My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Je ging er toen ook niet meer op in nadat ik het uitgelegd had. Ik wilde je alleen even aangeven dat het niet de eerste keer is en dat jij alles mbt de crew nogal wantrouwt en zo negatief mogelijk interpreteert. Overigens vind ik je uitspraken over de crew in dit topic ook om te kotsen hoor,Wat een gelul. Een antwoord uit 2001 , we zijn nu in 2003 beland.
Dat zou je denken?Mensen veranderen van gedachte, worden positiever, wijzer etc.
SureIk heb nooit een mail ontvangen met aangepaste regels etc dus ze zijn verplicht mijn oude posts allemaal te verwijderen.
Lekker stoken? Er zijn ook ex moderators die mij een eikel vinden, wees gerust hoor.. Ik hoor via via al dat ex moderators niets met hlpdsk te maken willen hebben. Dat zegt ook genoeg.
Jaja, dan vraag ik me af wie hier nu onvolwassen en puberaal reageert. En dan met name het feit dat je destijds niet mans genoeg was om er gewoon normaal op in te gaan. Je meldt je ongenoegen, ingepakt in een volwassen en totaal genuanceerd (Dat een stel onvolwassen pubers het zo denken allemaal perfect te regelen. Nou ik hoop dat jullie in het bedrijfs leven goed worden ingeluid want anders zal je je kop nog es flink stoten.

Maar gelukkig ben je in dat ruime jaar heel erg veel wijzer geworden en zijn wij inderdaad maar een stel puisterige tieners gebleven. Je weet niet eens waarover je praat en hebt je mening al helemaal klaar staan....

Een user verliezen is niet zo heel erg nee, er komen en gaan constant users (da's normaal). Een user als jij verliezen is nog minder erg, iemand die alles zo negatief mogelijk oppakt, ongenuanceert brengt en overtuigd is van z'n eigen gelijk zie ik liever gaan dan komen inderdaad. Een user die positief aanwezig is, vaak een goede mening heeft, deze onderbouwt en dan weggaat, DAT is een verlies.
[ Voor 20% gewijzigd door JvS op 14-03-2003 11:08 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Capoeirist schreef op 14 maart 2003 @ 10:59:
We hebben hier geen middel vinger smiley dusoftewell.. bullshit
Goed ook, we hebben de gevolgen van die smilie ergens anders ook gezien
BTW: deze bedoelde je toch?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Goh, even bevooroordeelt als Capoeirist dus (volges jou)JvS schreef op 14 March 2003 @ 11:04:
Een user verliezen is niet zo heel erg nee, er komen en gaan constant users (da's normaal). Een user als jij verliezen is nog minder erg, iemand die alles zo negatief mogelijk oppakt, ongenuanceert brengt en overtuigd is van z'n eigen gelijk zie ik liever gaan dan komen inderdaad. Een user die positief aanwezig is, vaak een goede mening heeft, deze onderbouwt en dan weggaat, DAT is een verlies.
Als jij eens zijn posts hier op GoT gaat lezen (niet ze allemaal, in het desbetreffende A61 is genoeg lijkt me) , dat merk je wel op dat het allemaal gefundeerd is. Er zijn genoeg mensen die de kwaliteit van Capoeirist hier op GoT kunnen waarderen, sommigen kijken enkel naar het verleden (: z Sorry, die smillie mag niet)
En wat vertrouwen in de crew betreft: er zijn mods van wie ik weet dat ze hun werk goed doen (zijn ook de mods die ik het meeste tegen kom in de fora welke ik graag vertoef). Wat de andere betreft, ze zijn wel om een reden gekozen maar blindelings vertrouwen? Nou nee. Je gaat ook geen onbekende Chinees een paar miljoen Euro geven om iets te op te richten (Lernaut en Hauspie affaire
[ Voor 30% gewijzigd door Chevy454 op 14-03-2003 11:21 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Hier zullen meerdere partijen beweren dat ze de volledige waarheid spreken maar als je, hoe lastig ook, wat meer probeerd de motivatie van de ander te begrijpen (niet zelf interperteren), kan door het afnemen van het gekat misschien wat meer naar een oplossing gestuurd worden, want katten kunnen we echt allemaal
Als het zo hoog zit is het misschien handig om ff een irc sessie te organiseren?
Ik zie dit topic een beetje laat, maar wil dit toch nog even kwijt.Capoeirist schreef op 13 March 2003 @ 19:28:
[..]
Ja ik kan me mond houden en het uit de weg gaan. Zo ben ik niet. Als je me in het echt loopt te zieken of uit te lokken (dan ben ik nog niet eens boos want dat word ik echt niet)dan los ik het , als het mondeling niet lukt (5 a6 jaar uitsmijter dus mondeling red ik me wel redelijk denk ik zo) , desnoods fist meets head etc. Niet om te imponeren maar om uit te leggen hoe ik ben. Eerst praten dan verder etc.
