Toon posts:

T-Mobile, de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaringen met T-Mobile (voorheen BEN)? Hoe is de dekking nu? Voor een aantal jaren terug was het om te huilen, maar hoe is dat nu?

Verwijderd

Het netwerk van ben is zowiezo erg uitbereid in de jaren. Ik heb zelf geen ervaring met T-Mobile maar lijkt me niet slecht :P
Zoek is naar wat consumententesten. Ik dacht dat er al 1 gedaan was met T-mobile erbij?

Verwijderd

Ik ben er blij mee, vrij goede dekking . prijs kwaliteitsverhouding is ruim voldoende

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Sorry, maar dit is search-werk.
Edit: Ik heb me vergist, er was inderdaad behalve een topic over problemen met de 3210 + T-mobile geen recent topic dat volledig over de netwerkkwaliteit van T-Mobile ging. Weer open :)

Ik wil wel even duidelijk stellen, dat ik graag beargumenteerde reacties wil zien. Als het topic verzandt in geblaat 'dat T-Mobile gewoon zuigt' en 'dat je gewoon naar Vodafone moet gaan', worden die replies getrashed, of gaat het draadje alsnog dicht.

[ Voor 115% gewijzigd door intoxicated op 11-03-2003 23:04 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

intoxicated schreef op 11 March 2003 @ 22:44:
Edit: Ik heb me vergist, er was inderdaad behalve een topic over problemen met de 3210 + T-mobile geen concreet topic dat volledig over de netwerkkwaliteit van T-Mobile ging. Weer open :)
offtopic:
Choeso jei :) Je luistert prima naar me :P

Topicstarter: Kun je ook aangeven in welke plaatsen in NL je bereikbaar wil zijn? Misschien kunnen mede tweakers uit dat gebied dan hun ervaringen delen :)

• Tycho2
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
zat laatst ook al aan t-mobile te denken, maar ben een beetje bang dat ik weer dezelfde problemen ga krijgen als in het begin met duchtone....
Weet er iemand hoe de dekking in de regio's weert en maastricht is ?

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:42

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ik kan zeggen dat ik, sinds de introductie van Ben op 4 februari 1999 en ik een abonnement heb, geen enkel probleem met ze heb. Okee, er zijn een aantal gehuchten waar Ben/T-Mobile geen dekking heeft. Dat probleem hebben de andere netwerken ook.

Ik woon overigens in Zoetermeer.

Niets te klagen! :)

... en oranje! :P

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
[rml][ Consumentenbond] Kwaliteit mobiele aanbieders[/rml]
Je kan in dit topic een recent consumentbond onderzoek vinden wat uitwijst dat de kwaliteit van alle providers nagenoeg hetzelfde is.

Dit is best een recent onderzoek T-mobile heet daar wel gewoon nog Ben, maar er zal in dat maandje echt helamaal niks veranderd zijn. Hooguit wat organisitorische dingen.

[ Voor 28% gewijzigd door Attilla op 11-03-2003 23:10 ]

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:00

Sa1

persoonlijk ben ik er ontevreden over... wat echter niet volledig aan ben te wijten is.

Op mijn flat bijvoorbeeld, heb ik gewoon geen bereik (niet volledig ben's schuld, want als ik bijv m'n sim in een nokia telefoon doe, heb ik 1 blokje en kan ik haperig bellen). Alle andere providers hebben gewoon vol bereik hiero..

ook in de trein welke ik 2 maal daags neem richting mijn werk, heb ik nagenoeg geen bereik.. erg irritant..

verder der service is wel okay.

Verwijderd

Sa1 schreef op 11 March 2003 @ 23:10:
Op mijn flat bijvoorbeeld, heb ik gewoon geen bereik (niet volledig ben's schuld, want als ik bijv m'n sim in een nokia telefoon doe, heb ik 1 blokje en kan ik haperig bellen).
Zou een nokia telefoon zoveel verschil moeten maken dan? :?

