@bibo: thanks die ga ik zo snel mogelijk planten
Verwijderd
HelemaalVerwijderd schreef op 27 september 2004 @ 15:21:
Sorry
Had de verkeerde regel gekopieerd uit kladblok
Maar zo te zien heb je ze al
Das wel vetDelirium2001 schreef op 27 september 2004 @ 11:48:
[...]
Zat ter aan te denken om een 2e dorp te maken op m'n oude 59 memcard, en daar een beetje mee aan te kloten.. of naar toe te reizen.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Bah..
m'n gekregen fruit gaat steeds dood als plantje... wat doe ik fout
Ach ja... heb nu maar een oude geheugenkaart uit de kast gepakt en heb een nieuw dorp gemaakt.. om daar af en toe naar toe te reizen.
Heb nu een peren en kersen dorp
Wel handig trouwens... kan nu in 2 dorpen fosielen opgraven
Ach ja... heb nu maar een oude geheugenkaart uit de kast gepakt en heb een nieuw dorp gemaakt.. om daar af en toe naar toe te reizen.
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Verwijderd
Het beste is om een boom om te hakken, de stomp uit te graven en in het gat een nieuwe boom te planten (je weet dan zeg maar zeker dat het een vruchtbaar plekje is).Delirium2001 schreef op 27 september 2004 @ 20:48:
Bah..m'n gekregen fruit gaat steeds dood als plantje... wat doe ik fout
![]()
Verder de eerste paar dagen zo min mogelijk bij de jonge aanplant rondsjouwen (Zeker niet rennen).
Je kan de bomen toch ook niet te dicht op elkaar planten of naast een gebouw? Dan gaan ze volgens mij ook dood. Het is mij nog nooit gelukt om een kokosnoten boom in mijn dorp te krijgen, ook al plant ik ze aan de zee het lukt nooit
Maf, moet je ze niet op van die bruine "plekken" poten ?? Heb bijv. 2 appels begraven op zulke locaties en beide boompjes waren gisteren al aardig gegroeid. Oftewel straks sinasappeltjes en appels
"Better ask questions before you shoot"
Verwijderd
Heb vorige week de europese PAL versie gekocht. Heb alleen al snel m'n eerste dorpje gewist. (wilde alleen maar ff klooien, alvorens 'echt' er voor te gaan zitten)
WIST IK VEEL DAT DAT EXTRAATJE OP DE MC ALLEEN VOOR DE 1E BEWONER WAS.
Inmiddels heb ik al wel een NES game te pakken gekregen, maar hoe kom ik nou aan een NES? Is die ook bij Tom Nook te koop? Hoe zijn jullie aan je NES gekomen?
Heeft er iemand toevallig eentje over, te ruil of te bestellen? Ik heb appels, pitfall en wat meubilair in de aanbieding
WIST IK VEEL DAT DAT EXTRAATJE OP DE MC ALLEEN VOOR DE 1E BEWONER WAS.
Inmiddels heb ik al wel een NES game te pakken gekregen, maar hoe kom ik nou aan een NES? Is die ook bij Tom Nook te koop? Hoe zijn jullie aan je NES gekomen?
Heeft er iemand toevallig eentje over, te ruil of te bestellen? Ik heb appels, pitfall en wat meubilair in de aanbieding
Verwijderd
Ik heb wel Balloon Fight voor je, en ik zal eens in mijn catalogus kijken straks.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 13:41:
Oh wacht, je hebt geen NES nodig om de spelletjes te spelen blijkt. hehe. Dat is dus weer een apart item....verwarrend.
Hmm ik heb Pitfall, maat geen idee hoe je het speelt. Het kan iig niet met behulp van de spellen die je van nintendo kreeg, dus ik neem aan dat ik nog een keer een echte NES krijg ofzo...
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Uhm... das niet pitfall 't spel ... maar gewoon letterlijk een pitfall (valkuil)...Ecco schreef op 28 september 2004 @ 15:38:
Hmm ik heb Pitfall, maat geen idee hoe je het speelt. Het kan iig niet met behulp van de spellen die je van nintendo kreeg, dus ik neem aan dat ik nog een keer een echte NES krijg ofzo...
Oftewel: Gat graven... pitfall d'r in.. en weer dichtgooien... (en dan een dorpsbewoner d'r in keilen
Aangezien m'n gekregen fruit dood is gegaan, heb je misschien nog een appeltje over, dan zal ik za deze x 't boompje als rob de tuinman behandelen.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 13:04:
Ik heb appels, pitfall en wat meubilair in de aanbieding
Heb hier nog wat kersen en peren in de aanbieding.
Naam: joey
Dorp: bananas
[ Voor 32% gewijzigd door Delirium2001 op 28-09-2004 17:13 ]
Verwijderd
Je kan een gekregen code oneindig blijven herhalen, je kan dus gewoon met dezelfde code nog een keer fruit halen.Delirium2001 schreef op 28 september 2004 @ 17:08:
[...]
Aangezien m'n gekregen fruit dood is gegaan, heb je misschien nog een appeltje over, dan zal ik za deze x 't boompje als rob de tuinman behandelen.
