"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
Je moet het vragen aan een installateur die het installeert bij bedrijven. (groene busjes enzo) die weten het wel.
tja kpn heeft toch ook een programmaatje dat als je met je modem inbelt en iemand probeert jou te bellen dat de verbinding verbroken wordt en dat je dus gewoon gebeld kunt worden.
Dan lijkt het mij logisch dat ze zoiets ondersteunen.
Toch gek dat ik dan bij het debuggen niets binnen zie komen. Waar kan ik dat programma vinden? Misschien kan ik via dat programma nog extra info vinden.larsemenneke schreef op 13 maart 2003 @ 16:07:
tja kpn heeft toch ook een programmaatje dat als je met je modem inbelt en iemand probeert jou te bellen dat de verbinding verbroken wordt en dat je dus gewoon gebeld kunt worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Devster op 13-03-2003 16:08 ]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Voorzover ik weet (Ex-ISDN monteur), is het D-kanaal niet standaard geactiveerd, het word hier gebruikt voor het signaal van een alarminstallatie en pin-automaten.
Dat "call bumping", wat je noemt zal enkel een protocol zijn wat vanuit de KPN-centrale gestuurd kan worden, maar als een medewerker van KPN dat zelf al niet kan vertellen......... misschien zijn ze hier (nog)niet zover...
Het is in ieder geval zeker voor 100%, dat het D-kanaal niets doet op een conventionele ISDN lijn, misschien dat je daar al wat aan hebt
Dat "call bumping", wat je noemt zal enkel een protocol zijn wat vanuit de KPN-centrale gestuurd kan worden, maar als een medewerker van KPN dat zelf al niet kan vertellen......... misschien zijn ze hier (nog)niet zover...
Het is in ieder geval zeker voor 100%, dat het D-kanaal niets doet op een conventionele ISDN lijn, misschien dat je daar al wat aan hebt
hmmm ik heb het niet helemaal goed uitgelegd. Het programma schakelt automatisch je verbinding door via *21Devster schreef op 13 March 2003 @ 16:07:
[...]
Toch gek dat ik dan bij het debuggen niets binnen zie komen. Waar kan ik dat programma vinden? Misschien kan ik via dat programma nog extra info vinden.
Als iemand je belt en je bent aan het internetten dan schakelt het programma het gesprek automatisch door naar je voicemail. Het werkt alleen maar met pstn, NIET met isdn.
Info: klik hier
Dat is dus niet wat ik zoek. Ik zoek naar een signalering over het D-kanaal, zodat de Cisco 803 Router weet dat hij één van de B-kanalen moet droppen.larsemenneke schreef op 13 March 2003 @ 16:13:
[...]
hmmm ik heb het niet helemaal goed uitgelegd. Het programma schakelt automatisch je verbinding door via *21
Als iemand je belt en je bent aan het internetten dan schakelt het programma het gesprek automatisch door naar je voicemail. Het werkt alleen maar met pstn, NIET met isdn.
Info: klik hier
Hmm.. ik dacht dat dingen als het aangeven van het DSN waarvoor de oproep bedoelt is ook via het D-kanaal gingen..Radian schreef op 13 March 2003 @ 16:09:
Voorzover ik weet (Ex-ISDN monteur), is het D-kanaal niet standaard geactiveerd, het word hier gebruikt voor het signaal van een alarminstallatie en pin-automaten.
hmm op de kpn site staat bij isdn dat als je beide lijnen gebruikt om te internetten dat je dan gewoon onbereikbaar bent. schijnbaar is dat dus niet mogelijk wat jij wilt.
Er gaat niets via het D-kanaal als het niet aan staat, zo moet je het zien en standaard staat het D-kanaal uit.Bigs schreef op 13 maart 2003 @ 16:17:
[...]
Hmm.. ik dacht dat dingen als het aangeven van het DSN waarvoor de oproep bedoelt is ook via het D-kanaal gingen..
Ben ik nou gek of was het D-kanaal zoieso nodig om een verbinding op te zetten?
Dat het misbruikt kan worden wist ik al, ik heb hier een keer iemand gezien die een schaakprogje over het D-kanaal gratiz liet communiceren
Dat het misbruikt kan worden wist ik al, ik heb hier een keer iemand gezien die een schaakprogje over het D-kanaal gratiz liet communiceren
Er is al een eerder topic over geweest, maar wel met andere bewoordingen. Vandaar dat ik ze ook niet tegenkwam met keywords als "aco" en "call bumping" 
Met ISDN dubbel inbellen en toch gebeld worden
Ook hier geen oplossing helaas, anders dan "werkt niet/wordt niet ondersteund".
Met ISDN dubbel inbellen en toch gebeld worden
Ook hier geen oplossing helaas, anders dan "werkt niet/wordt niet ondersteund".
Pagina: 1