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

In de (grote) steden is het bereik van T-Mobile goed, maar ook niet in alle steden. In de randstad is het zoiezo goed geregeld. Het buitenland is ook goed sinds T-Mobile aandelen van Ben kocht (al even geleden). Als je veel belt of bereikbaar wilt zijn in landelijke gebieden raad ik je toch Vodafone of KPN aan. Verder over dat Nokia's een beter bereik zouden hebben dan een andere telefoon : BULLSHIT ! Aan de gsm kan het niet liggen als hij gewoon werkt. Dus er is gèèn verschil tussen het bereik van bijvoorbeeld Nokia en Sendo :P

Verwijderd

-D-Jay- schreef op 11 March 2003 @ 23:15:
In de (grote) steden is het bereik van T-Mobile goed, maar ook niet in alle steden. In de randstad is het zoiezo goed geregeld.
Groningen meldt zich :)

Prima bereik in de stad :+

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 22:44:
Ik ben er blij mee, vrij goede dekking . prijs kwaliteitsverhouding is ruim voldoende
Met abbonement wel, maar met me ouwe prepaid kaartje dat ik al sinds 2000 ofzo gebruik word ik geregeld van het netwerk gekegeld... en de dekking in twente is bagger, in het zuiden van brabant ook. En het aantal niet aangekomen SMS'jes begint me nu langzaam aan wel de strot uit te komen... ze schrijven er namelijk wel doodleuk geld voor af zonder dat ze de berichten afleveren...

en verder, prepaid is et gewoon te duur imho...

groot pluspunt imho: ze doen nog aan beltegoed kaartjes van 10 euro :D _/-\o_

Verwijderd

Telefoons met een uitwendige antenne werken soms iest beter als inwendige en ook de sterkte van de batterij kan invloed hebben.

ONtopic:
Woon zelf in de randstad (leiden) en heb al 3 jaar met grote tevredenheid op alle gebieden een Ben abbo. Oke, vroeger was het in tunnels en op sommige plekken wel wat minder, maar dat had ook wel weer wat vond ik. Kon je nog eens zeggen dat je niet kon bellen omdat je geen bereik had:)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-11 11:23
Bij Kassa was er zon test over mensen die pre-paid telefoon hebben en niet zoveel bellen kwam T-Mobile met de rest superver achter zich op de eerste plaats. De overstap kosten zijn gratis enz enz.. je moet 1 keer per half jaar bellen om je nummer te behouden voor de rest niet op te waarderen ofzo, bij kpn moet je 1 keer per half jaar opwaarderen anders houd je nummer op enz enz... niets dan goeds over T-Mobile.

Over het bereik, hier in Leiden is dat gewoon normaal, 100% goed, geen slechte ervaringen met wegval of weet ik wat. Mijn zus heeft een abbo bij T-Mobile (voorheen ben dus) en gewoon net zo goed als KPN.

Het netwerk van T-Mobile behoort tot de top3 van nederland. Samen met KPN en Vodaphone en als je dan naar de kosten kijkt is het sterk af te raden om KPN te nemen (ik ben zelf KPN pre-paid foon), ik ga zo snel mijn beltegoed op is overstappen op T-Mobile :)

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 19:45

d-motion

zow... en dan nu...

Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 23:18:
[...]

Groningen meldt zich :)

Prima bereik in de stad :+
Haha... Jazeker... als je 5 meter bij een mast vandaan staat... T-Mobile is niet echt lekker in sommige delen van Groningen... AZG zwaar slecht bereik... Helpman nabij Hereweg... zwaar slecht...

Zoals alle providers over het algemeen een goede dekking op af en toe wat blindspots na! Mischien dat T-Mobile er wat meer heeft dan een andere provider...

Op zich geen slechte prijs/kwaliteits verhouding.

Door de recente verandering naar T-Mobile was de klantenservice slecht bereikbaar de afgelopen weken.

[ Voor 9% gewijzigd door d-motion op 11-03-2003 23:26 ]

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Wat kost dat GPRS nou precies bij T-mobile icm abbo?
Las laatst een topic over dutchtone waar het wel vrij goedkoop was maar dat was weer wap met gprs als gegevens drager... :? daar zit dan dus ook wel weer verschil in.
Zou graag willen weten wat wap via gprs kost en gewoon gprs, dus zeg maar met je laptop of pda het internet op gaat via je telefoon met gprs verbinding.

Op de site van t-mobile zijn ze hier niet echt duidelijk in. Alleen dat je niet per tijdseenheid betaald maar per kb, maar dat weet ik al :O

• hootie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 21:14
Nummerbehoud Vodafone-> T-Mobile is echt een ramp. Van odafone allang de eindafrekening en bevestiging dat het nummer overgezet kan/mag worden en van de T-mobile 0800-7111 alleen maar leugens. Computer-storing, collega is er mee bezig, afdeling is niet bereikbaar, andere provider werkt niet mee, blablabla.

En het meest vervelendste is...je kan niets doen, afwachten maar.