Heb hier nog wat kersen en peren in de aanbieding.
Naam: joey
Dorp: bananas
Arrgg.... stom stom... daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk.... (dacht dat er wel 1 of ander systeem in zou zitten om dit tegen te houden
)
Bedankt.. ga gelijk ff wat fruit halen
Bedankt.. ga gelijk ff wat fruit halen
Maar als je nou eerst de fruit verkoopt, kun je het dan weer uit de catalogus bestellen? Dat lijkt me een wat eerlijkere manierVerwijderd schreef op 28 september 2004 @ 19:13:
[...]
Je kan een gekregen code oneindig blijven herhalen, je kan dus gewoon met dezelfde code nog een keer fruit halen.
Anyway, Happy Harvest Moon!!
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Uhm... 't werkt dus niet hier heVerwijderd schreef op 28 september 2004 @ 19:13:
[...]
Je kan een gekregen code oneindig blijven herhalen, je kan dus gewoon met dezelfde code nog een keer fruit halen.
Tom geeft hier dan aan dat ik iemand anders z'n code gebruik..
En ik heb echt goed gekeken of alles ok staat.
Weet je zeker dat 't moet werken... 2x dezelfde code
Dat zou betekenen dat als iemand een duur schilderij stuurt je daarmee oneindig veel geld binnen kan halen.
Verwijderd
Hmm vreemd, met Australische PAL werkt het wel gewoon. Ik stuur je morgenochtend zodra Nook open is wat fruit om het goed te maken.Delirium2001 schreef op 28 september 2004 @ 21:33:
[...]
Uhm... 't werkt dus niet hier he...
Tom geeft hier dan aan dat ik iemand anders z'n code gebruik..
En ik heb echt goed gekeken of alles ok staat.
Weet je zeker dat 't moet werken... 2x dezelfde code![]()
Dat zou betekenen dat als iemand een duur schilderij stuurt je daarmee oneindig veel geld binnen kan halen.
Fruit kan je niet uit de catalogus halen.
Verwijderd
Appel
ju4NmUGvbcgWgS
Sokh26d%haFYJl <-- kleine letter L
Wist niet zeker of je ook een perzik
WXNgvZjTYXJtvZ
l8g#46m3GoIIZ5 <-- eerste is kleine letter L, laatste twee hoofdletter i
en een sinaasappel wilde
#NNgWbjWdNFtvd
q8nrP6mcGH6IA5 <-- hoofdletter i
dus die er ook maar bij gedaan.
ju4NmUGvbcgWgS
Sokh26d%haFYJl <-- kleine letter L
WXNgvZjTYXJtvZ
l8g#46m3GoIIZ5 <-- eerste is kleine letter L, laatste twee hoofdletter i
en een sinaasappel wilde
#NNgWbjWdNFtvd
q8nrP6mcGH6IA5 <-- hoofdletter i
GeweldigVerwijderd schreef op 29 september 2004 @ 13:25:
Appel
en een sinaasappel wilde
Hoe lang duurt 't eigenlijk voordat je je hengel krijgt....
M'n dorpsgenoten zeuren al enkele dagen dat ze een vis willen... maar tom bied maar geen hengel aan in z'n shop
Verwijderd
wil je dr een van mij? dan kijk ik even of ik een extra kan bestellenDelirium2001 schreef op 29 september 2004 @ 18:29:
[...]
Geweldig![]()
.. ga ze zo ff uitproberen (en gelijk ook fatsoenelijk planten).
Hoe lang duurt 't eigenlijk voordat je je hengel krijgt....
M'n dorpsgenoten zeuren al enkele dagen dat ze een vis willen... maar tom bied maar geen hengel aan in z'n shop
Doe maar op 't gemak hoor... vandaag ampers tijd gehad om te spelen helaas... en morgen is 't raffle day ofzo, waardoor Nook dicht zal zijn.Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 23:58:
[...]
wil je dr een van mij? dan kijk ik even of ik een extra kan bestellen
Ik zal dus vrijdag pas weten wat hij te koop zal hebben, en ik moet toch eens proberen iets minder ongeduldig te zijn met spellen

Ik zal niet de tijd aanpassen......Ik zal niet de tijd aanpassen....Ik zal niet de tijd aanpassen... als ik 't maar genoeg zeg zal ik 't ook niet doen...
Verwijderd
Ik heb nu alle NES-games en ben dus klaar met verzamelen nou alleen nog maar de supermarkt de museum en mijn bank account nog en natuurlijk de catalogus:*)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 15:45 ]
Verwijderd
Hehe ik was dus ook in die pitfall grap getrapt....flauw he.
He maar Pollo....als je die balloon fight nog voor me hebt: graag!
dorp: Seahaven
naam: Bart
Verwijderd
Okee zal hem morgenochtend opsturen wegens Raffle Day vandaag.Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:58:
Hehe ik was dus ook in die pitfall grap getrapt....flauw he.
