[XP] installeren VANAF ntfs partitie?

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi

weet iemand hoe je XP vanaf je HD kan installeren wanneer de i386 op een NTFS partitie staat? ik heb het al geprobeerd met NTFSdos Pro maar dat gaat niet samen met de setup lijkt het.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

ken ne
vanaf fat(32) of cd

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Dat kan niet, je zult van CD moeten starten in dat geval.

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 23:38

Nanax

Ik ben sjaak niet

Kan je dan niet net die 6 bootflops van microsoft je ntfs schijf benaderen en dan setup starten?
d8 ik maar ja.

/edit: oke zal het voortaan uit m'n hoofd laten.

[ Voor 21% gewijzigd door Nanax op 12-03-2003 21:54 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Nanax schreef op 12 March 2003 @ 21:50:
Kan je dan niet net die 6 bootflops van mickeysoft je ntfs schijf benaderen en dan setup starten?
WOS Policy. Dit soort verbasteringen zien we liever niet in Windows Operated Systems ;).

Ontopic: Ik ben bang dat het inderdaad niet gaat lukken, maar waarom installeer je hem niet gewoon vanaf de CD?

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
omdat het simpelweg sneller gaat, en ten tweede zodat het integreren van servicepacks en andere updates makkelijker en sneller gaat (hoef niet elke keer cd-tjes te branden)

edit:
met de gratis readonly versie (cq trial) van NTFSdos Pro lijkt het wel te kunnen.

maar als mijn C: ook word gemount door NTFSdos, komen er dan geen problemen met de windows setup? dat het helemaal in de soep loopt omdat C: gemount is?

[ Voor 45% gewijzigd door mjszwo op 13-03-2003 00:21 ]

Pagina: 1