Ook leuk is dat de medewerkers zich aan je voorstellen, moet je bij het volgende belletje maar eens naar medewerker X van je vorige gesprek vragen. Die kunnen ze niet geven omdat ze niet intern kunnen doorverbinden en ook niet terug kunnen bellen..... Ben je dan een Telecom bedrijf?

Ja, oke... ze zijn wel voordelig en als echte Kaaskop.....

Specs

Verwijderd

Prang schreef op 11 March 2003 @ 23:24:
Haha... Jazeker... als je 5 meter bij een mast vandaan staat... T-Mobile is niet echt lekker in sommige delen van Groningen... AZG zwaar slecht bereik... Helpman nabij Hereweg... zwaar slecht...
In het AZG hoor je ook niet te bellen :)

En is Helpman nog steeds zo slecht? Ik ben er geloof ik anderhalf jaar geleden voor het laatst geweest, en toen was er ook nog niet zo'n denderend bereik, maar verder heb ik in Groningen overal vol bereik hoor. Zeker in het centrum.

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 19:45

d-motion

zow... en dan nu...

Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 23:25:
Wat kost dat GPRS nou precies bij T-mobile icm abbo?
Las laatst een topic over dutchtone waar het wel vrij goedkoop was maar dat was weer wap met gprs als gegevens drager... :? daar zit dan dus ook wel weer verschil in.
Zou graag willen weten wat wap via gprs kost en gewoon gprs, dus zeg maar met je laptop of pda het internet op gaat via je telefoon met gprs verbinding.

Op de site van t-mobile zijn ze hier niet echt duidelijk in. Alleen dat je niet per tijdseenheid betaald maar per kb, maar dat weet ik al :O
GPRS (toegang tot het WAP-portaal, zonder maandelijkse vaste kosten) € 30,- per MB / € 0,029 per KB

GPRS Actief (toegang tot het WAP-portaal en internet access, met maandelijkse vaste kosten) € 5,- per maand + € 5,- per MB

GPRS Intensief (toegang tot het WAP-portaal en internet access, met maandelijkse vaste kosten) € 15,- per maand + € 1,- per MB

WWW.RC5.NL

Verwijderd

sinds uur 1 klant.......nauwelijks bereikproblemen gehad....tegenwoordig echt nooit meer en servicewise was Ben de beste...... hoe T-mobile dat gaat doen weet ik niet...ze snoepen wel al 40 minuten bellen van mij oude abo...maar ja die is dan ook wel errug goedkoop...

Ik blijf nog even hangen om de aanpak van T-mobile aan te zien... :)

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 10:06
Ik heb al anderhalf jaar t-mobile (eerst pre-paid sinds drie maanden abo) en heb nauwelijks problemen met het bereik. Het netwerk is in brabant erg goed en op sommige plaatsen zelfs beter dan KPN en vodafone. Op bijna alle plaatsen waar ik kom is het bereik volle bak en er is geen sprake van capaciteitsproblemen. Het enige nadeel op dit moment is dat de klantenservice wat minder goed bereikbaar is (+- 5 minuten wachten).
Ik denk dat t-mobile op dit moment het netwerk is met de beste prijs/kwaliteits verhouding, als je kijkt naar vodafone of KPN ben je een stuk duurder uit voor hetzelfde. En ook Dutchtone(orange) is duurder. Alleen o2 is qua bellen goedkoper, maar dat netwerk is een stuk slechter.. en ze hebben geen sms bundels.
Samengevat: T-mobile is een aanrader.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ik heb een jaar T-mobile gehad en heb echt heeeeeeeel slecht bereik gehad. Ik kon maar af en toe bellen en gebeld worden en dan had ik een hele slechte verbinding. Ik woon in Zeeland, Vlissingen in de wijk pauwenburg. Jammer want de aanbiedingen bij ben T-Mobile zijn altijd wel goed. In de rest van Vlissingen had ik trouwens Prima bereik maarja, daar ben ik niet zo vaak als thuis. :)

[ Voor 18% gewijzigd door thejoker80 op 12-03-2003 11:38 ]

Verwijderd

Fludizz schreef op 11 maart 2003 @ 23:18:
[...]

en de dekking in twente is bagger, in het zuiden van brabant ook. En het aantal niet aangekomen SMS'jes begint me nu langzaam aan wel de strot uit te komen... ze schrijven er namelijk wel doodleuk geld voor af zonder dat ze de berichten afleveren...
Ben ik niet met je eens, zit nu zo'n twee jaar bij Ben en sindskort dan bij T-mobile, maar ik heb totaal geen problemen in Twente.
Bellen en SMS gaat perfect zowel binnen als buiten.
Het lijkt mij sterk dat er overigens verschil wordt gemaakt tussen abonnements bellers en prepaid bellers.