Yes, heb eindelijk m'n hengel 
(sorry moest 't gewoon ff kwijt hier
)
(sorry moest 't gewoon ff kwijt hier
Verwijderd
wie heeft nog meubels, wallpaper en vloerbedekking voor mijn "fruitkamer" over? Ik heb al een appel klok, een appel tv en een citroen stoel dus mensen die wat over hebben, graag en zeg maar wat je ervoor terug wilt dan krijg je het (of zo snel als ik het zelf heb)
Verwijderd
Pollo> Thanx! Zal het vanmiddag ff proberen. Nog iets waar ik jou aan kan helpen?
Bibo> ik heb wel een citroentafel voor je...
Verwijderd
cool wat wil je dr voor terug hebben?Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 14:44:
Pollo> Thanx! Zal het vanmiddag ff proberen. Nog iets waar ik jou aan kan helpen?
mijn naam is Bibo en mijn plaatsje Ceratown
Uhm.. ff kijken ik heb een Watermelon Chair en een Watermelon Table.Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 14:35:
wie heeft nog meubels, wallpaper en vloerbedekking voor mijn "fruitkamer" over? Ik heb al een appel klok, een appel tv en een citroen stoel dus mensen die wat over hebben, graag en zeg maar wat je ervoor terug wilt dan krijg je het (of zo snel als ik het zelf heb)
Laat 't maar ff weten.
Verwijderd
Ik zal vloerbedekking en behang bestellen. Ik heb ook twee verschillende perenkasten, een ananasbed en twee fruitparaplus, een meloentafel en twee verschillende meloenstoelen en een sinaasappelstoel dus roep maar.Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 14:35:
Ik hoef er niets voor terug want ik heb alle verbouwingen achter de rug en mis alleen nog een paar schilderijen maar die zijn erg zeldzaam dus de kans dat jij ze hebt is klein (en twee vissen en acht insecten maar die komen pas over een paar weken tot maanden weer beschikbaar).
Verwijderd
Okee ik ga een hele hoop zooi voor je bestellen. Hoop dat je een grote kamer hebt.Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 17:39:
alles is welkom voor mijn fruitkamer
Bibo
Ceratown
Thanks
Ik heb ook een beginnende fruitkamer (bij mijn usa versie was de kamer bijna compleet) ik heb inmiddels al een perenkast en wat paraplu'tjes (sinaasappel en framboos ofzo). Bij interesse zal ik ze bestellen
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 17:50:
[...]
Okee ik ga een hele hoop zooi voor je bestellen. Hoop dat je een grote kamer hebt.
Op de nederlandse animal crossing site ( http://www.nintendo-europ...site/animalcrossing/nlNL/ ) vond ik deze code
Geen idee of het wat is

Iemand hier toevallig nog wat pears en peaches ?? Heb hier zat sinaasappels, mijn appelboompjes zijn nog aan het groeien maar men loopt gek genoeg te vragen om peaches en pears
Dorpje is Pekel en de naam is Andre
Verwijderd
Ik heb wel perzikken maar kan nu niks versturen want Nook is aan het verbouwen bij mijChocovla schreef op 02 oktober 2004 @ 17:38:
Iemand hier toevallig nog wat pears en peaches ?? Heb hier zat sinaasappels, mijn appelboompjes zijn nog aan het groeien maar men loopt gek genoeg te vragen om peaches en pears![]()
Proest loopt wel aardig gelijk volgens mij
Ook hier was de Nook ' N' Go al weer dicht voor verbouwingen... geef daar volgens mij aardig wat uit en het snelle aflossen helpt ook wel denk ik. Moet alleen na de laatste verbouwing 398.000 Bells afbetalen. Denk niet dat dat in 1 dagje gaat liggen...
Verwijderd
Perzik
y04nr470xMhWkI
a7M&GAfPMNVr0P
Alle 0 kunnen ook O zijn dus een vervelende code, sorry
Peer
4gph4#LQsRUrmn
G5ub7LsLn&HKZL
y04nr470xMhWkI
a7M&GAfPMNVr0P
Peer
4gph4#LQsRUrmn
G5ub7LsLn&HKZL
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 18:24:
[...]
Ik heb wel perzikken maar kan nu niks versturen want Nook is aan het verbouwen bij mij

Heb hier trouwens een 8x8 kamer en kelder, en moet toegeven dat 't spel aardig snel gaat.
Ach ja... ik merk dat 't sinds ik een hengel heb.. 't aardig snel gaat.Chocovla schreef op 02 oktober 2004 @ 18:56:
Moet alleen na de laatste verbouwing 398.000 Bells afbetalen. Denk niet dat dat in 1 dagje gaat liggen...
Een paar zeevisjes als Red Snapper of Barred Knifejaw... en je krijgt weer 30000 van tom.
Ik kreeg trouwens 1x 15000 voor 1 visje
[ Voor 43% gewijzigd door Delirium2001 op 02-10-2004 20:53 ]
Verwijderd
bibo> ik heb dit weekend geen beschikking over m'n gamecube, maar ik zal maandag kijken of ik de code voor die tafel voor je kan regelen....wordt vervolgd.
Verwijderd
En hier volgt een stapel fruitmeubilair. Behang en vloerbedekking volgen later, kon niet alles tegelijk bestellen.
