Toon posts:

Wat te kopen op de HCC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dus een nieuwe bak bouwen en nou vroeg ik me af wat ik het beste wel en het beste niet op de HCC kan kopen?

Hier is het systeem zoals ik het nu in m'n hoofd heb:

- Duron 700@...
- MSI K7T pro 2
- 128 mb pc133 ram (weet iemand toevallig het 'beste' is om te kopen)
- Kast (welke??? onder de f200.- en liefst een 300 watt bigtower)
- CD-ROM speler (Aopen, Goldstar, Asus?)
- 1 NIC

Voor de rest van het systeem verwijs ik naar m;n andere topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71720

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee?

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

ik koop altijd duur dus ben je 3000 piek kwijt ofzo sorry ik wil je graag helpen maar ik weet niet hoe :(

vraag het even in CLOCKEN MOBOS enzo daar word je wat beter geholpen

Spelfouten voorbehouden.

• MADSMILE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-08 09:00

MADSMILE

Perl 4 life

Je kan het beste de kast en je monitor NIET op de HCC kopen , anders loop je zo te sjouwen .
Als je toch een scherm koopt op de HCC , neem dan een Ilyama daar krijg je een gratis
bagagekarretje bij .

Greetzz MáðSmílé®

Ik heb vorig jaar wat spullen op de HCC gekocht.
Mobo, HDD, CDROM , SCSI kaart, toetsenbord en kast. Die kast heb ik op de HCC bij een zaak in de buurt gekocht.Daar doen je meestal niet moeilijk over dat je hem bij hun filiaal komt afhalen.
En heb trouwens helemaal geen Problems ermee.
En kwa Mobo , waarom geen ABIT (RAID) ??

"Perl 4 Life"

• DawnRazor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 08:40
Over die kasten, staat een (oude 17-3-2000) review over wat kasten op www.hardwareinfo.net Daar staat ook die Aopen tussen, samen met wat andere dus. Heb zelf een InWin kast gehaald en ben daar zéér tevrejen mee maarja, kijk maar effe naar die reviews en misschien dat je daar iets wijzer van wordt.