Nadat ik nieuwe nvidia drivers installeerde, kon ik een spel niet meer spelen. De gehele computer liep vast. Ik heb de drivers weer weggehaald, maar de computer vraagt nu elke keer dat ie wordt opgestart, om een stuurprogramma te installeren. Op de cd die ik bij aankoop kreeg, staat maar de helft van de files die nodig zijn om dat stuurprogramma te installeren. Waneer deze geinstalleerd is, blijft deze maar vragen voor stuurprogramma voor pci-agp card.
Verder loopt de computer steeds vast, de taak 'CMP' veroorzaakt een fout en wanneer ik die afsluit kan ik weer verder. Hij geeft vervolgens maar in 16 kleuren en 640 * 480 resolutie. Dit kan ik niet veranderen. disabled
Ik heb verschillende nvidia drivers gedownload, maar wanneer ik deze installeer en weer opnieuw opstart, veranderd er helemaal niks.
Mijn instellingen: Plug and play monitor (is dit de juiste instelling?) Stuurprogramma: standaard windows stuurprogramma.
Bij beeldschermadapters staat: standaard pci videoadapater (VGA)
Mijn videokaart: Geforce2 MX 400
Wat kan ik hieraan doen?
Verder loopt de computer steeds vast, de taak 'CMP' veroorzaakt een fout en wanneer ik die afsluit kan ik weer verder. Hij geeft vervolgens maar in 16 kleuren en 640 * 480 resolutie. Dit kan ik niet veranderen. disabled
Ik heb verschillende nvidia drivers gedownload, maar wanneer ik deze installeer en weer opnieuw opstart, veranderd er helemaal niks.
Mijn instellingen: Plug and play monitor (is dit de juiste instelling?) Stuurprogramma: standaard windows stuurprogramma.
Bij beeldschermadapters staat: standaard pci videoadapater (VGA)
Mijn videokaart: Geforce2 MX 400
Wat kan ik hieraan doen?