TWVkznhNlBuaHA <-- kleine letter L
mGZ9kkBSDGufKN
yFMjK4@VkrWXS7
9Df92IJ%VIAzVt <-- 2 keer hoofdletter i
JWVkznhvlBu&HA <-- kleine letter L
mGZ9k4BdPGufKN
PeTdNTea5cfBz#
s23ZA6ORKnmuZo <-- O kan ook een 0 zijn
jN@RKKMVk#HJSU
SUXXVDpRR2PHft
mGZ9kkBSDGufKN
yFMjK4@VkrWXS7
mGZ9k4BdPGufKN
PeTdNTea5cfBz#
jN@RKKMVk#HJSU
SUXXVDpRR2PHft
Animal Crossing beschouwt O hetzelfde als 0. Ik heb het een keer uitgeprobeerd met een werkende code en ik kon alle O's vervangen door 0 en omgekeerd. De code bleef gewoon werken.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Ow, perfect, dat scheelt een hoop gedoe.MetroidPrime schreef op 02 oktober 2004 @ 21:20:
Animal Crossing beschouwt O hetzelfde als 0. Ik heb het een keer uitgeprobeerd met een werkende code en ik kon alle O's vervangen door 0 en omgekeerd. De code bleef gewoon werken.
Behang en vloerbedekking:
MmdNYvv%gqmuXg
eQVHxyB9r5vjW%
oZgZ&kJlP@N&YQ <-- kleine letter L
up9UK8AJ64AF7M
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 21:43 ]
Thanks! Ze zijn geplant en nu hopen dat het stand houdt. Mijn appelboompje wil al 3 dagen niet groeien nl.Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 20:39:
Perzik
y04nr470xMhWkI
a7M&GAfPMNVr0P
Peer
4gph4#LQsRUrmn
G5ub7LsLn&HKZL
VRaagje... als er hier een code staat, kan iedereen die dan invoeren en dan krijgt ie een kadootje zegmaar ? (net wat de code voorstelt natuurlijk)
Of is het stad-peroon gebonden ofzo ?
Verwijderd
Ja het is stad en persoon gebonden, daarom moet je ook je naam en de naam van je plaatsje erbij zeggenYohann!s schreef op 03 oktober 2004 @ 14:45:
VRaagje... als er hier een code staat, kan iedereen die dan invoeren en dan krijgt ie een kadootje zegmaar ? (net wat de code voorstelt natuurlijk)
Verwijderd
de 2e code doet het nietVerwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 20:58:
En hier volgt een stapel fruitmeubilair. Behang en vloerbedekking volgen later, kon niet alles tegelijk bestellen.
mGZ9kkBSDGufKN
yFMjK4@VkrWXS7
mGZ9k4BdPGufKN
PeTdNTea5cfBz#
jN@RKKMVk#HJSU
SUXXVDpRR2PHft
Bibo
Ceratown
Verwijderd
Doe ik het morgen gewoon nog een keer. 
Ik weet alleen niet meer welk meubelstuk dat was.
Als je even zegt welke wel gelukt zijn stuur ik de ontbrekende nog een keer.
Watermeloendingen had ik niet gestuurd omdat iemand anders die al beloofd had. Als je ze niet krijgt kan ik ze alsnog sturen.
Heb je ook belangstelling voor een paraplu met fruitmotief?
Ik weet alleen niet meer welk meubelstuk dat was.

Watermeloendingen had ik niet gestuurd omdat iemand anders die al beloofd had. Als je ze niet krijgt kan ik ze alsnog sturen.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 07:49 ]
Uhm dan ben ik bang dat tie dood is... (te zien dat de blaatjes aangetast zijn... en moet je deze weer weghalen)Chocovla schreef op 03 oktober 2004 @ 09:47:
[...]
Thanks! Ze zijn geplant en nu hopen dat het stand houdt. Mijn appelboompje wil al 3 dagen niet groeien nl.
Verwijderd
Ik heb een sinaasappelstoel, een annanasbed en en perenkastje gekregen nuVerwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 22:22:
Doe ik het morgen gewoon nog een keer.
Ik weet alleen niet meer welk meubelstuk dat was.Als je even zegt welke wel gelukt zijn stuur ik de ontbrekende nog een keer.
Verwijderd
Okee nieuwe poging vloerbedekking
up9UK8AJ64AF7M
Limoen tafel
BeHdNTearcfBzr
bp3J%tO7Kkmu6o
Watermeloen stoel
RkUc9dkNbz6GqA
h&z8GhpMhoa3S6
Watermeloen tafel
SuoVNx9fYnyRRv
eOyxZCyQRlZPoy <-- kleine letter L
Paraplu met bessenmotief
T9COzoCo24mVNT
f5mclTXX8kM@M% <-- kleine letter L
Ik heb nog een paar dingen in bestelling staan.
