[GP4] rondetijden competitie, wie durft?

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 785 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:29
Het nieuwe formule1 seizoen is weer begonnen, en dus wordt GP4 weer uit de kast getrokken en het stuurtje weer aangesloten :)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor rondetijden de andere GoT-ters zetten.

Ik zal eerst even vertellen wat mijn config is:

Microsoft Sidewinder FF Wheel. Deze wordt in de config van het spel op 0% stuurhulp gezet, en een deadzone van 5 procent. Gas en rem worden ook allebei op 5 procent deadzone gezet. Ik vind dit een lekkere setup om te rijden, omdat de forcefeedback met 5% deadzone op het sturen zelf optimaal werkt.

Stuurhulp op 0% omdat je dan zelf kunt bepalen welke lijnen je wilt rijden. In een ander topic had ik gelezen dat beneden de 25% niet te doen is. Ik vind dit reuze meevallen, aangezien ik met deze afstelling op het moeilijkste niveau prima een 100% race-afstand kan winnen van de 'computer-rijders'.

Wat voor config hebben jullie, en wat voor rondetijden worden ermee gezet? Laten we Maleisie eens pakken, aangezien dit de eerstvolgende GP is.

Mijn voorlopige tijd: 1:36.437

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenTheStig op 15-03-2003 11:12 ]

• JeroenTheStig
1:36.401
Dit is nu gereden met de standaard afstelling van GP4. Er moet nodig aangesleuteld worden, want ik heb iets teveel onderstuur, en dat is niet lekker in die één-na-laatste bocht, want je mist de apex geheid.

Tip bij het afstellen: kijk wat je topsnelheid is. Als die op de 313 km/h zit, dan zit je goed met je vleugelafstelling.

Kom op mensen, trek dat stuur eens uit de kast :)

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:15

Potatoman

koniwa

Misschien is het verstandig als je erbij zet op met welke rijder je racet, wat voor performance levels (2001 of iedereen gelijk) en of je gp4 wel of niet gepatcht hebt.

Edit: sorry, circuit had je wel vermeld, niet gezien :)

[ Voor 22% gewijzigd door Potatoman op 15-03-2003 18:41 ]

The cyclographing developer

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:45

JWO

Potatoman schreef op 15 maart 2003 @ 18:34:
Misschien is het verstandig als je erbij zet op welk circuit je racet, welke rijder, wat voor performance levels (2001 of iedereen gelijk) en of je gp4 wel of niet gepatcht hebt.
ik gok dat hij het over maleisie
heeft :P

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JWO schreef op 15 March 2003 @ 18:41:
[...]

ik gok dat hij het over australie heeft :P
Maleisie als je zn post had gelezen ;)

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:45

JWO

ZAMoRANo schreef op 15 maart 2003 @ 18:42:
[...]

Maleisie als je zn post had gelezen ;)
jong en lui he ? 8)7

• Zamorano
  • Niet online
hehe ok het zij je vergeven voor deze keer omdat je het zelf toegeeft :7

Maar voor de TS.
Ik geloof dat de meeste serieuse simmers hier F12002 (en mods) rijden, en niet GP4.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik weet het wel zeker :P

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Waarom heb je eigenlijk een 5% deadzone op je stuuruitslag? Dat is de deadzone in de centerpositie lijkt me?

Heusinkveld Engineering

• JeroenTheStig
Potatoman schreef op 15 March 2003 @ 18:34:
Misschien is het verstandig als je erbij zet op met welke rijder je racet, wat voor performance levels (2001 of iedereen gelijk) en of je gp4 wel of niet gepatcht hebt.

Edit: sorry, circuit had je wel vermeld, niet gezien :)
Ik rijd in een McLaren (van Hakkinen) maar volgens mij maakt het weinig uit of je nou met een ferrari of een minardi rijdt, de speler krijgt volgens mij altijd hetzelfde aantal pk's, en gripwaarden.

Verder heb ik gewoon een standaard installatie van GP4, dus zonder toeters en bellen, en met de standaard coureurs en teams.
Lister_Storm schreef op 15 March 2003 @ 19:08:
Waarom heb je eigenlijk een 5% deadzone op je stuuruitslag? Dat is de deadzone in de centerpositie lijkt me?
Dat is idd de deadzonde in de centerpositie. Als ik hem op 0% zet, dan gaat het stuur alle kanten op door de force feedback, en is de auto erg moeilijk op de baan te houden, vooral rechte stukken. Daarom vind ik het beter om de deadzone niet lager te zetten dan 3%.

• JeroenTheStig
SCHOP

Verwijderd

Ik speel met knuppeltje. Alleen rijd het realistischer dan met toetsenbord. HEt nadeel is dat ik nooit aan zulkr snelle tijden kom. Hooguit een 1.39 of 1.38

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
ja leuk id, strax weer eens aansluiten :D
Maak even een lijstje met mensen die mee doen ofzo dan is het wat duidelijker.

edit:
zitten toch een paar irritante bochten in, mgoed ik kom niet verder dan 1:37.344
Maar mss komt dat wel omdat GP4 een jaar geleden is toen ik het voor de laatste keer speelde :o :X

[ Voor 45% gewijzigd door Schuey op 17-03-2003 18:22 ]

• JeroenTheStig
Schuey schreef op 17 maart 2003 @ 16:19:
ja leuk id, strax weer eens aansluiten :D
Maak even een lijstje met mensen die mee doen ofzo dan is het wat duidelijker.

edit:
zitten toch een paar irritante bochten in, mgoed ik kom niet verder dan 1:37.344
Maar mss komt dat wel omdat GP4 een jaar geleden is toen ik het voor de laatste keer speelde :o :X
Die bochten zijn juist cool om te rijden :) Vooral die 1-na-laatste bocht is erg stoer, maar wel moeilijk.

Lijstje is goed idee :)

code:
1
2
3
BoKToR      1:36.401
Schuey      1:37.344
Apehaar     1:38.???

• Schuey
  • Nu online
ik ga maar weer een paar stints rijden, kijken of het te verbeteren valt met sleutelen :)

edit:
met het sleutelen kom ik niet eens meer aan de 1:37 :(

[ Voor 27% gewijzigd door Schuey op 17-03-2003 20:31 ]

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ik heb net GP4 geinstalleerd, en ik kom na 20 minuutskes klooien op een 1:37.7 :7 Maar ik moet nog mijn goede controller settings vinden. En mijn wielen blokkeren als een gek.

