 3 seconden van mijn tijd af. Conclusie, de instelling van je stuur is dus ook super belangrijk.

Verder denk ik, leek dat ik ben, dat de 1e en 2e versnelling iets langer kunnen. Heb nu ook last van het feit dat de TC eraf is gegaan de bak in zijn 2 door schakelt naar 3 maar dat te vroeg deed door weelslip en dan weer terug schakelt. F2 moet binnenkort dus ook uit. 8)

/edit/ Blij als een kind, er is weer 1,2 seconde vanaf. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Napalm op 08-04-2003 21:46 . Reden: verbetering laptime ]

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

• Psychokiller
  • Niet online
Kweenie of iemand ze wil proberen, maar iig zijn me controller settings Hier te vinden.
Keb een Momo Racing stuur met FF. FF staat hierin op 15% ofzo. Majah gewoon de file in het Controller options scherm. Bevallen ze niet, ga je gewoon weer terug ;)

code:
1
2
3
4
5
6
Psychokiller   1:18.976 + 0.000 (stuur, 15% stuurhulp)
Napalm         1.26.867 + 7.891 (stuur, F2, 30% stuurhulp)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik ben wel bezig geweest, kende alweer dit circuit niet maarja :P Ik zit nu met me toetsenbord lekker te driften en crossen en het gaat eigenlijk best wel aardig :) Ik zit nu op 1:24:890. Alleen kan er bij elke tussentijd iets van 0,3 sec af... Ik ben dus op weg naar MaStEr[D] :D Dat is dus mijn doel en als zijn tijd blijft staan moet dat wel lukken als ik ooit 1 keer een goed rondje rij waarin ik niet in het laatste stuk ik het verknal.... :(

[ Voor 23% gewijzigd door J0YR1D3R op 08-04-2003 22:56 ]

• bassio
Ik zal proberen van de week nog te gaan racen want ik heb wel het idee dat er nog een halve seconde af kan. En dan hoop ik de tweede plaats te kunnen bemachtigen.

Nog even een vraagje aan Psychokiller. Als ik je hotlap heb geladen en bekeken, en ik ga terug naar het menu, is mijn driver naam en team naam ineens veranderd. Dit is echter niet veranderd in de drivers naam en teamnaam die ik op mijn scherm zie als ik je hotlap bekijk. Heb jij enig idee waardoor dit kan? En hebben meer mensen dit verschijnsel of is het weer iets raar bij mij?

• Psychokiller
  • Niet online
Hmm, denk dat dat gewoon komt door de instellingen van de namen in de hotlap enzo.
Beetje vaag, maar gewoon Gp4 uitgaan zonder ies op te slaan moet genoeg zijn.
Geloof dat ik het hier ook wel eens gehad heb.

Verwijderd

Ik vind trouwens dat Twix King Size van de lijst geschrapt moet worden, todat er bewijs is (hotlap) dat hij die tijd gereden heeft >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 15:01 ]

• Psychokiller
  • Niet online
HEhe, hij staat tussen de uitslagen van de league, dus heeft zeker gereden :D

Verwijderd

Haal mij maar uit die lijst hor als je daar behoefte aan heb :S
Ik rij trouwens met iets van 33 procent stuurhulp en f2 f7 en f8 en die lijnen weet nie welke dat zijn aan.... Zijn de aids die toegestaan zijn in die league evenals 835bhp..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 16:55:
Haal mij maar uit die lijst hor als je daar behoefte aan heb :S
Ik rij trouwens met iets van 33 procent stuurhulp en f2 f7 en f8 en die lijnen weet nie welke dat zijn aan.... Zijn de aids die toegestaan zijn in die league evenals 835bhp..
Het was eigenlijk meer een grapje hoor :)

Ik geloof trouwens dat er met de standaard gp4 settings 855 paardjes beschikbaar zijn.

Verwijderd

oke dan zal ik even om je grap lachen: hahahaaha:
Idd standaard is 855.. maar ik rij niet met standaard gp4 settings ivm league waar ik in rij.. daar rij ik met 835 bhp

• J0YR1D3R
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
6
7
J0YR1D3R       1:24:597 + 5,621 (toetsenbord, F2, TC, Stuurhulp)
Napalm         1.26.867 + 7.891 (stuur, F2, 30% stuurhulp)

1:24:597 is nu mijn tijd :) Er kan nog een halve seconde of wat af denk ik, 1 kan ook maar dat wordt krap...

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op 09 April 2003 @ 20:51:
Er kan nog een halve seconde of wat af denk ik, 1 kan ook maar dat wordt krap...
Het probleem zit hem vaak in het feit dat als je tijd in een bepaalde sectie wint, dat je dat dan weer inlevert op andere delen :(
Tenminste, daar heb ik wel altijd last van :P. Het is mij nog niet gelukt om verder onder die 1:23.6 te duiken.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

He mensen ik heb ook een tijd neergezet van 1.23.667 met toetsenbord en alleen stuurhulp + TC aan en auto schakel aan. :)

Maar nu moet ik hem uploaden hoe doe je dat ook alweer bij chello?

edit: ah heb hem geupload hier is hij:

Hotlap

Ik heb trouwens met standaard setup gereden. :)

[ Voor 30% gewijzigd door schnumi op 10-04-2003 19:03 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Napalm
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Schnumi        1.23.667 + 4.700
Napalm         1.24.857 + 5.881 (stuur, F2, 35% stuurhulp)

Nieuwe tijd, maar ik moet nog even door pushen want in laatste segment kan het zeker 0,7 sec harder.

