Kleine glitch:
Ik had al een paar keer gepost in een bepaald draadje. (Voor het geval dat uitmaakt, deze:
Intel E7205 Granite Bay topic )
Nou drukte ik per ongeluk op de reply knop in plaats van de edit knop. OEPS. Nou, 2e post maar veranderen in "als een modje dit ziet, deze post kan weg, dit was een dupe".
En een lieve mod heeft dat inderdaad gedaan.
Met als resultaat dat het bewuste draadje verdwenen was uit mijn bookmark waarbij al mijn posts, gesorteerd op laatste reactie, verschijnen.
Even voor de goeie orde, in dat draadje stonden méér reacties van mij, dus het was niet zo dat de enige post van dat draadje weg was.
Kortom: Na het trashen van een bericht in een draadje is het draadje ineens vrij van reacties van de eigenaar van die user. Een search op gebruiker levert dan een lijst op waarbij het draadje met getrashte post er
NIET meer bij staat.
Een nieuwe post in hetzelfde draadje bracht het wel weer in de lijst, dus nu staat 'ie er gewoon weer.
* JumpStart is koppig, gebruikt nog steeds niet die nieuwe topic-bookmark functie...
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE