Wat een gelul. Een antwoord uit 2001 , we zijn nu in 2003 beland.
Je ging er toen ook niet meer op in nadat ik het uitgelegd had. Ik wilde je alleen even aangeven dat het niet de eerste keer is en dat jij alles mbt de crew nogal wantrouwt en zo negatief mogelijk interpreteert. Overigens vind ik je uitspraken over de crew in dit topic ook om te kotsen hoor,
Mensen veranderen van gedachte, worden positiever, wijzer etc.
Dat zou je denken?
Ik heb nooit een mail ontvangen met aangepaste regels etc dus ze zijn verplicht mijn oude posts allemaal te verwijderen.
Sure
. Ik hoor via via al dat ex moderators niets met hlpdsk te maken willen hebben. Dat zegt ook genoeg.
Lekker stoken? Er zijn ook ex moderators die mij een eikel vinden, wees gerust hoor.
Dat een stel onvolwassen pubers het zo denken allemaal perfect te regelen. Nou ik hoop dat jullie in het bedrijfs leven goed worden ingeluid want anders zal je je kop nog es flink stoten.
Jaja, dan vraag ik me af wie hier nu onvolwassen en puberaal reageert. En dan met name het feit dat je destijds niet mans genoeg was om er gewoon normaal op in te gaan. Je meldt je ongenoegen, ingepakt in een volwassen en totaal genuanceerd (

) verhaal en als er dan serieus op ingegaan wordt, laat je niets van je horen.
Maar gelukkig ben je in dat ruime jaar heel erg veel wijzer geworden en zijn wij inderdaad maar een stel puisterige tieners gebleven. Je weet niet eens waarover je praat en hebt je mening al helemaal klaar staan....

Je manipuleert en verdraait en suggereert maar raak. vast een leuke hobby, maar als je EEN persoon van de crew een eikel vindt ofzo, betekent dat niet dat het hele beleid of de hele crew gelijk matig is. Zie ook die post die TgF quote (met daarin het dikgedrukte) om te zien hoe manipulatief en suggestief en ook arrogant je zit te posten.
Een user verliezen is niet zo heel erg nee, er komen en gaan constant users (da's normaal). Een user als jij verliezen is nog minder erg, iemand die alles zo negatief mogelijk oppakt, ongenuanceert brengt en overtuigd is van z'n eigen gelijk zie ik liever gaan dan komen inderdaad. Een user die positief aanwezig is, vaak een goede mening heeft, deze onderbouwt en dan weggaat, DAT is een verlies.
[
Voor 20% gewijzigd door
JvS op 14-03-2003 11:08
]