Gebruik nog steeds Psychokiller zijn setup als basis. Verschil in rijstijl is dat ik minder vleugel wil hebben en een langere 1,2,3 en natuurlijk ook de 7e versnelling.

Valt me nl op dat Psychokiller vaste spaties in de bak gebruikt. Ben zelf geneigd iets meer sequentieel te gaan. Dus grotere stappen tussen 1->2, 2->3 en een klein stapje tussen 6->7. Nu weet ik wel dat de winnaar altijd gelijk heeft. Dus ik moet nog effe oefenen. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Napalm op 10-04-2003 21:15 . Reden: Schnummi's tijd ertussen gezet ]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dit is dus inclusief mijn tijd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
schnumi        1:23.667 + 4.698 (toetsenbord, F2, TC, Stuurhulp)
Napalm         1.24.857 + 5.881 (stuur, F2, 35% stuurhulp)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Psychokiller
  • Niet online
Grote verbetering van 0.012 seconde hiero >:)

Eerdere ronde:
1:18.976 (split1 0:26.357, split2 0:51.385)

Nieuwe ronde:
1:18.964 (split1 0:26.418, split2 0:51.298)

Heb veel laten liggen in laatste deel, en 2 tiende in 1e moet ook te halen zijn.
1:18.7xx Zit zéker in de setup, alleen dan nog alle sectoren aan elkaar krijgen :+
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Psychokiller   1:18.964 + 0.000 (stuur, 15% stuurhulp)
Twix King Size 1:21.286 + 2.322 ?
BoKToR         1:21.422 + 2.458 (stuur, no aids, 0% stuurhulp)
bassio         1:21.697 + 2.733 ?
MaStEr[D]      1:23.607 + 4.643 (toetsenbord, F2, TC, Stuurhulp)
schnumi        1:23.667 + 4.710 (toetsenbord, F2, TC, Stuurhulp)
J0YR1D3R       1:24:597 + 5,633 (toetsenbord, F2, TC, Stuurhulp)
Napalm         1.24.857 + 5.893 (stuur, F2, 35% stuurhulp)

[ Voor 2% gewijzigd door Psychokiller op 10-04-2003 21:54 . Reden: ff code vergeten ]

• Napalm
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
MaStEr[D]      1:23.607 + 4.643 (toetsenbord, F2, TC, Stuurhulp)
Napalm         1.24.014 + 5.050 (stuur, F2, 35% stuurhulp)

Oke, hier een iets grotere verbetering. Maar weet nu al zeker dat ik ook in de 1.23.xxx zal belanden. :P

Ben trouwens ook niet meer de laatste van het rijtje. _/-\o_

Verwijderd

Nou met het toetsenbord kan er nog veel meer af, want ik heb net eventjes een 1:23:120 eruit weten te persen :)

Lap time: 1:23.120 (split1 0:27.510, split2 0:54.419)

Morgen zal ik er even wat meer proberen af te snoepen, want ik heb wat tijd in vooral het laatste gedeelte laten liggen door een klein remfoutje.

De geupdate stand:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
MaStEr[D]      1:23.120 + 4.156 (toetsenbord, F2, TC, Stuurhulp)

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
Ik meld me ook weer ;)
Lastig circuitje om alle sectoren goed te krijgen, maar we zijn op de goede weg.
Lap time: 1:19.753 (split1 0:26.401, split2 0:51.974)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Red Baron      1:19.753 + 0.789 (stuur, TC, 0% stuurhulp)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Napalm
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Napalm         1.23.871 + 4.907 (stuur, F2, 35% stuurhulp)

Terwijl ik mijn eerste sectie totaal verprutste. Kan nog 0,7 sec sneller.

Hotlap & Setup voor de liefhebber.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm rij nog met de standaard setup btw! :) Dus er moet nog wat afkunnen lijkt mij. :)

• Schuey
ik weet niet hoe het komt, maar ik kom niet onder de 1:24.1xx al een week lang :D Baan ligt me niet denk ik :+

Verwijderd

Zo, het gaat elke dag met een tiende sneller :+

Lap time: 1:23.024 (split1 0:27.428, split2 0:54.283).
En wéér maakte ik een klein foutje in de laatste sector, zal wel eens niet :(

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
MaStEr[D]      1:23.024 + 4.060 (toetsenbord, F2, TC, Stuurhulp)
Napalm         1.23.871 + 4.907 (stuur, F2, 35% stuurhulp)

Verwijderd

schnumi schreef op 11 april 2003 @ 13:20:
Hmm rij nog met de standaard setup btw! :) Dus er moet nog wat afkunnen lijkt mij. :)
Dat was ook de bedoeling. :+
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste