Toon posts:

Msi Geforce 3 Ti 500

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een Msi gf3 en er een paar probleempjes mee :
elke keer als ik nieuwe drivers van Nvidia donwload dan werkt er wel weer een spel niet. waaar kan dit aan liggen, en heeft iemand anders er met deze kaart ook last van want nou kan ik gewoon niet het maximale uit mijn videokaart halen etc.

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Wat bedoel je met "werkt er wel weer een spel niet"? Cracht ie of start ie niet eens op? Heb je je vidcard overgeclockt?? Uninstall je de vorige drivers wel eerst voordat je de nieuwe installeerd?

[ Voor 28% gewijzigd door potatox op 14-03-2003 11:43 ]

--

Verwijderd

oftewel: gewoon meer informatie nodig

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 11:46:
oftewel: gewoon meer informatie nodig
Precies ;)

--

Verwijderd

Nee, geen last van, heb zelf ook een GF3, ik gebruik de nieuwste detonators en heb nergens last van, dus het zal wel een specifiteit van jouw systeem zijn.

Post 'ns wat meer info.

Verwijderd

Post eens alle info van je pc, van moederbord tot windows versie, want hier kunnen we natuurlijk niks mee.

Verwijderd

Topicstarter heeft er geen zin meer in zo te merken. Topic starter zoals hierboven al staat post meer informatie over je pc en lees de FAQ. Je wilt graag dat we jou helpen dus dan moet je het ons niet moeilijker maken dan het is.

Verwijderd

Hey welkom op GoT :)

Lees dit effe voordat je een topic opent, Welkom in Videoplanken & Beeldkanonnen ! en ook dit: Wat zijn de beste drivers voor mijn videokaart? het is eigenlijk een kwestie van uitproberen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 15:29 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * nog eens goed door ajb, dit schiet niet op zo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.