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Napalm
  • Laatst online: 01-12-2025
Hier ben ik altijd voor in.

Ben wel helemaal aan de GTR 2002 maar goed een beetje F1 op zijn tijd moet kunnen. ;)

Ga even aan de slag en zal mijn tijd later posten.

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

• ND863

ND863

Damn, ik word zo af en toe zonder pardon door GP4 naar mijn desktop gedonderd :(

FF een afstelling vraagje : Slow bum/rebound is voor de langzame hobbels, en fas bump/rebound voor de snelle hobbels, toch? :7 Wanneer valt het onder langzaam en wanneer onder snel?

• ND863

ND863

Whooot, na lang op de 1:37 te hebben gezeten heb ik dan een 1:36 gehaald na lang pushen en tweaken een 1:36.385 Nu ben ik bezig met het finetunen van mijn setup, de eerst volgende resultaat werd een 1:42 na een foutje :P maar daarna gas erop en wern een 1:35.906, flink gepushed in die ronde :9 I like it. Ik heb nog bewijs op screenshot, maar @home ftp ligt down.

Btw, gaan we in deze competitie voor de eerlijkheid van de tweakers? :) (want iedereen kan zeggen dat hij/zij 1:27er rijd op Sepang B)

code:
1
2
3
4
ND             1:35.906

Edit:oeps, ik had ook edit kunnen doen :7 mjah ik wilde maar al te graag mijn tijd showen :P

* Nd gaat morgen verder met de setup, da vind ie het leukst :)

[ Voor 25% gewijzigd door ND863 op 17-03-2003 23:50 ]

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
gp4 rondetijden maleisie:
--------------------------------------------------------------------------------
Psychokiller  1:32.843
ND            1:35.906
BoKToR        1:36.401
Schuey        1:37.344
Apehaar       1:38.???

--------------------------------------------------------------------------------

Inmiddels toch wel weer 2 weekjes geleden dat ik die gereden heb. Begin vorige week zat ik er nog halve seconde onder, maar laatste sector lukt niet meer.
Hotlap Sepang (zonder TC overigens)

Edit: Djuus, welke code gebruiken jullie voor uitgelijnde rijtjes ?

[ Voor 6% gewijzigd door Psychokiller op 17-03-2003 23:59 ]

• ND863

ND863

Psychokiller schreef op 17 March 2003 @ 23:58:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
-----------------------------------------

------------------------------------------

Inmiddels toch wel weer 2 weekjes geleden dat ik die gereden heb. Begin vorige week zat ik er nog halve seconde onder, maar laatste sector lukt niet meer.
heh gadverdamme, ik had al zo'n gevoel daat waarschijnlijk dit niet dicht in de buurt komt van de snelste tijd B) Word morgen dus nog veel sleutelen aan de setup.

Ik verlies enorm veel tijd in het 2e gedeelte. (als je in de 1 na laatste bocht de verkeerde lijn zit, teveel naar binnen, kan je het schudden, en ik heb eindelijk mn rempunt + apex gevonden in die bocht 8)7 )
Als je de S-bocht na de haakse boch neemt (1e gedeelte) en voornamelijk de 2e bocht, iets te laat instuurt moet je van je gas af en dat kost ook enorm veel tijd zeg, pfff.

[ Voor 4% gewijzigd door ND863 op 18-03-2003 00:03 ]

Verwijderd

BoKToR schreef op 17 March 2003 @ 19:08:
[...]

Die bochten zijn juist cool om te rijden :) Vooral die 1-na-laatste bocht is erg stoer, maar wel moeilijk.

Lijstje is goed idee :)

code:
1
2
3
Nee ik heb 1.38 nog niet gereden hoor. :D Op het moment is mijn beste tijd: 1.41.256
Zonder met de setup te kloten. Dus het moet nog beter gaan. :)

• Schuey
  • Nu online
godver 1:32 :D Hoe kan dat nou :P Heb het gevoel alsof ik op mijn limiet zit :? Kan je jowu setup eens geven :P :+

welke auto rjid je mee? Mss wel zo eerlijk om zelfde versies GP te rijden en dezelfde rjiders, volgens mij verschillen de auto's nameljik wel degelijk angezien ik in een arrows nooit in de buurt van de ferrari's ben gekomen :?

Ik rijd iig met michael schumacher, de ts met hakinnen, zal vanavond eens een paar rondes proberen neer te zetten met mika, kijken of ik nu wel over de 1:37 heenkom...

[ Voor 64% gewijzigd door Schuey op 18-03-2003 11:13 ]

Verwijderd

Schuey schreef op 18 March 2003 @ 11:10:
godver 1:32 :D Hoe kan dat nou :P Heb het gevoel alsof ik op mijn limiet zit :? Kan je jowu setup eens geven :P :+

welke auto rjid je mee? Mss wel zo eerlijk om zelfde versies GP te rijden en dezelfde rjiders, volgens mij verschillen de auto's nameljik wel degelijk angezien ik in een arrows nooit in de buurt van de ferrari's ben gekomen :?

Ik rijd iig met michael schumacher, de ts met hakinnen, zal vanavond eens een paar rondes proberen neer te zetten met mika, kijken of ik nu wel over de 1:37 heenkom...
Ikzelf rij met een zelf gepainte BAR. Dus het kan daaraan liggen. :D
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/apehaar/images/new_beta7small.jpg
:+

• Napalm
Zo, het gaat weer eens zwaar K... Zit duidelijk nog niet in het ritme.

Overstap van GTR 2002 is groter dan ik dacht. Rempunten liggen iets later. Sta dus bijna stil in de bocht. :(

Verder is het zoeken naar een goede setup, moet ik nu meer wing of meer speed voor het rechte stuk. Momenteel zit ik met veel vloeken en tieren op 1.41.xxx in de vrije training.

Is het in GP4 nog net zo als in GP2 dat je in de kwalificatie iets meer PK aan boord hebt??

Morgenavond maar weer trainen, moet nu eerst aan het werk.

Rij trouwens in "normale GP4" met alleen de officiele Patch erover. Met de ex-auto van JOS. (niet omdat ik zo'n fan ben, maar ik graag tegen de groten kunnen rijden.)

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Ik heb een paar weken geleden een 1.35.872 gereden. Dat is met alle rijhulpen uit behalve F2 en F7. Die standaard setup is trouwens bagger, want zonder al te veel moeite reed ik al harder met m'n eigen setup. Het zou nog wel wat harder kunnen als ik m'n plank op de grond gooi, maar ik was toen vooral bezig met tunen.