[..]
Ik snap eerlijk gezegd echt niet wat je in dat topic aan het doen was. De reactie waar je de waarschuwing voor kreeg, ..wat had je gedacht dat daar mee zou gebeuren ? Zeker als uitsmijter zou je toch moeten weten hoe je een conflict beheerst, en wat doe je, je plaatst een vette flame. Waren eigenlijk maar 2 mogelijkheden, HlpDsk reageert zelf als mod zijnde, conclusie je zegt dat ie zijn "macht" misbruikt. Tweede optie een andere mod reageert, en je zou dan kunnen zeggen dat HlpDsk zich achter een ander verschuilt.
Kortom, je kent de regels, daar loop je al lang genoeg voor rond. Vervolgens een topic in LA, en dan weer één, ik snap echt de beweegredenen niet voor dergelijke acties.
One of the animals has left its cage today.
Wekkel schreef op 14 maart 2003 @ 11:20:
Wordt hier een persoonlijke vete uitgevochten?
Da's in het kader van open zijn
Chevy, ik zeg niet dat capo altijd onbeargumenteerd enzo reageert, als het wel zo goed kan, waarom dan in deze discussie sommige zaken verdraaien en zo negatief mogelijk neerzetten volgens eigen interpretatie en dan doen alsof dat de waarheid is?
Klopt, het erge is dat dit eigenlijk niet eens iets echt boeiends is, het is een kleine vete tussen een persoon (en z'n aanhangIs er nog wel wil om iets recht te strijken anders kun je maar beter alvast wat modder gaan halen. Wat ook hier wel terug komt en wat mij vaker opvalt is dat men veel meer bezig is met het `negatieve` in een boodschap dan de wil om dat beeld weg te halen.
Ik ben voorstander van beleidzaken heel erg openlijk bespreken en absoluut luisteren naar users en voorstellen (in het redelijke) zoveel mogelijk in te passen in de uitvoering van het beleid, maar incidentiele zaken zoals deze of slotjes en dergelijke gaan of via de mail of via de bemiddelaar en hoeven niet breeduit afgemeten te worden in het forum.
Topics als deze (niet zoals-ie gestart is overigens, waarvan ik me afvraag wat de TS ermee wilde bereiken) werken niet echt. Op mensne die alles negatief neerzetten, ben ik inderdaad erg gemakkelijk met pittig terug reageren, ik probeer het alleen wel zoveel mogelijk te beargumenteren.
[ Voor 30% gewijzigd door JvS op 14-03-2003 12:29 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Chevy454 schreef op 14 March 2003 @ 10:39:
[...]
Hij kreeg eerst een mail van Grrrrrene (dat was 11 maart) en daags erna pas een mail van jou. Als dat de mail is (die van Grrrrrene) welke HlpDsK zou versturen dan is hij aangekomen.
Check je ICQ![]()
(klinkt net wat vreemder dan check je mail
)
Zit op mijn werk en daar doe ik niet aan ICQ, even voor alle duidelijkheid, dit is het tijd plaatje vanaf dat HlpDsk en Capoeirist het "aan de stok kregen":
11 maart 2003
22:04 het conflict tussen Capoeirist en HlpDsk begint
22:14 wordt de eerste draad op LA gestart om te klagen over HlpDsk
22:20 de bemiddelaar krijgt een mail, hierin zegt Capoeirist "Ik wacht nog op mail, zal wel waarschuwing zijn" (hij heeft dus NOG GEEN mail gehad!)
22:33 Grrrrrene stuurt de mail met een NOW
22:52 wordt de tweede draad op LA gestart dat Capoeirist wil stoppen
12 maart 2003
09:09 mijn eerste mail aan Capoeirist dat ik het ga uitzoeken, maar dat deze ruzie moeilijk voor mij is om te bemiddelen, waar twee ruzie hebben, hebben twee schuld
11:04 antwoord van Capoeirist "Idd heb ik nog niets binnen gekregen ala een waarschuwing of mail. Terwijl dat wel toegezegd is (de mail in iedergeval), vandaar ook dat ik begon te la' en, mailen etc."
Voorlopig gaat op mijn advies deze draad dicht, Capoerist kan zich bij mij melden als hij nog wat te vragen heeft over zijn situatie.
Ik, nog enig ander lid van de crew is wie dan ook informatie verschuldigd over de gebruiker, er mag van mij rustig een discussie worden gevoerd, maar niet op deze manier.
De draad gaat wel weer open als de gemoeren bedaard zijn.
Dus: discussie algemeen houden, de heren Chevy en Capoerist kunnen zich bij mij melden als ze vinden dat ze dat moeten doen, overigens praat ik alleen 1 op 1 met gebruikers en niet met woordvoerders o.i.d.
Dit topic is gesloten.