Die perenkast, is die met laatjes of met deurtjes? Ik heb ze allebei namelijk.
up9UK8AJ64AF7M
Limoen tafel
BeHdNTearcfBzr
bp3J%tO7Kkmu6o
Watermeloen stoel
RkUc9dkNbz6GqA
h&z8GhpMhoa3S6
Watermeloen tafel
SuoVNx9fYnyRRv
Paraplu met bessenmotief
T9COzoCo24mVNT
Verwijderd
Nu doen ze het welVerwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 21:09:
Okee nieuwe poging vloerbedekking
up9UK8AJ64AF7M
Limoen tafel
BeHdNTearcfBzr
bp3J%tO7Kkmu6o
Watermeloen stoel
RkUc9dkNbz6GqA
h&z8GhpMhoa3S6
Watermeloen tafel
SuoVNx9fYnyRRv
Paraplu met bessenmotief
T9COzoCo24mVNT
Ik zou graag 'n paar sinaasappels ontvangen, ik kan kokosnoten en appels ruilen 
al het andere fruit is natuurlijk ook welkom!!
stadje: Hyrule
naam: Remco
Ik heb Appels !! en andere fruit is welkom, kan dus nu alleen nog appels terug trade als je dat wilt
(spel gister binnen)

Weet iemand toevallig hoe dat zit met dat paddestoelen plukken? Ik heb nog geen champignon gezien en ben er toch altijd wel vroeg bij...
Ik heb wel kersen en peren voor je (en appels, maar die heb je al):RSP schreef op 09 oktober 2004 @ 16:09:
Ik zou graag 'n paar sinaasappels ontvangen, ik kan kokosnoten en appels ruilen
E6S5QQuIvJ%Qya
7U5RKP2Ornq%KJ
bbvb2Vvsft5%va
PCTKw8rW#lzFNr
[ Voor 6% gewijzigd door Ecco op 18-10-2004 14:27 ]
@Ecco: Ik heb er wel een paar keer gezien en geplukt. 1 keer was ik om 8 uur s ochtends gaan spelen toen had ik er 3 gevonden. De dag erna ging ik nog eerder spelen en toen had ik er niet een. Je moet gewoon mazzel hebben
Ik ben eindelijk ook aan de AC.
Heeft iemand misschien een ambassadeur code voor mij?
Heeft iemand misschien een ambassadeur code voor mij?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Wie o wie wil er wat fruit kwijt aan mij ??? (geen appels).
Naam: Aap
Stad: Ape Town
danku
(ik kan appels terug geven, indien gewenst
)
edit: zo nu is het goed
fruittttttttttttt
Naam: Aap
Stad: Ape Town
danku
edit: zo nu is het goed
[ Voor 33% gewijzigd door Dutchie! op 21-10-2004 22:59 ]
Iemand misschien een peach (perzik) voor mij in de aanbieding? Dan is één van m'n dorpelingen ook weer blij..
Heb zelf kersen en kokosnoten te ruil..
naam: Stephan
town: Bresjes
[ Voor 14% gewijzigd door blakez op 21-10-2004 23:31 ]
ik wil wel kersen of kokosnotenblakez schreef op 21 oktober 2004 @ 23:30:
Iemand misschien een peach (perzik) voor mij in de aanbieding? Dan is één van m'n dorpelingen ook weer blij..Heb zelf kersen en kokosnoten te ruil..
Andere mensen, die fuit over hebben, alles is welkom !!
Ik heb kokosnoten en wil graag een appel 
name: rajackar
town: bree
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Asturajackar schreef op 23 oktober 2004 @ 14:40:
Ik heb kokosnoten en wil graag een appel
qWYsCUqz%TJCbP
e6H5#hLh#fP%2b
dit zou voldoende moeten zijn voor een appel.
Mag ik een kokosnoot
edit:
name: Aap
town: Ape Town (met spatie)
[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 23-10-2004 20:21 ]
Dank u dank uaaap schreef op 23 oktober 2004 @ 20:21:
[...]
Astu
qWYsCUqz%TJCbP
e6H5#hLh#fP%2b
dit zou voldoende moeten zijn voor een appel.
Mag ik een kokosnoot?
edit:
name: Aap
town: Ape Town (met spatie)
En voor dezen kokoschnoot:
MyGTpFb5wXL%M8
4x7S%YE2o&LIz5
Ik heb nu eindelijk pas de tijd gevonden om de code te kunnen invullen. Sta ik de code in te vullen moet ik opeens een cijfer doen. Erg leuk, maar hoe krijg je die ?
Ik heb echte combinatie gemaakt volgens mij, maar blijkbaar mis ik iets...
wie helpt mij even

Edit: ik met me lompe kop heb er helemaal over heen gegeken
Bedankt voor de Kokosnoot !!
Ik heb echte combinatie gemaakt volgens mij, maar blijkbaar mis ik iets...

wie helpt mij even
Edit: ik met me lompe kop heb er helemaal over heen gegeken
Bedankt voor de Kokosnoot !!
[ Voor 16% gewijzigd door Dutchie! op 05-11-2004 13:00 ]
Zacht schopje !
Iemand die nog wat fruit wil ruilen met mij ?? ik heb appels (en kokosnoot) maar vooral appels
plz
iemand
?