Verwijderd

hier heb ik prima dekking :) (friesland)

tis net waar je veel komt eiks denk ik.

btw de kwaliteit hangt van MEERDERE FACTOREN AF! niet vergeten he :>

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:21
In Almere heb ik met Ben/T-Mobile een betere dekking en een betere gesprekskwaliteit als met Hi Prepay.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 11:56:
hier heb ik prima dekking :) (friesland)
Waar precies in Friesland? Noem gewoon eens wat plaatsen op waar het bereik goed is :)

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 23:23

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

In utrecht vol bereik
in Limbo land vol bereik ( Heerlen & maastrticht)

In Doorn bij mijn ouders moet ik in de nok van het huis gaan zitten wil ik net een puntje pakken.

Hierover heb ik met ben gebeld en die zeiden dat de gemeente geen toestemming geeft voor een mast.... ( kunnen zij ook niets aan doen)

overigens, in zeist wil het ook wel eens haperen.

En verder?, door mijn werk pendel ik per maand zo'n 6000 km door het hele land heen en zelfs in friesland ( wolvega, oldeholtpade, topje van friesland etc...), tussen de weilanden met een verdwaalde koe hier en daar heb ik nog steeds ontvangst...

Conclussie, prima bedrijf, helpdesk is goed bereikbaar en geeft heldere antwoorden en prijs is scherp te noemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Gompy58 op 12-03-2003 12:13 ]

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gompy58 schreef op 12 March 2003 @ 12:12:
In utrecht vol bereik
in Limbo land vol bereik ( Heerlen & maastrticht)

In Doorn bij mijn ouders moet ik in de nok van het huis gaan zitten wil ik net een puntje pakken.

Hierover heb ik met ben gebeld en die zeiden dat de gemeente geen toestemming geeft voor een mast.... ( kunnen zij ook niets aan doen)

overigens, in zeist wil het ook wel eens haperen.
In Doorn heeft de gemeente toestemming gegeven voor een mast op het DEV terrein. Daar zullen alle providers gebruik van maken. Het is op de hele Utrechtse Heuvelrug rampzalig gesteld met bouwvergunningen voor gsm-masten in verband met de bestemmingsplannen voor landelijk gebied. Maar er komt verbetering.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

heb nu 2 weken een abbo van t-mobile overal nog kunnen bellen behalve in tunnels maar dat is te begrijpen ;) .

Reis iedere dag van hoorn naar haarlem dus noord-holland goed bereik 8)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de vele reacties :).

Ik woon in Heerenveen (Friesland :p), en ik ben van plan een T-Mobile 75 abo te nemen met een 80 SMSjes-bundel erbij. Omdat ik al een telefoon heb betaal ik zolang als mijn contract maar de helft van de belkosten :).
Dus: 75 minuten bellen kost € 15,-. Delen door 2: € 7,50 voor 75 minuten. 80 SMSjes erbij voor € 8,-, en voor iets meer dan € 15,- heb ik elke maand 75 minuten en 80 SMSjes :). Niet gek lijkt me :). Maar dan moet ik wel bereik hebben...

Ik studeer in Leeuwarden, dus ik zal voornamelijk in Leeuwarden en Heerenveen bereikbaar zijn (en waar m'n vriendin woont; in Gorredijk, gehucht dat niemand kent waarschijnlijk :p).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:17:
Ik studeer in Leeuwarden, dus ik zal voornamelijk in Leeuwarden en Heerenveen bereikbaar zijn (en waar m'n vriendin woont; in Gorredijk, gehucht dat niemand kent waarschijnlijk :p).
Leeuwarden en Heerenveen zullen waarschijnlijk wel goed gedekt zijn, over Gorredijk moet je maar even contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen aan de hand van de postcode precies zien hoe het bereik daar is.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:36
Heb T-Mobile 150 sinds een paar weken en dat bevalt me op zich wel goed. Had daarvoor Vodafone (via Debitel) daar had ik wel wat beter bereik mee, maar het scheelde me teveel kwa geld. Enige waar ik nu geen/amper bereik heb is begane grond hier op school (HEN) voor de rest nog geen problemen mee gehad (Enschede).
Gesprekskwaliteit is trouwens ook prima in orde.

