Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Ga op zaterdagavond maar eens kijken vlak voor het station.Aap schreef op maandag 28 februari 2005 @ 00:59:
Ik weet trouwens niet hoe je aan muziekjes kan komen voor in de stereo....
Tsja dat is lastiger... niet echt te voorspellen.en spellen voor de console ook niet.
Verzamel in ieder geval zoveel mogelijk raffle-tickets elke maand, in de loterij van Tom Nook heb je een redelijke kans dat je een spel wint.
Crazy Red verkoopt heel soms ook weleens een spel.
Op je verjaardag krijg je er meestal ook wel eentje.
En voor de rest is het echt gewoon geluk hebben... het is puur toeval wanneer je een nieuw spel krijgt of vindt.
Crazy Red is achtelijk duur
maar kzie hem niet meer zoveel. Ook ben ik wel eens op zaterdag geweest bij het station
spoiler:
maar kan je die dan opslaan ofzo ? ik heb er dus wel eens 2 geluisterd, maar verder kan ik me niet herrinneren dat ik ze kon opslaan ofzo. staat die gast met z'n gitaar + liedje
Als hij dat liedje gespeeld heeft dan geeft hij die aan je en dan zie je in je inventory een muzieknootje. Dan kan je bij je cd speler pop in a tune doen en dan kan je hem afspelen.
Ik heb nu ook Animal Crossing, maar hoe krijg je eigenlijk de NES games? Maakt het uit dat ik niet de originele memcard heb die bij het spel hoort?
Verwijderd
Nee maakt niks uit wat voor memorycard je gebruikt. Gewoon blijven spelen en op een gegeven moment kom je vanzelf wel een keer je eerste NES-spel tegen.Oscar Mopperkont schreef op zondag 15 mei 2005 @ 23:23:
Ik heb nu ook Animal Crossing, maar hoe krijg je eigenlijk de NES games? Maakt het uit dat ik niet de originele memcard heb die bij het spel hoort?
Ik heb ook nog maar 1 NES game
maar goed, speel het spel nu ook niet meer zoveel
geen tijd ervoor
Zijn er nog mensen die wat fruit of iets dergelijks voor mij in de aanbieding hebben? Dan moet je stad en naam hebben of niet?
stad: Den Haag (vraag me niet waarom
)
naam: Oscar

stad: Den Haag (vraag me niet waarom
Heb je nog iets speciaals nodig? Ik kan meerdere dingen sturen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik speel het spel nog niet zo lang, maar ik heb nu alleen appelbomen. Je kunt toch ook ander fruit planten? Als je ander fruit zou kunnen sturen dan zou dat heel rlx zijn. Mocht je nog meer weten, alles is welkom!
code1:
YciDn684LxzDI5
4B9Pps3V24BmuF
code2:
JDI@MsM7pdsSN7
t2T4Yq6vXdmifo
YciDn684LxzDI5
4B9Pps3V24BmuF
code2:
JDI@MsM7pdsSN7
t2T4Yq6vXdmifo
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik heb gisteren net Animal Crossing gekregen, erg leuk spel :-)
Is er iemand die misschien nog wat speciaal fruit voor mij heeft?
Naam: TaZz
Stad: Montana
Verwijderd
Welk fruit groeit er al in je dorp? (ik wil best alle soorten sturen hoor, maar als ik er 1 over kan slaan scheelt dat weer een hoop gedoe met die codes)TaZz schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 01:30:
Er groeien standaard peren in m'n dorp. En hopelijk binnenkort kersen, want ik heb een kers van een NPC gekregen, en die ergens in de grond begraven :-)
Als je dan toch bezig bent 
Stad: Den Haag
Ik heb van rackajar namelijk peren gekregen, maar die waren niet uitgekomen
Er groeien alleen appels bij mij.
Verwijderd
Ik snap niet dat iedereen zo moeilijk aan fruit kan komen.
Ik werd bijna begraven onder alle soorten fruit. Al binnen een week had ik ze allemaal.
Vooral die humeurige poppetjes krijg je vaak een zeldzame van, "they don't even grow in this town for crying out loud!" als je af en toe eens met ze praat.

Vooral die humeurige poppetjes krijg je vaak een zeldzame van, "they don't even grow in this town for crying out loud!" als je af en toe eens met ze praat.
Vreemd, mijn vriendin speelt het redelijk vaak en ze heeft ook al een nintendo met spel gekregen, maar fruit nog niet.
Verwijderd
AppelTaZz schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 01:30:
KsBISnoNHSu%8i (vierde letter is hoofdletter i)
2FGaD7fjRsv5bL
Perzik
f#KgzlGXZMsXmv (6e letter is kleine letter L)
cZw2lRKaqUFPyI (5e letter is kleine letter L, laatste letter is hoofdletter i)
Sinaasappel
f#q7#lGNZxsLmv (6e letter is kleine letter L)
Vis2l7aFYUFeyL (5e letter is kleine letter L)
Kokosnoot (dichtbij de zee planten)
3hie%oXC84xSSV
YtGwPRzG2UEpyL
En laat even weten als die kers niet lukt, dan krijg je die ook nog.
De eerste paar dagen niet te dicht bij de jonge aanplant rondrennen, daar houden ze niet van
PeerOscar Mopperkont schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:57:
Als je dan toch bezig bent
JDI@MsM7pdsSN7 (derde letter is hoofdletter i)
t2T4Yq6vXdmifo
Perzik
KFhbLAheCjlciP (elfde letter is kleine letter L)
ioUEOQ%ZTr5VMq
Kers
YciDn684LxzDI5 (dertiende letter is hoofdletter i)
4B9Pps3V24BmuF
Sinaasappel
Vr2#fzdxjwRhvD
YE5ZfYFDyNW&T6
Kokosnoot (dichtbij de zee planten)
YFhbLAaguBwmwj
8%4fZA%Qf33tOt
De eerste paar dagen niet te dicht bij de jonge aanplant rondrennen, daar houden ze niet van