Iemand die nog wat fruit wil ruilen met mij ?? ik heb appels (en kokosnoot) maar vooral appels
plz
extra schop...
is er dan niemand meer ? die Animal Crossing speelt en wilt ruilen
?
is er dan niemand meer ? die Animal Crossing speelt en wilt ruilen
Verwijderd
Ja ik speel het inderdaad niet meer echt regelmatig. Het is inmiddels een jaar geleden dat ik het spel kocht. Ik heb er een jaar lang intens van genoten... echt een fantastische ervaring. Tot op het allerlaatst heeft het spel me nog weten te verrassen. Halloween was de laatste special event die ik nog niet meegemaakt had. En dat was ook erg leuk gedaan moet ik zeggen, iedereen verkleed en om snoepjes komen zeuren. Ik heb er echt om gelachen.aaap schreef op 12 november 2004 @ 02:51:
extra schop...
is er dan niemand meer ? die Animal Crossing speelt en wilt ruilen?
Maar nu heb ik dus echt wel alles gezien, en heb dan toch wel een beetje het gevoel dat ik het spel heb "uitgespeeld". Ik heb gewoon niet zo'n zin meer. Alle vissen gevangen, alle insecten ook. Alle fossielen bij elkaar verzameld, alle feestdagen meegemaakt... het is gewoon op nu. Maar is ook niet zo erg, dit is met afstand de langste periode waarin één spel me OOIT heeft weten te vermaken. Ik hoop heel erg dat Animal Crossing DS meer is dan een port, dan kan ik die ook weer gaan spelen. Maar dan moeten er natuurlijk wel compleet nieuwe bewoners, nieuwe karakters, nieuwe dialogen en nieuwe feestdagen inzitten.
Maar evengoed, ik wil je nog wel even helpen voordat het spel definitief de kast ingaat. Heb je nog steeds alleen maar appels en kokosnoten? Ik zal vandaag of morgen wel even codes bij Nook halen voor het andere fruit.
Ik heb gisternacht een peach weten te bemachtigen voor 2.220 bells.

Maar enige wat ik (zeker weten) heb zijn appels en kokosnoten.
Ik zou het erg fijn vinden als je wat extra fruit voor mij zou regelen.
Ik speel ook niet zo regelmatig meer. Ik wil nookington (de grootste tom nook) en die krijg ik maar niet. Verder heb ik mijn schuld afbetaald.
Zelf betrap ik me hoe weinig ik 't nog maar speel... (als je het dagboek bekijkt begint 't met iedere dag... en nu maar 2x per week)
Maar 't spel blijft me in ieder geval nog wel boeien
Maar 't spel blijft me in ieder geval nog wel boeien
Ik heb wel een 2e dorp moeten maken en die persoon naar m'n 1e dorp moeten af laten reizen (en wat laten kopen bij nook) om nook z'n store te vergroten.o0-Bianca-0o schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 22:44:
Ik speel ook niet zo regelmatig meer. Ik wil nookington (de grootste tom nook) en die krijg ik maar niet. Verder heb ik mijn schuld afbetaald.
Ja een vriend van mij is naar mijn dorpje gereisd. Ik twijfel alleen of hij ook daadwerkelijk wat bij tom nook had gekocht. Dan moet ik dat nog maar een keer proberen
Verwijderd
Ik ben vergeten om te noteren wat precies wat is... maar dit zijn in ieder geval de codes voor een cherry, pear, orange en een peach (voor het geval die ene is mislukt).aaap schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 10:42:
Ik zou het erg fijn vinden als je wat extra fruit voor mij zou regelen.
YSN4F8f%K3giKq
5Z4sQE&S5@FIP4
QZ#JJp5YFzLjZP
uORnyD&5@h#dp4
&JKUsKMv06glza
5jf%aS&KkXs&xQ
MyGTpFwzsXL%Q8
ix7FfqE2o&LIz5
Bij die laatste code zit ik eigenlijk te twijfelen (slordig handschrift) of die 2 op de onderste regel geen Z zal zijn. Als de code niet mocht werken kun je dat dus nog proberen.
Ik krijg nookington maar niet. Gister heeft is weer iemand in mijn dorp geweest en heeft ook wat gekocht dus ik hoop dat het nu een beetje opschiet
Ik heb ook een dorpje opgestart, met peren in overvloed, dus als iemand nog een peer nodig heeft moet ie het maar even zeggen
Zelf heb ik behoefte aan alles behalve peren, dus als iemand nog eens een stukske fruit over heeft houd ik me aanbevolen
naam: Bas
dorp: Nowhere
Zelf heb ik behoefte aan alles behalve peren, dus als iemand nog eens een stukske fruit over heeft houd ik me aanbevolen
[ Voor 1% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 16-11-2004 15:05 . Reden: Alcoholpercentage: ]
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Appel:BlackSash schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:04:
Ik heb ook een dorpje opgestart, met peren in overvloed, dus als iemand nog een peer nodig heeft moet ie het maar even zeggen![]()
F#UbyrrKWrr@nF
nAwVIcyLtJaZrc
Kokosnoot:
D5K2wiNnq02hl0
PA&zDzAzHXVI25
Je kan de codes meerdere keren bij Tom invoeren, dus gaat je boom dood, gewoon opnieuw code invoeren. Wel als je fruit plant, hak even een oude boom weg, plant dan je nieuwe fruit. 99% dat hij dan overleeft.