Het maakt trouwens niet uit welke auto je hebt, Psychokiller rijdt in een Jaguar 1.32, dus dat lijkt me duidelijk. Dat was trouwens best een aardig rondje om te zien, voorlopig nog even oefenen om dat te bereiken.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

• JeroenTheStig
wat een gruwelijk snelle rondetijden zeg :7

Misschien dat ik vanavond nog weer ga rijden, dan moet ik met m'n eigen setup beginnen. Mijn tijd is tot nu toe met de standaard afstelling gereden.

• JeroenTheStig
Psychokiller schreef op 17 March 2003 @ 23:58:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9

Edit: Djuus, welke code gebruiken jullie voor uitgelijnde rijtjes ?
dat doen we met
[ code = gp4 rondetijden maleisie]
Psychokiller 1:32.843
ND 1:35.906
BoKToR 1:36.401
Schuey 1:37.344
Apehaar 1:38.???
[ /code]

en dat wordt dus

code:
1
2
3
4
5
Psychokiller       1:32.843
ND                 1:35.906
BoKToR             1:36.401
Schuey             1:37.344
Apehaar            1:38.???

Verwijderd

uhmm mijn tijd is fout hoor. Mijn beste tijd tot nog toe: 1.41.256
Alleen ik moet zelf effe een setup maken nog. :)

• Schuey
  • Nu online
hmm 1:32 daar ga ik voor :P Maar het lijkt me zo onmogenlijk, mss wel leuk om de hotlaps erbij te vermelden, kan de rest ook zien wat hij/zij zelf fout doet :)

• ND863

ND863

[schaam]
Wie heeft toevallig de links naar een nederlandstalige site voor GP3, waar je de telemtrie en een stukje setup werk uitgelegd, want tis alweer een tijdje geleden dat ik aan set-ups heb gewerkt, en nu snap ik een paar setups niet 100%. De help van GP4 is niet zo uitgebreid
[/schaam]

RTFM kan niet want de TFM word niet geleverd bij een illegale versie :7

• Schuey
  • Nu online
jezus ik wordt hier zo gefrustreerd van, ik kom niet eens meer in de buurt van die 1:37 :? :'(
Haal alles uit die klote auto en met Mika rijden hielp ook geen reet :(

• JeroenTheStig
Schuey schreef op 18 maart 2003 @ 18:34:
jezus ik wordt hier zo gefrustreerd van, ik kom niet eens meer in de buurt van die 1:37 :? :'(
Haal alles uit die klote auto en met Mika rijden hielp ook geen reet :(
[Barry Stevens Mode]
Vooral doorgaan :+
[/Barry Stevens Mode]

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Ik heb speciaal voor deze gelegenheid ff GP4 geïnstalleerd :P
Nu weet ik weer waarom ik het zow bagger vond :(
Geen gevoel voor snelheid en FPS is om te janken!
En aan me specs ligt het toch echt niet :?

M'goed, ondanks dat het voor geen meter gaat lukt het me om een geweldige 1:40 te rijden ;)
System Specs :)

• Psychokiller
  • Niet online
SebaZ schreef op 18 maart 2003 @ 19:34:
Ik heb speciaal voor deze gelegenheid ff GP4 geïnstalleerd :P
Nu weet ik weer waarom ik het zow bagger vond :(
Geen gevoel voor snelheid en FPS is om te janken!
En aan me specs ligt het toch echt niet :?

M'goed, ondanks dat het voor geen meter gaat lukt het me om een geweldige 1:40 te rijden ;)
System Specs :)
Heb ongeveer dezelfde pc, enkel mindere grafiche kaart en minder snel geheugen.
Zet iig in je Graphics optie de textures op Static ipv Dynamic ofzoiets.
Kunt ook Deze Graphics file over je bestaande heenzetten. (Doel opslaan als...)Heb wel aantal dingen daarin uitgeschakeld, maar moet zelf maar even met notepad kijken wat je weer aanzet dan. (en maak even kopie voor het vervangen ;))
Schuey schreef op 18 March 2003 @ 11:10:

Rij in een Gp4 League, en rij dus met een door een teambaas gepainte wagen.
Verder heb ik GpxPatch geiinstalleerd waardoor alles te controleren is en die de timings geeft zoals in het echt.
In welke wagen je rijdt maakt dan dus niets uit, omdat iedere wagen zo 855 BHP oid heeft.

Iig de setup uit me hotlap:
Setup voor 1 lap Sepang
(houdt er rekening mee dat setup het maar 1 ronde volhoudt, en je dus de ronde UIT de pitstraat zo rustig moet rijden dat de bodemplaat niet over het asfalt schuurt)

[ Voor 30% gewijzigd door Psychokiller op 18-03-2003 21:01 . Reden: Even quote uitbreiden ;) ]

• Psychokiller
  • Niet online
K*t, dit moest een Edit ipv een quote zijn }:O

[ Voor 96% gewijzigd door Psychokiller op 18-03-2003 21:00 ]

Verwijderd

Ja ik ben bijna onder de gedoken. :) mijn nieuwe tijd: 1.40.144

• Schuey
  • Nu online
Psychokiller schreef op 18 March 2003 @ 20:39:
[...]

Heb ongeveer dezelfde pc, enkel mindere grafiche kaart en minder snel geheugen.
Zet iig in je Graphics optie de textures op Static ipv Dynamic ofzoiets.
Kunt ook Deze Graphics file over je bestaande heenzetten. (Doel opslaan als...)Heb wel aantal dingen daarin uitgeschakeld, maar moet zelf maar even met notepad kijken wat je weer aanzet dan. (en maak even kopie voor het vervangen ;))

[...]

Rij in een Gp4 League, en rij dus met een door een teambaas gepainte wagen.
Verder heb ik GpxPatch geiinstalleerd waardoor alles te controleren is en die de timings geeft zoals in het echt.
In welke wagen je rijdt maakt dan dus niets uit, omdat iedere wagen zo 855 BHP oid heeft.

