Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Trashed postings nog wel op eigen naam

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:33
Beetje vage subject-titel, maar zou niet weten hoe het anders kort samen te vatten. Waar het om gaat: in het topic En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 36 heb ik, kort na de openingspost, een zinloze reply toegevoegd, die vervolgens is verwijderd. Hier wil ik absoluut niet over klagen of iets, zoals ik al zei: was zinloos.
Wat mij echter wel opvalt is dat, wanneer ik mijn posthistory opvraag, ik dit topic nog wel in de lijst zie staan!

Bij het zoeken naar of dit eerder gemeld is kwam ik wel dit topic tegen, maar dit is juist precies tegenovergesteld! Is dit een iets te gedegen fix van bovengenoemd topic :?.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

bij verwijderen posts, nick toch gevonden in topic

wellicht dat dat ermee te maken heeft? :)
(wat nog in de topiclisting van bugmeldingen stond trouwens ;) )

• sjroorda
Tja, gebruikte alleen maar de search, en daar stond-ie niet in :). Maar ik ga wel verder bugreporten als-ie er morgen nog steeds tussen staat (nu wel iig)!

• sjroorda
Had beloof nog even hierop terug te komen. Bij deze :). Nu, na meer dan een week, zie ik nog steeds het betreffende topic in mijn posthistory staan. Wellicht iets om toch even naar te kijken :?.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik hoorde dat chem nog wat wijzigingen eraan gemaakt had, had je het heel kort geleden (na een uur of 16.00u) nog getest?

Laat maar klopt idd niet :)

[ Voor 12% gewijzigd door ACM op 19-03-2003 16:54 ]

• sjroorda
Toch nog maar eens een subtiel kickje: staat er namelijk nog steeds!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

fixed in volgende update

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.