Volgens mij is het ook niet goed als je gaat rennen over je jonge boompjes (net als je bloemen
Plezier ermee
en Bianca, erg bedankt voor jouw fruit
LOL
foutje
Verwijderd
zo afgelopen weekend op de gamesexpo ook maar even animal crossing gehaald.
Nu zat ik alleen met wat kleine vraagjes.
Waar haal ik een vishengel?
Hoe krijg ik het kadotje van de memorycard?
En kan je op de duur ander fruit kopen en dan bomen planten of moet je die items traden?
Nu zat ik alleen met wat kleine vraagjes.
Waar haal ik een vishengel?
Hoe krijg ik het kadotje van de memorycard?
En kan je op de duur ander fruit kopen en dan bomen planten of moet je die items traden?
Haha ik dacht al is dat een hint??
Maar als iemand nog iets nodig heeft moet je maar roepen, ik speel alleen niet zo heel vaak meer.
Een hengel kan je krijgen bij tom nook, dus een van de aankomende dagen zal die hoogstwaarschijnlijk te koop zijn
Maar als iemand nog iets nodig heeft moet je maar roepen, ik speel alleen niet zo heel vaak meer.
Een hengel kan je krijgen bij tom nook, dus een van de aankomende dagen zal die hoogstwaarschijnlijk te koop zijn
Verwijderd
Ik weet dat er hier al een tijdje niet meer gepost wordt maar toch, ik vind het zo'n vette game en ik vroeg me af of iemand het nog speelt.
Goed mocht er iemand nog fruit over hebben ik kan alles gebruiken zolang het maar geen organges zijn.
naam: Vlorp
Dorpje: Tinsel
Goed mocht er iemand nog fruit over hebben ik kan alles gebruiken zolang het maar geen organges zijn.
Ik zal es wat codes voor fruit aan jouw gevenVerwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 18:23:
Ik weet dat er hier al een tijdje niet meer gepost wordt maar toch, ik vind het zo'n vette game en ik vroeg me af of iemand het nog speelt.
Verwijderd
Aah dus toch nog iemand die het speelt
Alvast bedankt voor de moeite, heb jij er trouwens geen problemen mee dat je een hele dag moet wachten op post enzo ik ben er altijd veel te ongeduldig voor.
Maar aan de andere kan ik wil nooit valsspelen en met de tijd sjoemelen.
Alvast bedankt voor de moeite, heb jij er trouwens geen problemen mee dat je een hele dag moet wachten op post enzo ik ben er altijd veel te ongeduldig voor.
Maar aan de andere kan ik wil nooit valsspelen en met de tijd sjoemelen.
Ik heb al lang geen AC meer gespeeld zeg. In de winter vind ik het toch minder leuk. Er zijn nu weinig events en weinig tot geen bugs om te vangen. Vanaf maart of april wordt het weer leuker geloof ik want ik wil toch alle bugs en vissen compleet hebben. En niet te vergeten mijn dorp in miniatuur
Verwijderd
Ben nu een beetje bezig bugs te vangen vroeg me alleen af hoe welk beest klinkt want af en toe hoor ik zo'n beest weet alleen niet welke het is (dus of ik moet gaan graven of in een boom kijken)
Heb wel een goede faq ervoor gedownload maar daar staat niks over de geluiden in alleen dat je goe moet luisteren en dan richting het geluid lopen
WOEIII gelukt wat een kick net een mole cricket gevangen die maken dus echt zo'n krekel geluid wel kut te vinden trouwens
Heb wel een goede faq ervoor gedownload maar daar staat niks over de geluiden in alleen dat je goe moet luisteren en dan richting het geluid lopen
WOEIII gelukt wat een kick net een mole cricket gevangen die maken dus echt zo'n krekel geluid wel kut te vinden trouwens
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 20:34 ]
AC kun je met 4 spelers spelen, alleen daar vraag ik mij nog iets over af. Moet je die 4 spelers meteen aanmaken als je het spel voor het eerst gaat spelen? Of kun je ook in je eentje beginnen en later spelers in het dorp erbij laten komen? En kunnen spelers ook weer weggaan?
Dus stel ik ga het spelen en mijn huisgenoot ziet mij het spelen en wil het later ook eens proberen, dan komt hij ook in dorp wonen, na tijdje vindt hij er misschien geen fluit aan, kun je hem dan deleten? Of blijft ie dan voor eeuwig in het dorp wonen?
Dus stel ik ga het spelen en mijn huisgenoot ziet mij het spelen en wil het later ook eens proberen, dan komt hij ook in dorp wonen, na tijdje vindt hij er misschien geen fluit aan, kun je hem dan deleten? Of blijft ie dan voor eeuwig in het dorp wonen?
Later komen wonen kan gewoonOscar Mopperkont schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:30:
AC kun je met 4 spelers spelen, alleen daar vraag ik mij nog iets over af. Moet je die 4 spelers meteen aanmaken als je het spel voor het eerst gaat spelen? Of kun je ook in je eentje beginnen en later spelers in het dorp erbij laten komen? En kunnen spelers ook weer weggaan?