[ Voor 8% gewijzigd door Speedy op 12-03-2003 17:00 ]

Flickr | Lego collectie

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
T-Mobile heeft in Regio Steenbergen (NB) / Dinteloord niet zulk goed bereik. Als je buiten staat allemaal prima enz..

Maar op de plaats waar ik bereikbaar wil zijn (binnen in mijn huis), heb ik dus geen bereik of af en toe een streep (of twee). Dan is het verschil; als ik met mijn vodafone prepaid hier 3 strepen heb, kan ik zuiver bellen zonder storing etc.. Alks ik bij Ben toevallig is 3 strepen heb thuis, dan kan ik niet bel..n z..de. dat .. zo af en to. is .egva. :)

Maar idd als ik in de randstad ben dan maakt het niet uit wat je hebt. Vodafone is wel stukkie duurder, maar de tijdswinst en de ergernisbesparing voor het herhalen is het waard :)

• ixi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 20:23

ixi

Hier in Maastricht en omstreken heb ik al bijna 2 jaar perfect bereik met TMobile/Ben. Zijn een paar cafe's waar de ontvangst behoorlijk terugschiet, maar voor mij is dat niet hinderlijk. Vrienden van me die KPN hebben hebben daar geen last van, Vodafone weer wel...
Enige nadeel van TMobile vind ik dat de internetsite waar je je minuten op kan bekijken vaak meerdere weken oud is.
Ik heb overigens 300 minuten per maand voor 13 euro, omdat ik na 1 jaar m'n abbo verlengt heb via telecom.nu (Ben had me ook een 'aanbieding' gestuurt, maar die was een stuk minder voordelig)

• |orion
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 10:42
Prang schreef op 11 March 2003 @ 23:37:
[...]
GPRS (toegang tot het WAP-portaal, zonder maandelijkse vaste kosten) € 30,- per MB / € 0,029 per KB

GPRS Actief (toegang tot het WAP-portaal en internet access, met maandelijkse vaste kosten) € 5,- per maand + € 5,- per MB

GPRS Intensief (toegang tot het WAP-portaal en internet access, met maandelijkse vaste kosten) € 15,- per maand + € 1,- per MB
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:17:
Bedankt voor de vele reacties :).

Ik woon in Heerenveen (Friesland :p), en ik ben van plan een T-Mobile 75 abo te nemen met een 80 SMSjes-bundel erbij. Omdat ik al een telefoon heb betaal ik zolang als mijn contract maar de helft van de belkosten :).
Dus: 75 minuten bellen kost € 15,-. Delen door 2: € 7,50 voor 75 minuten. 80 SMSjes erbij voor € 8,-, en voor iets meer dan € 15,- heb ik elke maand 75 minuten en 80 SMSjes :). Niet gek lijkt me :). Maar dan moet ik wel bereik hebben...

Ik heb daarnet een beetje zitten kloten met het versturen van een SMS via GPRS met mobisms en hoewel dit goedkoper zou moeten zijn dan een gewone sms koste een bericht me al 57 eurocent (tegenover de gebruikelijke 23 cent) en het downloaden, instaleren en registreren van het programma al 5 euro!

Nu zie ik dus dat jullie het over GPRS- en SMS- bundels hebben, kan ik dan bijvoorbeeld ook een SMSbundel nemen bij mijn prepaid "account" (hoe heet dat?)? Die site van t-mobile vind ik op dit punt niet echt duidelijk :(

edit:
Ontopic: ik heb in almere en op school in amsterdam (gebouw leewenburg van de HvA) en zelfs midden in het weiland in de trein gewoon goede ontvangst... bellen kan ik even niet testen omdat mijn expiriment best wel weer het einde betekende van mijn beltegoed :(

update: van de t-mobile site:
3. Gebruiksvoorwaarden en beperkingen
3.1 De Klant kan T-Mobile SMS Bundel alleen afsluiten in combinatie met een van de volgende Overeenkomsten: T-Mobile 30, T-Mobile 75, T-Mobile 150, T-Mobile 225, T-Mobile 450, T-Mobile 600 en T-Mobile 1200. Per Overeenkomst kan slechts één T-Mobile SMS Bundel worden afgesloten.