Iig de setup uit me hotlap:
Setup voor 1 lap Sepang
(houdt er rekening mee dat setup het maar 1 ronde volhoudt, en je dus de ronde UIT de pitstraat zo rustig moet rijden dat de bodemplaat niet over het asfalt schuurt)
thx for setup, twijfel om hem te testen, is hij met enkele kleine aanpassingen te verbeteren voor langere stints?

edit:
welke league rij jij? Heb zelf ook weleens in gereden maar was voor GP3 :)

en weer haal ik de 1:37 niet meer en blijf weer stranden op de 1:38:4 godverdomme wordt hier zo ongelooflijk pissig van :( Hoe langer ik rij hoe slechter mijn tijd wordt :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 19-03-2003 16:33 ]

• Psychokiller
  • Niet online
Rij in de GpxProleague, in de F1 klasse :)
Iig een setup die het zéker 28 laps uithoudt, van mijn race dus: Race setup Sepang

• Schuey
  • Nu online
Psychokiller schreef op 19 maart 2003 @ 19:46:
Rij in de GpxProleague, in de F1 klasse :)
Iig een setup die het zéker 28 laps uithoudt, van mijn race dus: Race setup Sepang
thx
die league ken ik nog niet :)

heb btw een hotlap ge upload van 1:37.7xx
Als iemand eens wil kijken wat mijn fouten zijn hoor ik ze graag :D
http://people.zeelandnet.nl/wgeuze/schuey.hlb

• Napalm
Ik geloof dat ik in het kaliber zit van Apehaar.

Momenteel zit ik op 1.40.047 en voor mijn gevoel zit ik op de limiet. (niet dus, als ik de overige tijden vergelijk)

Heb grote problemen om mijn rempunten te vinden, zeker in de U bocht als je net vanuit de krappe chicane weer aan het uitacceleren bent en recht recht gaat. Waar ik dan precies moet beginnen te remmen voor de 2e keer rechts. :?

• ND863

ND863

Tip : speel met je rembalans, zover mogelijk naar achter maar let, zo naar achter dat hij net NIET uitbreekt aan de achterkant.
Zorg ervoor dat je beetje normaal over de kerbs kan, en niet meteen achterstevoren gaat als je eroverheen gaat. Zorg er ook voor dat als je met je voorkant over de kerbs gaat je niet te lang airborn bent met je voorkant, anders heb je veels te veel onderstuur.
Zorg voor de 2 lange s-bochten (1e sector) dat je er doorheen kan zonder van het gas af moet gaan. :)

• Schuey
  • Nu online
Napalm schreef op 19 March 2003 @ 21:16:
Ik geloof dat ik in het kaliber zit van Apehaar.

Momenteel zit ik op 1.40.047 en voor mijn gevoel zit ik op de limiet. (niet dus, als ik de overige tijden vergelijk)

Heb grote problemen om mijn rempunten te vinden, zeker in de U bocht als je net vanuit de krappe chicane weer aan het uitacceleren bent en recht recht gaat. Waar ik dan precies moet beginnen te remmen voor de 2e keer rechts. :?
dat gevoel ik precies hetzelfde :D Als ik iets harder ga dan lig ik er constant naast...

Maar er heeft nog niemand naar mijn hotlap gekekeb ;(

• ND863

ND863

Schuey schreef op 19 March 2003 @ 22:00:
[...]

dat gevoel ik precies hetzelfde :D Als ik iets harder ga dan lig ik er constant naast...

Ow ik zal ff kieken (als ik zo tijd heb :7) B) En weet hoe het moet :X 8)7 Hoe doe ik dat? :o

* Nd heeft nog nooit met hotlaps gewerkt :D

[ Voor 16% gewijzigd door ND863 op 19-03-2003 22:03 ]

• Napalm
Schuey schreef op 19 March 2003 @ 22:00:
[...]

Morgen ga ik Hotlaps checken. >:) (daar kan je nl heel veel van leren, weet ik uit mijn GP2 tijd)

Intussen mijn tijd naar beneden gekregen en ik zit op 1.39.494. Hoera onder de magische 40. (Met mijn eigen setup)

Nu naar bed want om 06:00 gaat de wekker weer.

P.S. Heeft er wel eens iemand een e-mail race gereden. In de GP2 tijd heb ik hele competities zo gedaan. Vond het toen Big Fun.

Verwijderd

Ja ik rij van zulke langzame tijden omdat ik met een Joystick race. En dat is toch iets anders dan met het toetsenbord of stuurtje. :)

• JeroenTheStig
Schuey schreef op 19 maart 2003 @ 20:25:
[...]

thx
die league ken ik nog niet :)

heb btw een hotlap ge upload van 1:37.7xx
Als iemand eens wil kijken wat mijn fouten zijn hoor ik ze graag :D
Ik heb je hotlap even bekeken, en volgens mij ziet het er erg goed uit allemaal. Je rempunten, en lijnen in bepaalde bochten zijn erg goed. Ik ga iig proberen om mijn tijd te verbeteren door die lijnen te gaan rijden die jij ook rijdt.

Ik denk dat je door de bochten ook wel een stukje harder kan, bijvoorbeeld als je na die haarspeld in die rechterbocht moet remmen voor die versnelling 2 bocht rechtsaf. Daar kun je veel harder doorheen, maar dat had je zelf ook wel gezien denk ik, aangezien er nog meters asfalt over is aan je linkerkant.

De laatste bocht voor start finish ging ook niet helemaal goed, als ik jou was, zou ik die hoog insteken, zodat je erg vroeg op het gas kan. Als je het goed doet, dan is het afremmen en dan direct weer op het gas.

Er waren mensen die problemen hadden voor het vinden van een rempunt bij de laatste bocht. Dat is idd een probleem, aangezien er geen bordjes staan. Maar als je goed kijkt, dan zie je een hele lichte knik in de baan. Je hebt dan een lang recht stuk, en vlak voor de bocht zie je aan de rechterkant van de baan een licht knikje naar rechts. Net op dat punt begin ik te remmen, en ik kom dan goed uit voor de bocht.

Succes verder met het verbeteren van je tijd, ik ga vanmiddag ook even weer aan de slag.

• JeroenTheStig
Ik heb zojuist m'n tijd verbeterd. Hij staat nu op 1:35.424. Maar er valt nog genoeg te sleutelen aan de afstelling dacht ik zo. Andere keer maar weer :)

M'n hotlap is hier te vinden:

http://www.winkhem.com/jeroen/boktor.csb

Dit is dus mijn afstelling :D

code:
1
2
3
4
5
Psychokiller       1:32.843
BoKToR             1:35.424
ND                 1:35.906
Schuey             1:37.344
Apehaar            1:38.???

