Vrinden,
Zoals je beneden kunt lezen heb ik nu een Asus P2B rev 1.02 lopen met een FC-PGA Celeron 1000. Dit is niet echt van deze tijd meer, maar ik ben toch blij met de 7066 score in 3DMark2001SE
. Games als Unreal2/2003, C&C:Generals, FS2002 en NFS-HP2 lopen perfect op deze bak.
Nu wil ik gaan upgraden en heb dan 2 keuzen: een duurder Asus P4PE
systeem OF alsnog mijn oudere systeem sneller maken met alleen een Asus TUSL2-C mobo
. Deze topic gaat even over de TUSL2-C (Socket 370).
Ik zoek eigenlijk gebruikerservaringen met de TUSL2-C i.c.m. een Coppermine P!!!/Celeron. Zo heb ik gehoord dat als je de FSB van deze mobo boven de 105 MHz zet, je AGP terugschiet van 4x naar 2x
. Ik wil namelijk mijn FC-PGA Celeron laten lopen op een 133MHz bus, maar wel zo dat de PCI op 33 blijft lopen en de AGP op 66MHz
.
[Uiteraard heb ik gezocht in de andere topics, maar daar spreekt men alleen over FC-PGA2-Celeron 1.2's en sneller met een 0.13u.]
Alvast bedankt voor de reacties!
Zoals je beneden kunt lezen heb ik nu een Asus P2B rev 1.02 lopen met een FC-PGA Celeron 1000. Dit is niet echt van deze tijd meer, maar ik ben toch blij met de 7066 score in 3DMark2001SE
Nu wil ik gaan upgraden en heb dan 2 keuzen: een duurder Asus P4PE
Ik zoek eigenlijk gebruikerservaringen met de TUSL2-C i.c.m. een Coppermine P!!!/Celeron. Zo heb ik gehoord dat als je de FSB van deze mobo boven de 105 MHz zet, je AGP terugschiet van 4x naar 2x
[Uiteraard heb ik gezocht in de andere topics, maar daar spreekt men alleen over FC-PGA2-Celeron 1.2's en sneller met een 0.13u.]
Alvast bedankt voor de reacties!