Verwijderd
Jep je kan gewoon deleten dat doe je met demolish house in het begin idd.
He vraagje wat doen jullie 's avonds en 's nachts ik vind namelijk dat er dan vrij weinig te doen is.
oja en als iemand me een hengel kan sturen graag dan kan ik iig vissen vanavond
He vraagje wat doen jullie 's avonds en 's nachts ik vind namelijk dat er dan vrij weinig te doen is.
oja en als iemand me een hengel kan sturen graag dan kan ik iig vissen vanavond
Wala voor Vlorp:
ZAtUB2z8qYB9Yt
F7og6RAqnny%so (Fisching rot
)
------------------------------------------
DQBtqXvMbf#Rd9
PtIl7FFzSTXmge (let op: die II zijn: hoofdletter i , kleine lekker L) (Peach
)
-------------------------------------------
ax0n7oLRKR8lph
H6hQ6umG9@Pbhb (Pear
)
-----------------------------------------------
vQqt&XlJhXVRS9
P4GnRHxUTWJOwO (Cherry
)
Hedn2L6Rzx%p9h
H6hI6gjG9dPbhb (Coconut
)
-------------------------------------------------
76YtaLBQbj#&@9
t4&vvHPm2WXow0 (Apple
)
---------------------------------------
Zo dat was het dan
wat een pokkewerk. maar goed nu maar hopen dat de codes het bij jouw doen, anders heb je een probleem omdat ik ze niet heb opgeschreven 
Wel even opletten: er staat hier en daar een I dan is dat een hoofdletter i of een kleine letter L moet het zijn. Dus dan zou je even moeten prutsen hier en daar
Suc6
ZAtUB2z8qYB9Yt
F7og6RAqnny%so (Fisching rot
------------------------------------------
DQBtqXvMbf#Rd9
PtIl7FFzSTXmge (let op: die II zijn: hoofdletter i , kleine lekker L) (Peach
-------------------------------------------
ax0n7oLRKR8lph
H6hQ6umG9@Pbhb (Pear
vQqt&XlJhXVRS9
P4GnRHxUTWJOwO (Cherry
Hedn2L6Rzx%p9h
H6hI6gjG9dPbhb (Coconut
-------------------------------------------------
76YtaLBQbj#&@9
t4&vvHPm2WXow0 (Apple
---------------------------------------
Zo dat was het dan
Wel even opletten: er staat hier en daar een I dan is dat een hoofdletter i of een kleine letter L moet het zijn. Dus dan zou je even moeten prutsen hier en daar
Suc6
Verwijderd
aah super dank je wel, ben nu lekker aan het vissen en heb al flink wat gevangen.
Maar had eigenlijk nog een vraag (oke stiekem 2 dan)
Wanneer en hoe kan je het beste fruit planten
Wat gaan jullie doen als Nook dicht is ik vind namelijk dat je keuzes dan nogal beperkt zijn
Maar had eigenlijk nog een vraag (oke stiekem 2 dan)
Wanneer en hoe kan je het beste fruit planten
Wat gaan jullie doen als Nook dicht is ik vind namelijk dat je keuzes dan nogal beperkt zijn
Fruit plant ik over neer, zolang er minimaal 1vakje zegma vrij blijft, om de boom heen
dus niet naast een steen, of een andere boom, vaak gaat hij dan dood. Ook moet je er niet overgaan rennen volgens mij....
Als je een boom plant en hij gaat dood, voer je de code opnieuw in bij tom en dan krijg weer een kadootje
dus zo erg is het niet
Als Tom dicht is... vissen, graven, met andere bewoners praten.. want dan word je altijd van hot naar her gestuurd om dingen te halen e.d. En als je zakken volzitten, gewoon alles in je huisje dumpen om de volgende dag te verkopen. Ook kan je een design gaan ontwerpen. Die blijven dacht ik nog langer open dan Tom, maar weet ik even niet zeker. je kan ook brieven gaan schrijven naar de bewoners
En verder heb ik niks nodig
ben nu bezig met mijn allerlaatste afbetaling.... want groter kan mijn huisje niet, dus ik heb er geen haast mee. Ben nu bezig met alles een beetje gezellig aan het maken in mijn dorpje
Als je een boom plant en hij gaat dood, voer je de code opnieuw in bij tom en dan krijg weer een kadootje
Als Tom dicht is... vissen, graven, met andere bewoners praten.. want dan word je altijd van hot naar her gestuurd om dingen te halen e.d. En als je zakken volzitten, gewoon alles in je huisje dumpen om de volgende dag te verkopen. Ook kan je een design gaan ontwerpen. Die blijven dacht ik nog langer open dan Tom, maar weet ik even niet zeker. je kan ook brieven gaan schrijven naar de bewoners
En verder heb ik niks nodig
Verwijderd
Weet iemand misschien of je wat kan doen met die Candy Machine dus of je er snoep uit kan halen en zo ja hoe want mij lukt het niet