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenTheStig op 20-03-2003 17:38 ]

• Schuey
  • Nu online
thx voor commentaar :) Zal je hotlop ook even checken :D Cool om te zien.
Maar je hebt dus het id dat het voornamelijk aan de afstelling van de auto ligt dat ik zo langzaam ben? En idd die ene bocht kan sneller, bocht voor de finish was nogal een grove fout idd :+

edit:
dat is dus niet je hotlap maar je wagenafstelling die je hebt geupload :+
mgoed bedankt daarvoor :P Heb gelijk mijn tijd verbeterd en goed ook, 1:36:699 als ik het me goed herinner _/-\o_
iig hier het bewijs :) en wederom is commentaar welkom 8)

[ Voor 38% gewijzigd door Schuey op 20-03-2003 17:06 ]

• JeroenTheStig
oh ja, foutje :D

hier alsnog mijn hotlap dus :D

http://www.winkhem.com/jeroen/boktor.hlb

Zonet 100% distance race (ace) op Monaco gereden zonder hulp, gewonnen met 0,2 seconden voorsprong op M. Schumacher :D

Erg goed om je concentratie te trainen trouwens

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenTheStig op 20-03-2003 20:43 ]

• Napalm
Om moedeloos van te worden. De gehele avond testen, proberen, en geen steek opschieten. Niks verbeterd dus. ;(

Even vraag tussendoor. Rijden jullie vanuit de cockpit??? Ik wel maar er zijn mensen die liever de gehele auto zien.

Wel even de hotlaps gecheckt en wat blijkt in sector 1 verlies ik al 1 volle seconde.

Grappig is dat zowel Boktor en Schuey even snel zijn in sector 1 maar dat de uiteindelijke winst naar Boktor gaat met bijna 2 seconden op een ronde.

Goed, weet nu bijna zeker dat ik ook bij de groep Sepang-haters ga horen en waarschijnlijk hoop op meer geluk bij de overige circuits. Vind het ook altijd zo vies warm in Sepang. :z

• ND863

ND863

me gaat ook ff checken hoe men dit doet :)

Napalm, stuur me je set up + hotlap, dan probeer ik je te helpen :)

[ Voor 46% gewijzigd door ND863 op 20-03-2003 22:29 ]

• JeroenTheStig
Napalm schreef op 20 March 2003 @ 22:05:
Om moedeloos van te worden. De gehele avond testen, proberen, en geen steek opschieten. Niks verbeterd dus. ;(

Even vraag tussendoor. Rijden jullie vanuit de cockpit??? Ik wel maar er zijn mensen die liever de gehele auto zien.

Wel even de hotlaps gecheckt en wat blijkt in sector 1 verlies ik al 1 volle seconde.

Grappig is dat zowel Boktor en Schuey even snel zijn in sector 1 maar dat de uiteindelijke winst naar Boktor gaat met bijna 2 seconden op een ronde.

Goed, weet nu bijna zeker dat ik ook bij de groep Sepang-haters ga horen en waarschijnlijk hoop op meer geluk bij de overige circuits. Vind het ook altijd zo vies warm in Sepang. :z
Ik rijd altijd vauit de cockpit, en dan kan ik met de + en de - de view bijstellen zodat ik de beide voorwielen geheel kan zien. Daardoor kun je beter je auto over de curbs mikken.

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002

Wmm

Heel leuk dit topic.
Ik heb vroeger heel erg veel Grand Prix 2 gespeeld, Grand Prix 3 wat minder maar ook nog veel, alleen Grand Prix 4 heel erg weinig, weet niet hoe het komt :).

Gaan jullie na de Grand Prix van dit weekend strijden om de snelste tijd op Brazilie?
In dat geval ga ik zeker ook es wat proberen, Brazilie ligt me wel en het is natuurlijk erg leuk om ze je krachten te meten.
Ik heb alleen een probleem, ik ben nooit goed geweest in het afstellen van de wagen, de versnellingsbakverhoudingen en de vleugels is natuurlijk niet moeilijk, maar de rest. Hoe ver gaan jullie met het afstellen, proberen jullie echt alles tot in de puntjes af te stellen?

Verwijderd

Ik rijd 1.40 met toetsenbord.

• Schuey
  • Nu online
Napalm schreef op 20 March 2003 @ 22:05:

ey das een leuke conclusie :D Ik dacht namelijk zelf dat ik alles verloor in de eerste sectie, dan gaat Schuey zich nu op de 2e concentreren :*)

heb de hotlap van boktor nog eens nauwkeurig bekeken en ik weet hoe het komt dat hij sneller is :)
- de bocht voor het eerste meetpunt (gear 2) neemt hij heel goed
- de bocht nvoor het eerste lange rechte stuk gaat bij mij nog steeds niet goed...

Dat is het zo een beetje denk ik (hoop ik :P), net een rondje gereden van 1:36:300 maar was vergeten te saven aangezien ik vergeten was wat mijn vorige record was :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Schuey op 21-03-2003 12:02 ]

• Schuey
  • Nu online
code:
1
2
3
4
5
BoKToR        1:35.424
Schuey        1:36.300

sorry dat moest natuurlijk edit zijn |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Schuey op 21-03-2003 12:01 ]

• JeroenTheStig
Wmm schreef op 20 March 2003 @ 23:08:
Heel leuk dit topic.
Ik heb vroeger heel erg veel Grand Prix 2 gespeeld, Grand Prix 3 wat minder maar ook nog veel, alleen Grand Prix 4 heel erg weinig, weet niet hoe het komt :).

Gaan jullie na de Grand Prix van dit weekend strijden om de snelste tijd op Brazilie?
In dat geval ga ik zeker ook es wat proberen, Brazilie ligt me wel en het is natuurlijk erg leuk om ze je krachten te meten.
Ik heb alleen een probleem, ik ben nooit goed geweest in het afstellen van de wagen, de versnellingsbakverhoudingen en de vleugels is natuurlijk niet moeilijk, maar de rest. Hoe ver gaan jullie met het afstellen, proberen jullie echt alles tot in de puntjes af te stellen?
Ik ben ook niet goed in het afstellen van de wagen, bij het afstellen weet ik alleen wat ik doe en wat de auto doet als ik de vleugels verander, de rembalans verander, en de versnellingsbakverhoudingen.

Voor de rest knoei ik ook wel met de rollbars dacht ik.. weet zo ff niet meer zeker wat de naam daar van is. Maar de achterkant zet ik altijd wat losser dan standaard staat ingesteld. Dan kun je wat beter smijten met je auto.