[ Voor 19% gewijzigd door |orion op 18-03-2003 16:46 ]

• EXX
  • Laatst online: 17-11 18:29

EXX

EXtended eXchange

Ik heb nu sinds een maandje T-Mobile prepaid (met een Siemens C55) en heb normaliter geen ontvangst problemen (regio Maastricht/Heerlen). Echter:

- Laatst stond ik in de locale appie heijn (Makado winkelcentrum Beek) en geen ontvangst.
- Op weg naar Italie in de buurt van Stuttgart: geen ontvangst. In de rest van Duitsland en Oostenrijk wel goede ontvangst (T-Mobile D en T-Mobile A) :?
- Kon geen connectie maken met een netwerk in Italië. Dit vond ik toch wel erg storend. :(

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Ik heb nu een aantal maanden T-Mobile en ben tot nu toe zeer tevreden. Zelfs op plekken waar Vodafone het soms liet afweten, doet T-Mobile het wel.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Verwijderd

Dat er in alle (grote) steden bereik is zoals hierboven werdt gezegd klopt niet...en dan er overal bereik is beh. in een paar "gehuchten" dus ook niet.

Ik zit in Dordrecht, is een redelijk grote stad en absoluut geen gehucht...en Ben/T-Mobile is hier echt bagger! :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 15:17 ]

• DutchHammer
  • Laatst online: 16-11 16:31

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Ik ben tevreden over T-mobile, alleen jammer dat ik nergens kan zien hoeveel belminuten ik nog heb en hoeveel sms'jes ik nog heb.

Of ik kijk ergens gigantisch overheen :D

Verwijderd

Ajaxno1 schreef op 13 July 2003 @ 18:53:
Ik ben tevreden over T-mobile, alleen jammer dat ik nergens kan zien hoeveel belminuten ik nog heb en hoeveel sms'jes ik nog heb.

Of ik kijk ergens gigantisch overheen :D
Wat dacht je van My T-Mobile? Daar kun je precies zien hoeveel belminuten je nog over hebt.

Verwijderd

www.t-mobile.nl, account aanmaken en de vele opties bekijken? ;)

Edit: Refreshen zou ook nog wel eens helpen :X

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 18:57 ]

• DutchHammer
  • Laatst online: 16-11 16:31

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 18:55:
[...]

Wat dacht je van My T-Mobile? Daar kun je precies zien hoeveel belminuten je nog over hebt.
Hmm is dat dan altijd up to date? Ik heb namelijk al gebeld maar er staan nog 310 min, maar je kan het ook een beetje op je telefoon bijhouden. Maar dat van die SMS'jes vind ik nog het meest irritant.

En ik zie ook nergens m'n GRPS kosten staan.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchHammer op 13-07-2003 19:00 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

t-mobile is hier in groningen zeker goed bezig.
er worden nog steeds palen geplaats en meestal vol bereik in de stad.

helaas gebruiken ze alleen de 1800mhz brand. dus in sommige winkels/cafe's zul je wat minder/geen bereik hebben.

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:42

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

damster schreef op 13 July 2003 @ 18:58:
helaas gebruiken ze alleen de 1800mhz brand. dus in sommige winkels/cafe's zul je wat minder/geen bereik hebben.
T-Mobile is altijd al een 1800MHz-only netwerk geweest. Waarom zouden ze dan opeens 900MHz palen gaan plaatsen?

KPN en Vodafone zijn de enigen die nog 900MHz paaltjes hebben, maar plaatsen momenteel alleen nog nieuwe 1800MHz-masten als ze uitbreiden.

... en oranje! :P

• 215821
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-05-2020

215821

pro lurker

Al enkele jaren Ben/T-mobile. Eigenlijk altijd goed bereik (Lelystad/Almere/Amsterdam/etc.). Enige plek waar ik geen (goed) bereik heb, is op het strand in Lelystad (maar daar hebben KPN en Vodafone ook geen/slecht bereik) en in de trein als die midden in de Oostvaardersplassen rijdt (heel klein stukje maar).
M.a.w. de dekking is gewoon goed...

2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12
-----------------------------------------------------------

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10 21:18
Is het niet mogelijk om van de telefoon aanbieders een lijst te maken waar ze geen bereik hebben? Lijkt me wel makkelijk voor iedereen..

