Toon posts:

substitute

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik weet wat een substitute is, maar ik weet alleen niet hoe ik het moet realiseren.
Wat ik wil is een *.cmd maken waarin ik verschillende substitus aanmaak. Dit wil ik dan plaatsen in de startup folder.

En weet iemand of de directory's waar ik dan naar toe wil ook geshared moeten zijn, of is de hidden admin share voldoende.

ik werk met nt4

Verwijderd

Topicstarter
oh even als aanvulling: het gaat me dus eigenlijk wat ik precies in de regels moet zetten.

de inhoudelijke commandoregel dus.

Verwijderd

bedoel je niet gewoon het 'subst' commando? 'subst t: c:\temp' bijv. zorgt ervoor dat t: verwijst naar c:\temp.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 14:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

code:
1
subst /?

Suc6

Tijd voor een nieuwe sig..

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 14:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Welkom!

Leuk dat je ook bij Gathering of Tweakers bent gekomen. Als je hier op een forum wil overleven heb ik een paar tipjes voor je.

Lees ten eerste eens de algemene FAQ door, dan weet je wat wij van jou verwachten, en wat je daar allemaal wel niet voor terugkrijgt lijkt me duidelijk. Staan ook nog wat tips en tricks in die ik hier niet allemaal kan opnoemen.

Als je een vraag hebt over een onderwerp, zoek je eerst het juiste forum op.
In dit geval zou het gaan om het Windows Operated Systems forum.
Maar als je daar aangekomen bent, is het vóór je begint te posten aan te raden om eerst de FAQ van dat forum nog eens door te bladeren. Dat is in dit geval Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Daarnaast kijk je even met de search of de vraag die jij wil stellen toevallig niet al een aantal keer voorbij is gekomen. If so: lees de informatie die je dan vind eens door, dan heb je het antwoord al gevonden, en voorkom je irritatie bij de overige forumbezoekers, die een dergelijke vraag al duizende keren voorbij hebben zien komen.

Verder wilde ik ook deze je niet onthouden: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Ik hoop dat je een leuke tijd op het forum tegemoet gaat! Succes!

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.