Verwijderd

Ik begin altijd met het verstellen van de vleugels. Ikzelf heb altijd een voorkeur gehad aan iets meer extra vleugel. Momenteel denk ik dat ik in de eerste 2 bochten flink wat kan winnnen door een andere lijn te rijden. Want ik verlies daar het meest. En voor de rest zit het met mijn toptsnelheid wel ok. Op de rechte stukken rond de 306 km/h :)

• Napalm
ND schreef op 20 March 2003 @ 22:27:

Napalm, stuur me je set up + hotlap, dan probeer ik je te helpen :)
Heb mijn hotlap en setup even openbaar gemaakt. B)

Hoop dat de link zo werkt.

Hotlap http://www.xs4all.nl/~nrth/download/gp4/jc139494mal.hlb

Setup http://www.xs4all.nl/~nrth/download/gp4/jcq3a.csb

Alweer 2 dagen niet gereden ivm werken. (vervelende hobby)

• JeroenTheStig
En de stand van Maleisie:

code:
1
2
3
4
5
BoKToR        1:35.424
Schuey        1:36.300

De volgende GP is die van Brazilie. Laten we die nu massaal gaan rijden :)

• ND863

ND863

Napalm schreef op 22 maart 2003 @ 17:13:
[...]

Heb mijn hotlap en setup even openbaar gemaakt. B)

Hoop dat de link zo werkt.

Hotlap http://www.xs4all.nl/~nrth/download/gp4/jc139494mal.hlb

Setup http://www.xs4all.nl/~nrth/download/gp4/jcq3a.csb

Alweer 2 dagen niet gereden ivm werken. (vervelende hobby)
Ik heb ze nog niet gezien, maar de volgende race is dus Brazilie, wil je nog dat ik je hotlap analyseer (niet dat ik prof ben ofzo :P maar misschien zie ik wat dingen) of laat je Sepang zitten? :)

• Napalm
ND schreef op 23 March 2003 @ 18:16:
[...]

Ik heb ze nog niet gezien, maar de volgende race is dus Brazilie, wil je nog dat ik je hotlap analyseer (niet dat ik prof ben ofzo :P maar misschien zie ik wat dingen) of laat je Sepang zitten? :)
Ik heb inderdaad mijn spullen al in het vliegtuig zitten, dus met frisse moed op naar Brasil. Als ik dan effe eerder mijn hotlap on line zet heeft het denk ik meer zin.

Maar bedankt voor het aanbod.

Intussen zijn we een 3 tal uren verder.

Heb al even gereden op Brasil en aangezien er nog geen tijden staan bijt ik maar het spits af.

Zal wel seconden sneller kunnen maar in de vrije training heb ik een 1.15.627 neergezet. Heb nog niet met andere auto's gereden dus geen vergelijk. (Misschien ligt iedereen wel dubbel om deze tijd) :+

Voor de liefhebber ook de tussentijden en andere info.

Sectie 1 : 23.183
Sectie 2 : 53.627
Topspeed rechte stuk net voor rempunt 315 km/h

Hotlap - http://www.xs4all.nl/~nrth/download/gp4/jc115627.hlc
Setup - http://www.xs4all.nl/~nrth/download/gp4/jc115627.csc

[ Voor 41% gewijzigd door Napalm op 23-03-2003 22:27 . Reden: even een paar extra details ]

Verwijderd

Ik ben inmiddels al aangekomen in brazil en ik heb de eerste meters er al op zitten. Het is eerder een shakedown dan dat ik echt voor een tijd heb gereden. :P

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 14:15:
Ik ben inmiddels al aangekomen in brazil en ik heb de eerste meters er al op zitten. Het is eerder een shakedown dan dat ik echt voor een tijd heb gereden. :P
Ja ik ook :P (bochten waar ik met gemak 2x zo hard doorheen kan gaan enzo :P)

-----------------------------------------------------------------------

Met een zeer losse setup 1:14,93 gereden, en er moet zeer veel hieruit te halen zijn (minstens 2 seconden) :7 Ik kan de wagen nu niet eens over ee kerb sturen of hij wil al achterstevoren. De haakse bocht voor de start/snelle flauwe bochten, kan ik met mn setup niet eens beetje hard overheen gaan (igg niet vol, laat staan als ik er remmend op rijd) dan moet ik tegensturen om mn achterkant niet te zien, maar daar is de andere kant van de weg alweer hoor.....en hoppa het grind/zand in :P

------------------------------------------------------------------------

En nu staat de mijne op 1:14,723 nadat ik mn vorige setup perongeluk met een standaard setup heb overschreven |:(

code:
1
2
ND          1:14.723
Napalm      1.15.627

Morgen weer verder, dit kan veel sneller :)

[ Voor 64% gewijzigd door ND863 op 24-03-2003 19:32 ]

• JeroenTheStig
Ik heb nog geen tijd neer kunnen zetten, mijn vliegtuig heeft wat vertraging :p

• Psychokiller
  • Niet online
Heb er vorige week op gereden voor diezelfde league, dus ook al een redelijke tijd :D
Kunt hotlap downloaden van hotlaps.de, waar die op plaats 4 staat op 2 tienden van het WR.
(http://hotlaps.gamesurf.tiscali.de/gp4/) dus.
Mocht het niet lukken om uit de lap de setup te halen zeg het even, dan zal ik um wel even plaatsen hier.

Car #23, driven by haiko benthem (rabobank - porsche)
Power: 855 BHP, weight 607 kg, fuel laps: 1.0
Lap time: 1:11.068 (split1 0:21.795, split2 0:50.160)

code:
1
2
3
Psychokiller 1.11.068 +0.000
ND           1:14.723 +3.655
Napalm       1.15.627 +4,559

Verwijderd

Ik heb mijn nieuwe ronde tijd verbeterd.!! 1.16.411
En dat alleen maar met het afstellen van de vleugel. :)

Verwijderd

Rijden jullie zijnde met stuur dan met alle hulpmidddelen aan ?
Of hebben jullie sommige dingen uitstaan , en zo ja , wat dan !

(8>

• Schuey
  • Nu online
Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 11:14:

(8>
alles uit natuurlijk 8) En als het echt niet lukt wil ik weleens tractioncontrol aanzetten, maar dat rijd kut imo :P

Trouwens brasil kom ik na 3 rondjes nog niet verder dan 1:19.xxx ;) Wel een rotbaan, zou er niet graag rijden in het echt. De laatste sectie bij die laatste bochtjes als je daar even van de baan gaat lig je gelijk 2 meter naar beneden :D

• Psychokiller
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 11:14:

(8>
Enkel F8 aan staan op 10% ofzo.
Rij sinds Gp2 met stuurhulp aan, en als je dat zo aangeleerd hebt, leer je dat niet zo snel meer af :D
Heb niet het gevoel sneller te kunnen door het uit te zetten iig, dus heb het vooralsnog gewoon aan.

