Toon posts:

nvidia drivers en stuurprogramma spoorloos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik nieuwe nvidia drivers installeerde, kon ik een spel niet meer spelen. De gehele computer liep vast. Ik heb de drivers weer weggehaald, maar de computer vraagt nu elke keer dat ie wordt opgestart, om een stuurprogramma te installeren. Op de cd die ik bij aankoop kreeg, staat maar de helft van de files die nodig zijn om dat stuurprogramma te installeren. Waneer deze geinstalleerd is, blijft deze maar vragen voor stuurprogramma voor pci-agp card.

Verder loopt de computer steeds vast, de taak 'CMP' veroorzaakt een fout en wanneer ik die afsluit kan ik weer verder. Hij geeft vervolgens maar in 16 kleuren en 640 * 480 resolutie. Dit kan ik niet veranderen. disabled

Ik heb verschillende nvidia drivers gedownload, maar wanneer ik deze installeer en weer opnieuw opstart, veranderd er helemaal niks.

Mijn instellingen: Plug and play monitor (is dit de juiste instelling?) Stuurprogramma: standaard windows stuurprogramma.
Bij beeldschermadapters staat: standaard pci videoadapater (VGA)

Mijn videokaart: Geforce2 MX 400

Wat kan ik hieraan doen?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Dit even proberen:

klik :)

Vervolgens niet de nieuwste Nvidia drivers downloaden. Die lijken het slechter te doen op een Geforce 2.

En dan weer opnieuw proberen. Haal dat CMP proggie even uit je opstarten sleutel van je register. Maar maak daar eerst een backupje van zodat je het simpel weer kan importeren als het toch nodig bleek te zijn.. :)

[ Voor 14% gewijzigd door DeMoN op 13-03-2003 16:02 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Inderdaad, detonators goed deinstalleren, en vervolgens 21.83 WHQL downloaden en installeren. Hoger dan dat moet je met een GF2MX niet gaan... ik heb exact dezelfde verschijnselen thuis gehad en sinds ik terug ben gegaan naar 21.83 geen enkel vuiltje meer aan de lucht :)

Verwijderd

Topicstarter
Detonators destroyer werkt wel, maar vind geen drivers. In mijn software list, staat niets over drivers :-(
Op guru3d staat wel die destroyer, maar die werkt vanaf 6.xx
Destroyers voor mijn versies zie ik niet.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 17:36:
Detonators destroyer werkt wel, maar vind geen drivers. In mijn software list, staat niets over drivers :-(
Op guru3d staat wel die destroyer, maar die werkt vanaf 6.xx
Destroyers voor mijn versies zie ik niet.
Hij werkt wel? Maar hij werkt niet??

:?

Leg even beter uit asjeblieft :)

Trouwens als je XP hebt staat ook in de FAQ wat je daar aan kan doen. Check de link die ik eerder gaf ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows ME. Ik heb detonator destroyer gedownload en gestart, deze zegt bepaalde bestanden gedelete te hebben. Nu wil ik vervolgens nieuwe drivers installeren bijv. 21.83, maar de wizard vraagt de locatie op te geven, en als ik dan de map aangeef van die 21.83, dan kan ik niet op OK drukken, die is disabled.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt weer allemaal. Na de tip dat ik beter een .exe kon vinden met 21.83 doet ie het weer fantastisch, bedankt allemaal
Pagina: 1