windows plus automagisch opstarten van programma's

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
ik heb het volgende probleem. Ik heb een wireless kaart.
daar zit bij een config util die aan de kaart verteld welke profile er gebruikt moet worden. Deze util staat onder programfiles en dan onder startup.
volgens mij wordt dit pas als een van de laatste dingen behandeld door windows tijdens het booten. Dit is dus erg vervelend als je bijvoorbeeld een login script hebt. deze neemt hij dan niet mee.
nu is dus de vraag: is het mogelijk om deze config ergens binnen windows eerder te laten opstarten???
Hoop dat iemand mij kan helpen.

brabrabrabra...

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

even zoeken op GOT zijn genoeg onderwerpen over.

Weet niet hoelang je al op GOT zit maar je zou je topic titel ook aan kunnen passen.
[operating system] probleemomschrijving.. zie de faq van GOT ff en de policies..

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

mutsje schreef op 11 March 2003 @ 14:43:
even zoeken op GOT zijn genoeg onderwerpen over.
Je zou op z'n minst even wat zoekresultaten kunnen posten wanneer je zo'n opmerking plaatst. Daarmee geef je dan meteen aan 1) hoe je moet zoeken en 2) dat zoeken daadwerkelijk tot een oplossing kan leiden... ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
kijk hier word ik dus nu moe van... Als iedereen nu eens in het search zou kijken dan kan net zo goed dit forum dicht en alleen de oude topics laten bestaan toch??
Je moet ook maar net even de gelegenheid krijgen om ook te zoeken.
Maar laat maar allemaal. ik vindt het jammer dat als men een topic opend standaard te horen krijgt "heb je al de zoek functie gebruikt???""

zeikerts!!!!

brabrabrabra...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

pixel
Misschien slim als je even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) gaat doorlezen, en dan vooral FAQ Forumgedrag - Topicstart. Er wordt namelijk wel van je verwacht dat je zelf een beetje moeite doet voordat je een topic start. Als je dan inderdaad niets kunt vinden, kun je aangeven met welke keywords je hebt gezocht ;).

mutsje
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je iemand op de search wijst zonder aan te geven hoe diegene kan zoeken. Als je denkt dat een topic vrij simpel in de search is te vinden, kun je via Topicreport (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif) of in Schop een Modje het topic melden, of je laat het met rust. Zie ook WOS Policy :).

Dit topic gaat op slot, niet omdat de vraag enorm simpel in de search is te vinden, maar om even met een schone lei te beginnen. Geef dan wel even aan wat je geprobeerd hebt zelf, volgens Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart en de stappen in het 3 stappenplan ;).

Dit topic is gesloten.