[WinXP][IE] crash on mouseover

Pagina: 1
Acties:

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 22:37
Ik heb sinds deze week (weet niet precies wanneer) het probleem dat Internet Explorer crasht als ik er met de muis overheen ga.

Hetzelfde geldt voor programma's die Internet explorer gebruiken om hun html content weer te geven. (eudora, kazaa)

Explorer zelf geeft geen problemen omdat ik de enhancements heb uitgezet.

Eudora heb ik inmiddels opgelost door html uit te zetten in de opties.

De programma's crashen alleen als ik met de muis over het html venster (inclusief scroolbar) heen ga. Als ik gewoon over de knoppen of statusbalk ga gebeurt er niks.

Ik heb geen mouse enhancements geinstalleerd.

Ik gebruikt opera voor normaal internetten en die heeft nergens last van.

nieuwste updates zijn geinstalleerd.

Iemand een idee wat de oorzaak hier van kan zijn.

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Probeer eens te controleren op Spyware, dit kan af en toe vreemde problemen veroorzaken tijdens het internetten. Ad-Aware kun je hier vinden.

Dit topic hoort bovendien in Software Algemeen, zie de WOS-Policy voor uitleg :).

• aequitas
ik kan niets recents herinneren wat ik geinstalleerd heb met adware. (kazaa is lite) maar ik probeer ff

• aequitas
Gescant en ik had een alexa en een tracking koekje. Weggehaald maar geen resultaat.

ftp in internet explorer schijnt er trouwens geen last van te hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door aequitas op 12-03-2003 17:17 ]

Verwijderd

Ik heb het juist dat XP regelmatig vastloopt/heel moeilijk gaat doen wanneer ik een FTP bezoek. Geen idee waarom maar mijn CPU stijgt meteen naar een toppunt :S

• aequitas
Ik denk dat dat niets te maken heeft met mijn probleem. Ik heb alleen last dat html van internet explorer progies laat crashen zonder foutmelding of hoge cpu of iets dergelijks
Pagina: 1