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Je moet ze in ieder geval geen nummertransportering laten doen.. hehe..
ik ken verscheidene mensen waarbij dat verkeerd is gegaan. Verder bij problemen schuift de klantenservice vaak het op de gebruiker af.. maar voor de dealers zijn ze erg vriendelijk :P

Verder is het netwerk gewoon goed hoor, de kosten zijn niet hoog, alleen voor SMS en bellen in/naar het buitenland gaat niet van de bundel af. Verder blijven ze goedkoop tov orange/vodafone/kpn. Debitel/O2 niet echt mee vergeleken

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Kittekat
  • Laatst online: 30-03 19:07

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Vroeger had ik dus ook ben en dat suxte hard had geen bereik enz maar toen ik 3 jaar later een die 3410 koopte bij de AH van T-Mobile was het bereik super :D ben er te vreden over maar ja :P ik heb toch KPN dus maar ik ben er tevreden over!

Kittekat.net ....

• Mikkie001
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:43

Mikkie001

Wat is werk zonder koffie?

Handige link waarbij je de dekking van de verschillende aanbieders kunt vergelijken. (Via Coverage map)
http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_nl.shtml

:? Het lijkt net of er in Nederand een dekking van >99,9 % is?? 8)7

Er is altijd een groepje mensen dat in geen enkel groepje past

• |orion
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 10:42
Het zal wel normaal zijn voor alle mobiele aanbieders maar toch wil ik het ff zeggen :)

Ik heb een hele tijd geleden een nokia 3510i gekocht in combinatie met een t-mobile prepaid ding. Deze telefoon werd helaas gejat en toen we de t-mobile helpdesk belden konden ze niet eens de telefoon blokeren of iets dergelijks.

Later kocht ik weer zo'n paket maar zat na 3 weken met een kapotte SIM kaart. Ik bellen naar t-mobile en ze zouden me binnen 3 werkdagen een nieuwe sturen. Toen ik een week later belde kreeg ik te horen dat de kaart nooit verzonden was omdat ik maar een prepaid klant was. Er was geen mogelijkheid tot het behouden van mijn nummer en ik moest maar een nieuwe SIM kaart (E15) gaan kopen ergens.

Heb nu alweer 3 hele weken een werkende telefoon. Ben benieuwd waneer er weer iets stuk gaat 8)7

• Smarron
  • Laatst online: 21:14

Smarron

The bend

Ik heb sinds 2000 een abo bij Ben, nu dus T-mobile en ik heb niks te klagen. In het begin was dekking niet overal optimaal, maar daar kies je voor. Goedkoop abo, slecht bereik :z

Het is alleen maar beter gegaan met de dekking, alleen met de trein valt de verbinding weleens weg, maar dat vind ik logisch.

De helpdesk is erg vriendelijk, alleen in mijn geval niet altijd even slim. Heb nu maar weer verlengd voor een jaartje en betaal maar € 17,50 voor 300 minuten. Cheap of wat ?!

@ |orion: Dat is niet netjes van T-mobile, want een sim replacement is zo gedaan of je nou een prepaid hebt of een abo. Slechte service en wat ik op de 1e pagina al ergens las, wordt je afgescheept. Moeten ze aan werken!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• QkE
  • Laatst online: 14-11 09:05

QkE

In your face Gnagna

He Smarron? Heb je voor die korting onderhandeld of was dat gewoon standaard? Ik neem aan dat je geen nieuwe telefoon hebt genomen?

Hier in Eindhoven is het bereik trouwens prima. Alleen in een paar kleine dorpjes hier omheen, maar misschien is dat ondertussen ook opgelost. Wat betreft de service vind ik het prima geregeld.

Alleen als je weg wil doen ze verschrikkelijk moeilijk heb ik bij m'n vriendin gemerkt.

Verwijderd

Ik ben ook wel benieuwd hoe jij dat regelt voor 17,50! Ik heb ook sinds 2000 zo'n 300 minuten abbo (`ben extra'), inmiddels een maal verlengd .. en ik betaal toch echt zo'n beetje 't dubbele per maand!

Verder heb ik ook niets te klagen over Ben/T-Mobile .. Enige nadeel is dat in de grensgebieden nog wel eens overgeschakeld wordt op bv. een Belgische operator!

Alleen blijf ik erbij dat het zonde is dat Ben weg is .. dat was echt een 'sterk merk' .. unlike T-mobile (-:

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 09:48

Wallie

Herr

QkE schreef op 14 July 2003 @ 14:02:
He Smarron? Heb je voor die korting onderhandeld of was dat gewoon standaard? Ik neem aan dat je geen nieuwe telefoon hebt genomen?

Hier in Eindhoven is het bereik trouwens prima. Alleen in een paar kleine dorpjes hier omheen, maar misschien is dat ondertussen ook opgelost. Wat betreft de service vind ik het prima geregeld.