• Wmm

Wmm

Ik heb ook maar es het vliegtuig gepakt en de Ferrari van Schumacher gestolen.
Na een tijdje rijden kwam ik tot een tijd van 1.15.766 met de setup van Napalm.
Der zit nog wel meer in maar daarvoor moet ik nog wat meer oefenen :).

• JeroenTheStig

(8>
Alles uit, geen stuurhulp enz. Traction control gebruik ik soms wel. Maar ik ben er achter gekomen dat het op sommige circuits zeker geen voordeel is (zoals monaco :) )

Verwijderd

(8>
Ik rijd alleen met keybord maar dat is ook wel aan mijn tijden te zien.

• Napalm
Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 11:14:

(8>
Ik rijd met een Thrustmaster Force GT, maar de force uitgeschakeld. Verder rijdt ik incl F4 (geen schade, omdat ik na een iets te snelle bocht, niet geheel opnieuw wil starten en de baan is verder toch leeg)

Traction Control staat aan en automatisch schakelen (maar op schakelen doe ik wel weer met de hand.) Stuurhulp staat uit en de pedalen staan allemaal op "zeer" gevoelig.

Gezien de tijden die ik rijd ben ik nog niet echt tevreden. Ook al omdat ik in GP2 toch echt beter presteerde. Ik reed toen echter 2 uur per dag en dat kan ik momenteel niet voor elkaar krijgen.

Op Brasil schiet ik weer geen zak op. Bij veranderingen aan mijn setup ga ik eerder de verkeerde kant op. Nou was Brasil ook al geen favoriet bij mij (Sepang ook niet, waarom race ik eigenlijk 8) )

Maar zoals ik al zei, uit mijn GP2 tijdperk weet ik dat oefenen het enige is wat helpt en op een gegevn moment schiet je door die barriere waar je aldoor tegen vecht en dan denk je, was dat nou zo moeilijk. Nu maar hopen dat ik met het ouder worden de feeling niet kwijt ben geraakt. :?

Verwijderd

Ik vind brazil wel een heerlijk circuit. Het licht me wel. Ik kan een beetje met de wagen gooien. Al is een foutje ook snel gemaakt op het circuit.

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
Leuk om te lezen dat men hier ook geniet van Gp4.
Ik ben nu zelf ook bezig op brazilie in de league waar ik rijd (www.gpchampionship.com)
Echter ging het daar overwacht regenen, dus heb ik niet verder goefend op een droge baan :)
code:
1
2
3
4
Red Baron    1:11.426 +0.358

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Schuey
  • Nu online
Napalm schreef op 27 maart 2003 @ 11:50:
[...]

Ik rijd met een Thrustmaster Force GT, maar de force uitgeschakeld. Verder rijdt ik incl F4 (geen schade, omdat ik na een iets te snelle bocht, niet geheel opnieuw wil starten en de baan is verder toch leeg)

Traction Control staat aan en automatisch schakelen (maar op schakelen doe ik wel weer met de hand.) Stuurhulp staat uit en de pedalen staan allemaal op "zeer" gevoelig.

Gezien de tijden die ik rijd ben ik nog niet echt tevreden. Ook al omdat ik in GP2 toch echt beter presteerde. Ik reed toen echter 2 uur per dag en dat kan ik momenteel niet voor elkaar krijgen.

Op Brasil schiet ik weer geen zak op. Bij veranderingen aan mijn setup ga ik eerder de verkeerde kant op. Nou was Brasil ook al geen favoriet bij mij (Sepang ook niet, waarom race ik eigenlijk 8) )

Maar zoals ik al zei, uit mijn GP2 tijdperk weet ik dat oefenen het enige is wat helpt en op een gegevn moment schiet je door die barriere waar je aldoor tegen vecht en dan denk je, was dat nou zo moeilijk. Nu maar hopen dat ik met het ouder worden de feeling niet kwijt ben geraakt. :?
dat herken ik best wel idd :D

• JeroenTheStig
zo, ik ben eindelijk aangekomen in Brazilie, ik heb even een paar rondjes gereden met de standaard setup. M'n tijd staat nu op 1:14.049

code:
1
2
3
4
5
BoKToR       1:14.049 +3.019

mijn hotlap staat op het volgende adres:
http://www.winkhem.com/jeroen/boktor.hlc

[ Voor 55% gewijzigd door JeroenTheStig op 28-03-2003 20:54 ]

• Phydomir
  • Laatst online: 13:01

Phydomir

Dennis

Red Baron schreef op 27 maart 2003 @ 12:08:
Leuk om te lezen dat men hier ook geniet van Gp4.
Ik ben nu zelf ook bezig op brazilie in de league waar ik rijd (www.gpchampionship.com)
Echter ging het daar overwacht regenen, dus heb ik niet verder goefend op een droge baan :)
code:
1
2
3
4
Hej, daar doe ik sinds 3 dagen ook aan mee, rij in de FFord klasse, echte naam is Dennis Gerressen...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• ND863

ND863

Leuk man dat hier men probeert om de Pro-Leag rijders bij te benen. PRACHTIG! :D We hebben wel veel in te halen, een volle 3 seconde!!! :D

• bassio
  • Laatst online: 16:48
Ik ben gisteren ook weer begonnen en kwam na een aardig tijdje sturen op een hoge 1.15 uit.

Ik ga nu mijn best doen om er een 1.14 uit te persen alhoewel het lastig is.

Zijn er trouwens nog beperkingen aan het gebruik van hulpmiddelen? Ik gebruik nu alleen Traction controle en Indestructible. Ik hoop snel een hotlap te kunnen tonen hier.

• JeroenTheStig
Indestrucible heb je toch helemaal niet nodig? :? Ik bedoel, kaatsen via de muur gaat echt niet sneller hoor ;)

Mijn probleem ligt bij het afstellen van de wagen. Vleugels, rembalans en versnellingsbakverhoudingen veranderen is niet zo'n probleem, maar de advanced options gaan mij wat te ver... Iemand nog tips hierover misschien?

Ik ga straks beginnen met een setup voor Brazilie, tot nu toe heb ik de standaard afstelling van gp4 gebruikt. Ik denk dat er nog wel een vette seconde vanaf kan

• bassio
  • Laatst online: 16:48
Ik rij met indestructable omdat ik soms nog wel eens uit de bocht vlieg en dan weer terug de pits in moet. Vandaar. Sneller ga je er inderdaad niet door.

