The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
In Win98 start hij ook niet gelijk op maar als je dan rechtermuisknop openen doet dan werkt ie wel.
edit: Rechtermuisknop en dan openen is door de CD-ROM bladeren en heeft niks met autorun te maken.
[ Voor 33% gewijzigd door DeMoN op 14-03-2003 10:12 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ter beveiliging kan 'autorun' van een CD op de computer (OS-sturing) uitgeschakeld zijn (mijn voorkeursinstelling, maar iedereen weet dan ook dat ik een paranoide control-freak ben
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Zet een autorun.inf op de CD en zet daarin:
open=[exepath\]exefile [param1 [param2] ...]
exefile kan dus waarschijnlijk wel door die file van jou vervangen worden...
[ Voor 69% gewijzigd door Ruzor op 14-03-2003 10:26 ]
[autorun]
open = fotoalbum.chm
icon = icoon.ico
Dat lijkt me toch wel goed maar 't lukt niet echt.
Is dit niet iets met WinXP?
Nog een keer goed lezen. Je moet een exefile openen met als parameter fotoalbum.chm.w_beens schreef op 14 maart 2003 @ 10:32:
Ik heb het ook zo gedaan:
[autorun]
open = fotoalbum.chm
icon = icoon.ico
Dat lijkt me toch wel goed maar 't lukt niet echt.
Is dit niet iets met WinXP?
Kijk ook eens in de autorun.inf van andere CDs, variant op de manier hoe de meesten (ik ook) hebben leren programmeren
[ Voor 18% gewijzigd door Freee!! op 14-03-2003 10:36 ]
Of snap ik het nu nog niet??
bericht van Ruzor:exefile kan dus waarschijnlijk wel door die file van jou vervangen worden...
[ Voor 36% gewijzigd door WOrange op 14-03-2003 10:49 ]
Welk programma gebruik je normaal gesproken om .CHM bestanden te openen?w_beens schreef op 14 March 2003 @ 10:47:
Ik snap het, ongeveer, waar kan ik ergens zo'n exe bestand vinden??
Of snap ik het nu nog niet??
Even voor de goede orde: de meeste programma's hebben de extensie '.EXE' van executable en daarom worden programma's ook wel exefiles genoemd.
Misschien een oplossing?
Die exefile is dus gewoon de exefile waarmee je die chm opent, zoek ff hoe je precies dat dan in die autorun.inf moet zetten, maar daarin komen dus en die exefile en je chm bestand (als parameter).
[ Voor 15% gewijzigd door Ruzor op 14-03-2003 11:15 ]
Verwijderd
open=winopen bestand.chm
Hierbij opent hij het bestand waar hij het mee moet openen.