Sygate port mapping

Pagina: 1
Acties:

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 18:42
Bij een vriend van mij hebben ze hun (chello) internet gedeelt door middel van de nieuwste Sygate Home edition software op de server. Dit werkt goed alleen nu wil hij op een client pc software zetten ( sphereserver ) om het spel Ultima Online te hosten. Nu kunnen andere spelers (buiten hun netwerk dus) niet connecten op die client pc. Dit komt dus omdat sygate die client pc niet open zet voor het internet. Nu moet hij dus op de server de poort (2593) naar zijn interne ip laten verwijzen maar dit wil maar niet lukken...
Hoe stel je dit in zodat andere spelers van buiten het netwerk op die client pc kunnen komen? We hebben al bij acces rules gekeken en van alles geprobeert om de poort 2593 te verwijzen naar die client pc. Tot zo ver geen geluk.
Via de search heb ik gevonden dat je ook iets in het bestand apprule.cfg kon zetten zodat het wel kon werken alleen bestaat dit bestand niet op de server :S

Hebben jullie mischien suggesties?

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
dit topic gaat dan wel over bankieren maar ik denk dat het ook wel werkt voor jouw spel: Poortmapping Sygate voor bankieren

trouwens, deze is ook erg informatief: portmappen