Alleen als je weg wil doen ze verschrikkelijk moeilijk heb ik bij m'n vriendin gemerkt.
Son en Breugel heeft waar ik woon (Gentiaan) nog steeds een slechte dekking van Ben/T-mobile, vooral binnen. Heb daarom ook lekker KPN :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Smarron
  • Laatst online: 21:14

Smarron

The bend

QkE schreef op 14 July 2003 @ 14:02:

Ik kreeg post thuis om een jaar te verlengen. Of een toestel voor een aantrekkelijke prijs/of gratis of een jaar verlengen voor half abonnementsgeld. Mijn Nokia 6310i doet het nog goed en mijn Orange SPV is brand new, dus doe mij dat geld maar. Het is dus 1 jaar verlengen en in principe 6 maanden gratis abo.

Ik geloof dat het wel een landelijke actie was, ik bel helemaal niet veel buiten de bundel, dus zo speciaal ben ik geloof ik niet. Ik kreeg zo'n huge enevelop thuis met een boekje enzo.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:00
T-mobile hier in Wilp (tussen Deventer, Apeldoorn en Zutphen) werkt gewoon perfect, geen problemen mee... dus sinds mijn overstap van KPN (pre-paid) naar T-mobile (abbo) ben ik qua bereik er dus echt NIET mee achteruit gegaan... mijnsinziens :)

- Ruud

Verwijderd

Later kocht ik weer zo'n paket maar zat na 3 weken met een kapotte SIM kaart. Ik bellen naar t-mobile en ze zouden me binnen 3 werkdagen een nieuwe sturen. Toen ik een week later belde kreeg ik te horen dat de kaart nooit verzonden was omdat ik maar een prepaid klant was. Er was geen mogelijkheid tot het behouden van mijn nummer en ik moest maar een nieuwe SIM kaart (E15) gaan kopen ergens.
Dit probleem heb ik nu (moest ik hier een andere topic voor maken?)

Als mijn KPN-kaart kapot was zou ik wel naar hun kunnen met zelfde nummer maar niet als ik al klant bij hun ben/was.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:29

netblade

Sunrise

hmzzz no prob's with t-mobile hier, morgen ffies n pakketje van ze halen c100 mooi toestel en ze bieden gewoon gprs aan op prepaid zelfs in t buitenland, k weet niet welke operator dat nog meer doet :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Suepahfly
  • Laatst online: 16-10 13:42
Hier in Twente bijna overal goed bereik ook in de kleinere dorpjes.

Eigelijk niks over te klagen, dekking is beter als Vodafoon(heb pre-paid gehad)

En de kosten zijn ook niet al te hoog. Ik heb zelf een t-m 75 abbo, 75 bel minuten voor €15,-

daat ben ik met ca. 4 uur overheen gegaan + plus een boel ge-sms't en gewapt.
De rekening was €53,?? extra.
Dat vond ik opzich wel meevallen

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:29

netblade

Sunrise

Suepahfly schreef op 16 september 2003 @ 19:54:
Hier in Twente bijna overal goed bereik ook in de kleinere dorpjes.

Eigelijk niks over te klagen, dekking is beter als Vodafoon(heb pre-paid gehad)

En de kosten zijn ook niet al te hoog. Ik heb zelf een t-m 75 abbo, 75 bel minuten voor €15,-

daat ben ik met ca. 4 uur overheen gegaan + plus een boel ge-sms't en gewapt.
De rekening was €53,?? extra.
Dat vond ik opzich wel meevallen
Is het dan misschien niet voordeliger om voor jou een hoger abo te nemen?
150 of 225? Dan betaal je nog minder lijkt me.
Hoewel die smsjes betaal je altijd das wel zo
En hoe wap je dan? Via GPRS?
Dan betaal je ook die kosten buiten je belbundel jammer dat ze niet zoals Orange alles in een bundel hebben dan zouden ze echt een hoop nieuwe abonees kunnen ontvangen :)

[ Voor 27% gewijzigd door netblade op 17-09-2003 07:16 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Dreamer
  • Laatst online: 03-11 11:26

Dreamer

Foutje

In breda is bijna overal perfect behalve in de oude panden in de stad maar dat komt omdat de muren zo dik zijn. vodafone en orange hebben in die panden ook geen bereik.

Voor de rest zit ik veel in de trein en dan heb ik gewoon altijd bereik

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Pagina: 1