Mijn snelste tijd is overigens 1.13.569.

1.13.569

Maar hier kan volgens mij nog wel een halve seconde vanaf omdat ik een paar flinke fouten gemaakt heb, vooral in het midden gedeelte. We blijven het proberen.

Vind trouwen voor de echt snelle mensen: _/-\o_ _/-\o_

Moet er gewoon nog een dikke 2,5 seconden vanaf halen. Ik vraag me af of me dat gaat lukken :?

• JeroenTheStig
code:
1
2
3
4
5
6
bassio       1:13.569 + 2.501
BoKToR       1:14.049 +3.019

Jammer dat er nog geen afstellingen zijn gepost ;)
Ik ga zo maar eens een begin maken met mijn afstelling. Hopelijk kan ik de tijd van bassio dan pakken, want die andere twee lijken onmogelijk

• Schuey
  • Nu online
shit ey kijk ik 2 dagen niet :P Moet ik ineens 1.11 verslaan :D
Mgoed je mag mijn tijd op 1.15.xxx zetten, heb eergisteren nog een paar rondjes gereden :)

Sterker nog, ik zal de motor nu maar eens starten :D

• JdM
  • Registratie: Februari 2002

JdM

Humbled

Misschien een maffe vraag, maar : waar kan ik de teller op km's/U zetten ipv mijlen?

• Schuey
  • Nu online
in de workshop kan je dat doen :)

woei ronde tijd verbeterd :D
1:14.8xx

[ Voor 70% gewijzigd door Schuey op 29-03-2003 11:45 ]

• JeroenTheStig
woei :D
na een beetje aan m'n auto te hebben gesleuteld heb ik er een vette seconde vanaf gereden. Hij staat nu op 1:13.225

hotlap: http://www.winkhem.com/jeroen/boktor.hlc
setup: http://www.winkhem.com/jeroen/boktor.csc

code:
1
2
3
4
5
6
BoKToR       1:13.225 +2.157
bassio       1:13.569 +2.501

ps: wil iedereen z'n eigen tijd ff in de rondetijden tabel plaatsen?

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenTheStig op 29-03-2003 12:07 ]

• ND863

ND863

Aaarg, ik moet GP4 nog herinstallen na mn format :( (en ben dus ook mn halve setup kwijt :()

• JeroenTheStig
Het lukt me maar niet om in de 1:12 te rijden :(

wat zijn de afstellingen van de snelste 2?

• Psychokiller
  • Niet online
BoKToR schreef op 29 March 2003 @ 14:24:
Het lukt me maar niet om in de 1:12 te rijden :(

wat zijn de afstellingen van de snelste 2?
Hiero: Setup Brazilie 1.11.068
Meer als 1 snelle ronde gaatie niet mee, dus 2 liter in de wagen stoppen, de ronden uit de pits onder de 4e versnelling blijven en dan de hotlap gas derop!

Verwijderd

Psychokiller schreef op 29 March 2003 @ 15:01:
[...]

Hiero: Setup Brazilie 1.11.068
Meer als 1 snelle ronde gaatie niet mee, dus 2 liter in de wagen stoppen, de ronden uit de pits onder de 4e versnelling blijven en dan de hotlap gas derop!
Ik rijd mijn snelste ronden altijd met een litertje of 6 á 7 :P
Dat komt omdat ik mijn afstelling altijd zo maak dat ik meer dan 4 liter moet hebben voor een goede wegligging. Klinkt misschien raar, maar ik rij dus sneller met iets meer benzine dan minder. Is moeilijk te verklaren en uit te leggen ;)

• JeroenTheStig
KICK!

edit:
hmm, zojuist zag ik toch echt mijn laatste bericht als laatste post, wat meer dan 24 uur is geleden, probleempje met exploder? sorry voor de kick binnen de 24 uur

[ Voor 95% gewijzigd door JeroenTheStig op 30-03-2003 14:46 ]

• JeroenTheStig
ik heb even de setup van Master[ed] Psychokiller gebruikt, daar heb ik een tijd van 1:12.663 mee neergezet.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenTheStig op 31-03-2003 20:13 . Reden: verkeerde naam, oops ]

Verwijderd

Nou ik ben nog een beetje roestig op Interlagos, want ik kom nog niet onder de 1,15 :D

Ik merk in ieder geval wel bij mij dat ik het beter vind als ik me wagen zo laag mogelijk bij de grond heb, liefst voor wat lager dan achter. Het vereist dan wel een hoop packers, maar ach :P

Ik zal vanavond even proberen om lager te komen. Ik rijd by the way met toetsenbord.

• JeroenTheStig
tussenstand:

code:
1
2
3
4
5
6
BoKToR       1:12.663 +1.595

• Wmm

Wmm

code:
1
2
3
4
5
6
7
Wmm          1:15:325 +4.257

Ik heb mijn tijd er ook ff tussengezet :P.
Ik hoop dat ik er in de komende week nog wat vanaf haal, ik heb iig wel het gevoel dat het kan (als ik naar jullie tijden kijk dan kan het zeker :)).

• Napalm
Voel me zolangzamerhand wel het sukkeltje. :+

Ik ben nu dus alweer 2 avonden bezig om mijn eigen tijd te halen. Is vandaag dus ook gelukt maar ja, we willen niet evenaren maar sneller.

Ook de supersnelle setup geprobeerd en nog blijf ik op mijn eigen tijd steken.

Maar goed morgen is er weer een dag. Vandaag geef ik de nachtdienst maar de schuld, zijn je reflexen altijd wat minder. ;)

• Fox-Racing
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Fox          1:13.602 +2.534
Wmm          1:15:325 +4.257

Hey Cool een hotlap competitie....
kan ik m'n tijden beetje aan jullie optrekken, aangezien ik
volgende week Brazilie moet rijden in HawkEyE offline championship..

Heerlijke setup trouwens Psychokiller _/-\o_
... ik ben echt een ramp in die dingen...
zodra er verbeteringen zijn post ik ze.. :*)

waar rijden jullie trouwens mee ???
mischien leuk om er achter te zetten...
ik ben een keyboard racer...
(heb een MoMo stuur maar ben nog niet zo snel met stuur als keys)

[ Voor 15% gewijzigd door Fox-Racing op 01-04-2003 00:01 . Reden: vergeet wat.. ]

RichardVos.nl

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste